Tejszín!
Néztem a képeket, a forgó részed az szép állapotban van, azzal nincs gond szerintem. Az nem lenne igazából baj, hogy a széle le van törve, ha a többi része rendesen hozzáér. Azt nézd meg, hogyha összerakod akkor a rugók neki nyomják e a forgórésznek a szénkéféket. mert nem biztos de a 3. képen mintha az eggyik nem érne hozzá és ha 1 nem ér hozzá az produkálhat ilyen hibákat...
Itt az önindítóm
Szerintem jók a bronzkefék ,Bár aszélük le van pattanva (az egyes képen látszik)
Azt nem tudom iért de 2 jobban el van kopva mint a másik pár. Ez lehet gond?
Azért mert nem eléggé gyorsasn pörög az aönindító! Én nagyon sokat szoptam az önindítóval de aztán megcsináltatatam és mostmár oké. Ha leveszed az önindítót akkor nézdmeg hogy nincsennek e elkopva a kefék és hogy mozognak e rendesen. De ha közelről lefényképezed és megmutatod akkor megmondom neked hogy jó e? vagy hogy én látok e valamit rajta!
Hamár az önindítónál járunk ,az enyém is taccson van. A motor jó a kis tengelyt is megtekeri azon meg a fogaskerék fölszalad a csigán ,belekap a lenkerékbe de kb. 0,5-1 fordulat után elengedi a lenkereket és csak pörög magának. Lövésem sincs mitől. Valakinek nem volt ilyen gondja?
Van egy hely dévaványán, tuti fenn van neten. önindítókat újjítanak fel. Az enyémet megcsinálták 15 ért. Drága volt de mindent kicseréltek benne és mostmár 2 éve hibátlan.
Az enyémet is könnyű betolni de háát most kinek van kedve tologatni!Öninditóó meg baszakszik!Berugókar lenen a legeslegjobb! De amugy van hely neki,csak egy külön tengely kell neki! sztem,vagy valaki nemtud mutatni egy robbbantot rajzot rotax blokról?(rx pegaso tuareg jóó lenne)
Berúgókar csak a rotax 127-es blokkon van (az a fekete) De az én gépem speciál 1m tolás után beindul szóval nó problem.
Utólag rádobni szerintem esélytelen
Nem lehet szerintem mert nem olyan a blokkháznak a kialakítása. Meg anúgyis minek? Nem kényelmesebb egy gombot megnyomni? Bar amúgy van olyan rotax 123 as blokk, ami berugós asztszem, meg kellene nézni azon hogy van.
Kisti! A főtengelyen az ék a jelőlés, de a fogaskeréken át kell vezetni a túloldalra a jelet. A balansztengelyen elvileg van jel meg a két (elvileg fekete) fogaskereken is, ami hajtja. Tehát csak az egyik fogaskeréken kell átvinni a jelet a a másik oldalra. (egy kis reszelő). Sok sikert!
Néztem a képeket, a forgó részed az szép állapotban van, azzal nincs gond szerintem. Az nem lenne igazából baj, hogy a széle le van törve, ha a többi része rendesen hozzáér. Azt nézd meg, hogyha összerakod akkor a rugók neki nyomják e a forgórésznek a szénkéféket. mert nem biztos de a 3. képen mintha az eggyik nem érne hozzá és ha 1 nem ér hozzá az produkálhat ilyen hibákat...
állt egy RX és egy Pegaso, valaki
ismeri a gazdákat?
Itt az önindítóm
Szerintem jók a bronzkefék ,Bár aszélük le van pattanva (az egyes képen látszik)
Azt nem tudom iért de 2 jobban el van kopva mint a másik pár. Ez lehet gond?
De nem gond utána tudok járni
Erre nem is gondoltam köszi a tippet!
Ha nem boldogulok vele szólok, de remélem jó lesz.
Hamár az önindítónál járunk ,az enyém is taccson van. A motor jó a kis tengelyt is megtekeri azon meg a fogaskerék fölszalad a csigán ,belekap a lenkerékbe de kb. 0,5-1 fordulat után elengedi a lenkereket és csak pörög magának. Lövésem sincs mitől. Valakinek nem volt ilyen gondja?
Másik: Féktárcsa kéne hátra. Hatudtok eladót szóljatok
Köszi!
Berúgókar csak a rotax 127-es blokkon van (az a fekete) De az én gépem speciál 1m tolás után beindul szóval nó problem.
Utólag rádobni szerintem esélytelen
Hogyha nem lehet akkor miért nem?
Fontos lenne! Vki írjon rááá
Köszi
Cím: 8417, Csetény, Rózsa út 20
Telefonszám: +3630/855-7633