először midnkéépen a gyerttyát cserélem. Van nekem itthon autóba való hosszúmenetes gyertyám..Először azzal akarom kipróbálni. egy próbára jó egy másfajta gyertya?
1. Igazítsd meg a gyertyakáblet, mert nekem olyan is volt, hogy ott volt oxidálódva és az mutatott hasonló tüneteket.
2. Karbit szedd szét adjál neki sűrített levegőt, de vigyázz ne menjen el úszószint és a suber is kerüljön a helyére amikor összerakod.
3.Gyertyacsere, hézagállítással...
4. A motorvezérlő alatt szerintem itt az alaplapot értitek, azt nem hiszem hogy tönkrement, mert akkor nem hiszem hogy beindulna, inkabb akkor van ilyen tünet ha a trafó szarik be és azt elképzelhetőnek is tartom.
5. Mondtad hogy működik a power. De honnan tudok ha nem pörgi ki magat. Az hogy 7000 körül húz egyet az nem azt jelenti hogy nyit is a power. Ezt meg kellene nézni, úgy hogy rákötsz egy kis izzót a mágneshez jövő szálakhoz ha a lámpa kigyullad 7000 nél akkor ok. Meg ha mar szétszeded, akkor tisztisd is ki.
Na ha már itt tartunk a sozmszédomnak csöpög a hűtőfolyadék a blokk aljából? 100 ért vette a motort elég lehajszolt:d de amúgy szuperül megy. szerintem azért adták olcsón mert vmi nagyobb baja van. Mi baja lehet?
A gázbovden egyik szála valóban a blokkba megy az olajszivattyúhoz! Ha a dadogás a gyertya cseréjével nem oldódik meg (hézag: 0,5) valószínű a gyújtásvezérlőd hibásodott meg! Javaslom hogy a karburátort szedd darabokra és az összes járatot fújasd át sűrített levegővel!
Lasabban pörög ki meg dadog akadozva, lwehet csak mert 50 nál nem mment nagyon feljebb a víz de multkor tegnap meghajtottam akkor 65 re felugrott. Holnap vezsek bele gyertyát, akkor megoldódi kszerintem. Ez előtt csak simsonom volt meg robogóm. Ma néztük a szomszédom tuaregén hogy a gázbbowden a blokba megy nekünk ez is nagy meglepetáést okozott XD
A ledadogásra egyenlőre nem sok ötletem van így látatlanban (vagyis sorolhatnák sok mindent)deha nem értesz hozzá inkább vidd el "szakemberhez" elég kényes jószág ,ez csak jótanács
Szia, nem tudom mit mondott neked az András amikor a mocit megvetted de amit most leírok azt én cseréltem: hátsó fékbetét, láncszett , motorolaj CASTROL 2R,
fékolaj, hűtőfolyadék, légszűrő, benzinszűrő, gyertya B10EG , kuplungbowden ,2007.08.22. 18100km-nél a régi cuccokat pedig oda adtam neki egy dobozban .azért tudom napra pontosan mert minden járművemről szervíz füzetet vezetek.még a fiam Jawa mustángjárol is.(Ez az én bogaram de néha jól jön) A hátsófékről annyit hogy nálam is volt hogy szorult a munkahenger, ez a moci sokat állt mi elött én megvettem valószinű hogy nálad is ez van. Én kivettem a fékbetéteket és megjárattam a dugattyút a probléma többé nem jelentkezett.
Kösz a váalszokat amúgy Ngk b10eg van bewnne de elég nagy a hézag. Ilyet rakok bele, tuti ez a baja mert amikor elhoztam a haverom kipróbálta ő 50 kiló azthiszem 140 et ment vele vagy vmi ioilyesmit beszélt. Hézag az mekkroa legyen?
2. Karbit szedd szét adjál neki sűrített levegőt, de vigyázz ne menjen el úszószint és a suber is kerüljön a helyére amikor összerakod.
3.Gyertyacsere, hézagállítással...
4. A motorvezérlő alatt szerintem itt az alaplapot értitek, azt nem hiszem hogy tönkrement, mert akkor nem hiszem hogy beindulna, inkabb akkor van ilyen tünet ha a trafó szarik be és azt elképzelhetőnek is tartom.
5. Mondtad hogy működik a power. De honnan tudok ha nem pörgi ki magat. Az hogy 7000 körül húz egyet az nem azt jelenti hogy nyit is a power. Ezt meg kellene nézni, úgy hogy rákötsz egy kis izzót a mágneshez jövő szálakhoz ha a lámpa kigyullad 7000 nél akkor ok. Meg ha mar szétszeded, akkor tisztisd is ki.
ez szerintetek mien pegaso?
fékolaj, hűtőfolyadék, légszűrő, benzinszűrő, gyertya B10EG , kuplungbowden ,2007.08.22. 18100km-nél a régi cuccokat pedig oda adtam neki egy dobozban .azért tudom napra pontosan mert minden járművemről szervíz füzetet vezetek.még a fiam Jawa mustángjárol is.(Ez az én bogaram de néha jól jön) A hátsófékről annyit hogy nálam is volt hogy szorult a munkahenger, ez a moci sokat állt mi elött én megvettem valószinű hogy nálad is ez van. Én kivettem a fékbetéteket és megjárattam a dugattyút a probléma többé nem jelentkezett.