Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg az.
Valóban szép
add el.
veddmeg ezt
Az elektromos is bowdenes, a mágnestekercs nyitogatja egy bowdennal a power nyelvet.
Szép moci, annyit meg ér! Nem rég vettem tuareget
Nemkell valakinek 250 ezerért?
rendszámos müszakis.
Elektromos mert az enyém volt a moci.
Ha elektromos a powere! Ha mechanikus akkor tényleg bowden megy bele, létezik pneumatikus is úgy mint az enyém!
A power mágnestekercse
ami közvetlenül a henger felett van és belemegy vmi bowden az micsoda?
Ezen a motoron van egy alaplap, feszültségszabályozó, valamint egy gyújtótrafó, valamint egy power vezérlő elektronika.Melyikre gondolsz ezek közül?
Nekem is előfordult már amikor motort javítottam, hogy az NGK gyertyán a porcelán meg volt repedve! Nem is egyen!
Nem az alaplapot értjük rajta, hanem ahogy írtam a gyújtásvezérlő elektronikát! Egyszerűen rá kell tenni próbára egy másik motorról amin jól működik!
A powert úgy ellenőrizd hogy adsz neki 12V ot, a kipunyílásnál meg ellenőrizd, hogy ki nyit e teljesen! A vezérlését pedig próbalámpával ellenőrizheted!
Ez lehet karburálási hiba is! Azért mondtam, hogy előbb fújasd át a karbi összes csatornáját sűrített levegővel! Nézd meg milyen fúvókák vannak benne!
oksa rendeltem bele gyertyát. honlapra meg jön. Nme modom az árát szerintem nagyon is megérte, ha akarja András elmondja. a kábeleken csavartam kipróbáltam egy másik ngk 10 es hőértékűvel. Jónak tűnt de nem mentem vele csak 50 métert. szeirntem a gyertya volt vagy lesz a baja. Az ngk gyertya is meghibásodhat....
Én még mindig azt javaslom,mivel hogy írtad is ,nem igazán értesz ehez a pegohoz ho gy vidd el hozzáértő emberhez mert a próbálgatással lehet hogy több bajt csinálsz mint a jelenlegi, pláne ha az csak valami egyszerű kontakt hiba (mint ahogy a Domi is írta) vagy egy apró valami ami elkerüli a hozzánemértő figyelmét!
Nézd meg azt a gyertya kábelt csavarj rajta kettőt semmiből nem tart és lehet az lesz a megoldás, de ne csak a pipánál hanem a trafó végénél is.
Az árat meg szabad tudni amiért eladta a motort?
Azért a 20 perc melegítést is túlzásnak tartom. Én úgy szoktam hogy beindítom kitolom bezárom kaput a garázst bekapcsolom a riasztót a hában felveszem a kesztyűt és elindulok de csak pötyögök eleinte, és csak akkor kezedem el nyomni neki ha meleg rendesen.
Semmi balhé nincs,csak mondom,hogy sztem fölösleges piszkálni,mert nálam tökéletesen ment.Gyertyával meg full randomra nem kísérletezgess,mert ha netán belenyomsz egy kicsit hoszabb menetest és belever a dugóba,akkor lesz csak igazán vicces...
András. én nem akarok ebből balhét tökéletesen megvagyok vele elgéedve na mindegy.
A karbit ráadásul szétszedtem,szal ahhoz fölösleges hozzápiszkálnod.Amúgy meg nem véletlen nincs benne sok kilóméter,hiszen télen elég nehéz lett volna vele 1000-es túrákra menni....azért kellett a moci,hogy szokjam a 125-ös kategóriát,mielőtt átülnék egy nagyobbra. Ha meg nem melegíted be rendesen,akkor nem kell csodálkozni,hogy az elején dadog...nem is beszélve arról,hogy rohadt gyorsan szét fog kopni az egész,ha 1 perceket melegítesz csak és utána hajtod is egyből...én volt,hogy suliba indulás előtt egy 20 perccel már beindítottam és addig nem is mentem vele,amíg fel nem hevült rendesen.
Azért adtam el,mert nagyobbat szeretnék,nem véletlen teszek A-ra jogsit :) Miután Sanyitól vettem bnőhöz jártam vele,meg kisebb utakra...abszolút semmi ledadogás nem volt,meg semmi baja...sztem kurvára semmi baja nincs,különben Sanyitól nem hoztam volna el.Érdekes,hogy én nyomtam vele városban kigyorsítgatásoknál meg többi helyen is tök normálisan ment.
Nem ha leolvad az elektroda vagy letörik az nagy szopó, csak a belevalóval kisérletezz.