én nem értek az endurokhoz, de nekem pontosan ezeket az infokat irta:"üdv: a motor 2008 juni 6-án hoztam ki a szalonbol 4200km van benne , tavaly augusztusba volt 1000 km-es szervizen, az idén még nem motoroztam vele, a moci makulátlan. szinte tiszta uj állapotba van! 50felett vagyok csak turázásra használtam még 6000felé nállam nem pögött a motor, a gumiján még látszanak a szörök! 04-23-án lesz ujra forgalomba. a csere oka kizárolag csak anyagi! nagyon szeretem." most erre mit mondjak nekem az endurok olyanok mint disznónak a qwarcóra a blokkját ismerem meg régről még a mtx dt meg xl-ek ezután nekem lezárult az endurós korszak.
A KDX érdekelhet...több hasznát venném, mint ennek a ZX4-nek, azzal lehet szántáson át menekülni a rendőr elől.
Nekem van egy emberem, aki itt rágja a fülem, hogy írassam a nevemre a ZX-et, és műszakiztassam le, akkor ad érte 320-at, de gyűlölök okmányirodába járni, időm sincs rá, és nekem nem éri meg a fáradtság. Na, majd beszéljünk, köszönöm!
van egy kdx 250 cserém a gs-re de nem tudom hogy számolja be és mennyibe lessz a végére de az biztos hogy 220 felett jövök ki a kawábol remélem nem sokkal, ha az érint akkor rámozdulok a cserére
Te, magyar rendszámos, forgalmis, törzskönyves, nem is lenne vele baj, ha nem megy át 2 kézen átiratás nélkül. Így nehezebb átiratni, ami engem nem érdekelt, mert pályázni vettem, de nincs rá időm, megvenni meg csupa olyan ember akarja, aki utcán használná, de ahhoz nem elég szorgalmasak, hogy visszahelyeztessék forgalomba.
(volt, aki a motort kabikkal akarta megvenni 90ezerért, hát pláne nem biznisz )
szeva vidd el érte a gs-t igy ahhogy van generálozott blokk a töltést kell megcsinálni ugy jár mint az óramü. egyébként magyar rendszámos a zx4? üdv gábor
2004-es Hayabusához ezüst színű "púp", kifogástalan állapotban, eredeti csomagolásban eladó.
Fix ár: 15.000,- Ft