Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jeffrey Tudsz adni 1 e-mail címet?
nincs rajt vizsga mert ideiglenesen kivonattam a forgalomból.
/vettem 1 másik motort./
Jeffrey műszakis a motorod?
O.K. Sorry nem vagyok szerelő
Nem kötekedés képpen csak a saját érdekedben így írják: tiRisztor tényleg nem szemétkedés
Hi.
Nekem van egy 94"-es eladó 160"000.-et kérek érte. /tilisztorhibás!/
Ciao.
ÜDV!

nyár végén szeretnék egy aprilia af1 futura 125ccm is motort, ami rendszámos a határ 250E, nem adnátok tanácsot miket kellene megnézni, mire érdemes figyelni, illetve ha van vkinek aki eladó, akkor beszélhetnénk, de első sorban a jó tanácsokat fogadnám szívesen, köszönöm szépen előre is...
ZsóóótiRS légyszíves nekem is küldd el azt a szétszerelési rajzot! nagyon megköszönném!!!
Én úgy tudom hogy nicasilos.
motor.lap.hu.-n vannak bontók.
Help, sürgős!
Hello. Haverom most vett 125ös Af1-et megragadva. Az lenne a kérdésem, hogy a henger nicasilos-e?????????? Ja meg nem tud-e valaki hengert, vagy bontót????????????? Multkor láttam valakinek volt 3db 1 műanyagládában
azt megköszönném nagyon jó lenne
Csak Rs-é van nem tom hogy az emnnyire hasonlít de elvileg rotax blok van az Af1-ben is.Ha ez kell elküldöm
még 1 kérdés... a blokkról valami szétszerelési rajzot esetleg tud valaki?? aprilia af-1 sintesi kössz előre is
Kifelé jön de ha ki tod úgy venni hogy nem szeded szét a blokkot akkor varázsló vagy.
Hali!

Szombaton menénk Dömsödre pályázni. Beszéltem a pálya tulajal és azt mondta hogy: ezen a pályán minden féle motor szokott menni főként supeermotok és versenyrobogók, meg pár gokart is néha. Amúgy ezzen kívül szoktak járni oda gyorsaságikkal is. És azt mondta ilyen 50től - 250es gyorsasági motroknak kiváló pálya. A pálya nem annyira gyors inkább az ember technikájára megy rá és hogy hogy tudod a vasat dönteni. Szóval ez nekünk lett kitalálva.

Nyitva tartás: reggel 10től 13 óráig
délután 15órától 19 óráig

A pálya díja a napi jegy 3500ft a félnapi pedig 2000 ft
amúgy az első 2 kör ingyenes szóval ki lehet a pályát próbálni

Várom a jelentkezőket erre az msn címre: kistuning5@freemail.hu
asszem kifelé jön nem tuti
lenne még 1 kérdésem mégpedig az hogy a főtengely szimeringet kívülről is le lehet húzni vagy szét kell hozzá húzni a blokkot mármit kifelé jön le vagy befelé???
vagy főtengelyszimeringes
Nekem is volt hogy magas volt az alapjárat utólag kiderült hogy feszült a bovden rosszehylen volt elvezetve.
szevasztok
én mostanában lettem boldog tulajdonosa egy Aprilia Af-1 Sintesinek és olyan problémám lenne vele hogy az alapjáratot sehogyan sem tudom beállítani (valamennyire értek műszakilag a motorokhoz) én magamtól nagy buzgónak hogy ki ha én nem kiszedtem a karbit és kipucoltam mert arra gondoltam hogy az lehet a gond (a karbit atomjaira szedtem és minden fúvókát kitisztítottam nem volt 1 se eltömődva) de az alapjárat nem változott aztán még mielőtt kipucoltam állítgattam a csavaron de azzal sem lett jobb olyat csinál hogy 3000es forduaton pörög mint az állat majd visszaesik szépnen lassan és leáll mit javasoltok mit csináljak vagy mi lehet a gond??köszi előre is a válaszokat
Hű az tényleg nagyon jó lenne ha még a műanyag részét sem kell levenni az évjárat miatt mert így egy találkozás során ellenőrizhetem is! köszi!!!
És nem kell hozzá megbotani.
Mi kerestük mindenhol és én találtam meg a blokk jobb oldalán a lánckerék alatt. És ugyebár a motor a lényeg hogy hanyas évjáratú.