Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

először midnkéépen a gyerttyát cserélem. Van nekem itthon autóba való hosszúmenetes gyertyám..Először azzal akarom kipróbálni. egy próbára jó egy másfajta gyertya?
Szerintem ez 50es. De nem 125ös az tuti.
1. Igazítsd meg a gyertyakáblet, mert nekem olyan is volt, hogy ott volt oxidálódva és az mutatott hasonló tüneteket.
2. Karbit szedd szét adjál neki sűrített levegőt, de vigyázz ne menjen el úszószint és a suber is kerüljön a helyére amikor összerakod.
3.Gyertyacsere, hézagállítással...
4. A motorvezérlő alatt szerintem itt az alaplapot értitek, azt nem hiszem hogy tönkrement, mert akkor nem hiszem hogy beindulna, inkabb akkor van ilyen tünet ha a trafó szarik be és azt elképzelhetőnek is tartom.
5. Mondtad hogy működik a power. De honnan tudok ha nem pörgi ki magat. Az hogy 7000 körül húz egyet az nem azt jelenti hogy nyit is a power. Ezt meg kellene nézni, úgy hogy rákötsz egy kis izzót a mágneshez jövő szálakhoz ha a lámpa kigyullad 7000 nél akkor ok. Meg ha mar szétszeded, akkor tisztisd is ki.
halihó
ez szerintetek mien pegaso?
egyesben pörög ki nehezebben ott nagyon érzékelhető a szaggatás
A dadogásról annyit még hogy ahogy ma mentem vele 6000 7000 felé kezdett szaggatottan húznide nem annyira érezhető
ha modjuk tényleg az gyujtásvezérlő akkor cseréli kell menniybe fájhat az?
szóval ha nem a gyertya a hibás akkor nagy szívás van?:S
Na ha már itt tartunk a sozmszédomnak csöpög a hűtőfolyadék a blokk aljából? 100 ért vette a motort elég lehajszolt:d de amúgy szuperül megy. szerintem azért adták olcsón mert vmi nagyobb baja van. Mi baja lehet?
Azt a bowdent ne nagyon bántsátok mert az a moci egyik lelke A külön olajzás pumpájának a szabályzoja!
A gázbovden egyik szála valóban a blokkba megy az olajszivattyúhoz! Ha a dadogás a gyertya cseréjével nem oldódik meg (hézag: 0,5) valószínű a gyújtásvezérlőd hibásodott meg! Javaslom hogy a karburátort szedd darabokra és az összes járatot fújasd át sűrített levegővel!
Én 2007.09.30. 18370km-nél cseréltem vele.
átjött!
Lasabban pörög ki meg dadog akadozva, lwehet csak mert 50 nál nem mment nagyon feljebb a víz de multkor tegnap meghajtottam akkor 65 re felugrott. Holnap vezsek bele gyertyát, akkor megoldódi kszerintem. Ez előtt csak simsonom volt meg robogóm. Ma néztük a szomszédom tuaregén hogy a gázbbowden a blokba megy nekünk ez is nagy meglepetáést okozott XD
Elküldtem a mailt ez tartalmazza a motoroblokkon végzendő munkákat és a beállítási értékeket,jelezz vissza ha nem ment át
Olyan 2500 ft az ngk. De a minőséget meg kell fizetni. De ha nem értesz hozzá akkor tényleg vidd el szerelőhöz, amugy 1ben sem pörög ki?
Tényleg nagyon szépen egyben van am otor 18100 nál? Most meg 18700 van benne. akkor alig ment vele. Miért adhatta el iylen hamar?
A ledadogásra egyenlőre nem sok ötletem van így látatlanban (vagyis sorolhatnák sok mindent)deha nem értesz hozzá inkább vidd el "szakemberhez" elég kényes jószág ,ez csak jótanács
dombyga@gmail.com nem mondta ő pontosan. csak ideadta a cserealkatrészeket is
Mennyiért vesztegetik most ezt a gyertyát 1500 körül?
Ha adsz egy e-mail címet küldök egy egész szervíz infót hozzá
Szia, nem tudom mit mondott neked az András amikor a mocit megvetted de amit most leírok azt én cseréltem: hátsó fékbetét, láncszett , motorolaj CASTROL 2R,
fékolaj, hűtőfolyadék, légszűrő, benzinszűrő, gyertya B10EG , kuplungbowden ,2007.08.22. 18100km-nél a régi cuccokat pedig oda adtam neki egy dobozban .azért tudom napra pontosan mert minden járművemről szervíz füzetet vezetek.még a fiam Jawa mustángjárol is.(Ez az én bogaram de néha jól jön) A hátsófékről annyit hogy nálam is volt hogy szorult a munkahenger, ez a moci sokat állt mi elött én megvettem valószinű hogy nálad is ez van. Én kivettem a fékbetéteket és megjárattam a dugattyút a probléma többé nem jelentkezett.
Kösz a váalszokat amúgy Ngk b10eg van bewnne de elég nagy a hézag. Ilyet rakok bele, tuti ez a baja mert amikor elhoztam a haverom kipróbálta ő 50 kiló azthiszem 140 et ment vele vagy vmi ioilyesmit beszélt. Hézag az mekkroa legyen?
NGK B10EG (Racing) vagy Champion N84G vagy Bosch W300 T2-t ajánl a gyár bele! Én az NGK-t ajánlom, alulról érezhetően jobban húz vele!
Nem tudsz rajta állítani! Az hogy picit beleér nem gond! Esetleg azon a kis lemezen egyenesíthetsz amin a két kis kétoldalán kúpos stift van!