Az első szett (fékcső + brembo betét) most kb. 37-re jön ki, a hátsó betét+fékcső pedig 20 körül áll meg.
Ha egyben kell előre-hátra, akkor bő ötvenezer forint az egész.
pffff.... hát nem irigylem a srácot...
én amikor elösszőr voltam akkor egy gsxr-rel mentem majd egy yzf-fel. és megkérdeztem, hogy mennyi lenne a matek...
erre az egyik srác már mondta is, hogy ennyi meg annyi,de a végén egy összegbe be kell majd fizetni közel 500-at
na erre kicsit elcsodálkoztam mert nem egy hitelbarát központú brigád az tuti...
Nos, rádbizom, egy viszont biztos a barátom csak tölük vásárolt hitelre motort, nem szaporitom a szót, a lényeg hogy az elején minden ok, csak akkor van a gond, ha mondjuk lecseréled a vasat náluk, a történet a következő, becserélte a 3 dik motort amit tölük vásárolt csereberélt, nem kell mondanom hogy az aranyáras eladási árhoz képest szarért hugyért számolták vissza a gépeket amikre folyamatosan költött a kollégám, egy AFRIKA TWIN boldog tulaja volt amikor én vettem egy zx10-et, a haver is eldöntötte hogy felugrik valami "nagyállatra" kinézett a REDBARON-ba egy 1100 XX-et, csodaszépen felpolirozva. átvette, kifizette a külömbözetet és motorozgatott, összel nézegetjük a mocit-t éshát elszörnyülködve látjuk hogy a villanyaknál a heggesztés közé befér a kézfejem, igen jól olvassátok, a kézfejem befért a repedésbe, redbaronék vállatvontak szarért hugyért visszaszámolták, mivel egy kis hitel is volt aztán rásóztak a haverre egy xt600-e t ami ugyan papiron 2002-es de igazábol 98-as a lényeg a lényeg hogy most a srác egy vagyonnal tartozik a redbaronnnak a hitelek miatt, és van egy szar xt-je ami ráadásul nem is annyi idős ennyi röviden, a REDBARONBA nagyon meg kell nézni mit veszel ha ujjat veszel okés, de ha használt akkor nagyon le kell ellenörizni a dolgokat, itt jön az hogy ha valami szép az nem biztos hogyx JÓ is. ennyit akartam
Nagyon javaslom Neked, hogy egy régi motorost vigyél magaddal !Mert a Red baromnál is vannak átbugázások ! Kérdezd meg az &rash-t ! Karambolos törött alvázú motort adtak el .
Én ezt a Zizi-t megnézném a helyedbe, ahhogy látom hibátlan, a kilométer gyanús ugyan, de ha tényleg ennyi van benne, ez egy tökéletes választás lenne szerintem.
azért egy izzót, vagy kisebb javításokat persze, hogy meg tudok csinálni egydül, de a váltót már nem szívesen szedném le...
nem analfabéta vagyok a motorhoz, vagy a kocsihoz, csak inkább rábízom a komolyabb szervízt egy vérprofira , mint, hogy én elbaffam...
2003-as Gyártották még akkoriban? én ugy tudtam 2000 elött leáltak a zzr gyártásával sok ür után az 1200-essel tértek vissza 2000 után jóval, javitsatok ki ha tévedek
Ár: 14.000.-Ft
Irányár:25eft.
Tel:30/9089573
Mail:balu88@mailbox.hu
Ha egyben kell előre-hátra, akkor bő ötvenezer forint az egész.
én amikor elösszőr voltam akkor egy gsxr-rel mentem majd egy yzf-fel. és megkérdeztem, hogy mennyi lenne a matek...
erre az egyik srác már mondta is, hogy ennyi meg annyi,de a végén egy összegbe be kell majd fizetni közel 500-at
na erre kicsit elcsodálkoztam mert nem egy hitelbarát központú brigád az tuti...
nem analfabéta vagyok a motorhoz, vagy a kocsihoz, csak inkább rábízom a komolyabb szervízt egy vérprofira , mint, hogy én elbaffam...
szóval emi az első 3ba van
Yamaha 600 Thundercat
Kawasaky ZZR 600
Honda CBR 600 F4
Majd szerintem elmegyek a Red Baromba és talán van mód ott kipróbálni őket. és amelyik tetszik az nyeri majd meg a szivem kis csücskét