Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A termosztrátot hol van a motoron?
Nekem hidegen is ki pörög ugyan úgy, mondjuk nem szoktam nagyon forgatni míg be nem melegszik. A víznek hideg időben is föl kell menni igaz több idő szükséges neki, nem tesz jót a motornak ha 40C-os vízzel hajtod! Akkor jó ha el éri a 80-85 C -os üzemi hőmérsékletet.
Lehet rossz a hőgombád és ez miatt nem a valós hőmérsékletet mutatja vagy mindig nyitva van a termosztátod az is lehet, hogy nincs is benne!
Lehet hogy modjuk hűvösebb időben az ngkból a 9 es gyertya lenne a belevaló .alacsonyabb hőértékű
De a gyertya is rossz volt , mert már eléggé rövid volt az elektródája vagy mi:D az újhoz képest feleakkora. és a hézeg már nem 0,5 volt.
Meg szerintem nem olyan ponots az a szonda.
Hallod nekem életembe egyszer sikerült 80 fokos vizet csinálnom mikor 40 fokban motorostalálkozón, felvonuláson egy maxeltem meg ilyenek. Meg mégegyszer talán amikor felzúztam a hegyre elég durva utón meg elég gyorsan. Az a jó ha nem megy feljebb.
Na ma húzattam jobban fleemnt 60 ra
és nem ovlt vele gond. Tényleg az volt a baja. De hiába pörgetem akkor sem melegszik nagyon. Ez miért van . Hideg van még kint?
Nem lehet hogy nem elég neki az 55C fok? Olyankor csinál olyat, hogy nem akar forogni power nyitásig csak darál. De ha kinyit a power onnantól megy. Szerintem kevés neki az 55 fok.
1600? Az nagyon kedvezményes egy full szintiért Biztosan az? Én Castrolt vagy legtöbbször Repsolt használok bele.
Van benne gey jó nagy szűrű ezért göndoltam hogy nem azért . Van egy szlovák fullszintetikus olaj azmodták natgyon jó és az ára semo lyan veszélyes 1600 1 l mit gondolsz inkább vmi srágább olajat?
Amíg látod, hogy van a tartályban olaj mehetsz vele nyugodta. Bár én ha jelez a lámpa mindíg utántöltöm, sose szoktam 0,5L alá menni!
Atól, hogy a karbi nem rég ki lett takarítva még juthatott bele kosz vagy nem oda illő anyag a tankból, javaslom egy plusz benzinszűrő beszerelését a kari és a tank közé! A karbit normálisan csak sűrített levegővel tudod kitisztítani, mert a levegő be jut olyan helyekre amiket nem is látsz! Szintetikusat, szintetikussal keverheted, de lehetőleg azonos típusú olajat használj!
na kciseréltem a gyertyátt ma 135 140-et mentem.votl hátszél is
de most már kipröög
de melg motorral 55 fokon volt a víz na de a egyesbe nehézkesen pröög ki meg kettesbe is 7 ezer ig nehezen forog olyan 6 ezertől, amint nyit a onanatól tökéletes. Nem a karbi leeht piszkos? ANdrás modjuk kitakarította. De más ötletem nincs.Egyébként nem zavar mert nem forgatom addig.De mégis jó volna ha akkro is ismán kipörögne. AMikor egy bukkanóban bejelez a motorolaj visszajellzője , iylenkor még atóll járhatok vele nyugodtan? még van benne négy deci deméfgis be-be villan.HA másfajta motorolajat töltök beleés öszekeverdik azt sazabad? Kicsit sok a krédésem:D
sen skaos hello mi van a pegoval megy már?
Milyen leleményesek ezek az olaszok
hali en meg nemtudom mi,lehet nincs nekemse. mert ugy kaptam batyotol es meg nem altam neki osszerakni
nabazmeg:D
nekem az a doboz kéne az a kis müanyag izé ami a baloldali idom alatt van a légszürőház mögött, és gyárilag kulcsal zárható és eu csomag kell bele..
ossze akarom rakni.nekemis aprosago kellenenek
Bocsi én is rosszul mondtam az előbb ,bele van integrálva az alaplapba
JÁÁÁÁ
van eladó alkatrészed?
kéne pár apróság...
van ket doboz crmem.igy mar ertheto
aztkérdezte hogym idkét motort lefényképezze-e:D
szlovak a bilentyuzetem.
Miafaszomat beszélsz?
ekezetet tegyel mester