na ez jó nem is küldte el felét amit írtam:s
tehát gyárilag nincs benne akumulátor, csak feszabájzó van benne és fordulattól füg hogy meny áramot ad sajnos
a vezetékekkel minden rendben világít ha össze van kötve nekem 2 csatlakózós volt a relém most hoztam 2 tőt azzal meg folyamatosan világít meg az a baj nekem hogy nincs aksi a motorba vagyis gyárilag feszabályzó van de fordulatól függ és nem minden relé jó olyan kellene ami hőre kapcsol olyat kaptam kölcsön azzal jó volt elmentem motoros boltba és nem tudnak hozni apriliákon láttam még ojat mint ami az enyémen volt.
nekem ami elektronikus van ha egyszer fordítva tenném fel el is füstölne......
nincs neked ott valami vezetékelési zavarod?
relé lábainak helyét összekötöd akkor világítani kell az indexnek
egyes motortípusok külön szállal vezérlik az első-hátsó indexet
(ezek a 3 lábú csatlakozósok) simán össze lehet kötni a 2 szálat (ami az inex kapcsolóhoz megy)
na de majd jön józsibá aztán megmondja a frankót, így délelőtt csak nincs benne sok szürkebarát
Hello érdeklődnék hogy nem-e tudna valaki nekem index relét olyan volt benne ami hőre kapcsolt hoztam bele másikat azzal meg nem jó mert az elektronikus 12V 2X21W-os kellene
Megválnék jó pár macskalámpás Honda NSR alkatrészemtől mert feleslegessé váltak.
Csak amik a képeken vannak.+egy ülés alatti segédváz.
A henger kissé sérült.
Nagyon olcsón mert nincs rá szükségem.
Ha kell valami:
hord93@freemail.hu
szeva lecso köszi a képet mindenképpen érdekel,mármint a kipufogó a JAWA cuccot is köszi de van egy bontott komplett mocim. Apropó eladó a gyönyörű JÁWÁM.ócsóér.
tehát gyárilag nincs benne akumulátor, csak feszabájzó van benne és fordulattól füg hogy meny áramot ad sajnos