Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem meg a vonórészen van beleütve felül de a fele már nem is látszik mert szét van rohadva. régen mindig átfestettem műszakin meg levakarták. hát akkor kapjátok be, nyalogassátok a rozsdát
de olyan bénán van beütve hogy mindenhogy görbe, meg hol mélyebb hol csak az egyik fele mély, szerintem be volt baszva aki csinálta
szóval ha fotózzák ha nem nem számít
Örökösödésnél "csak" a forgalmi és törzskönyv csere díját kell fizetni.Nem kell eredet és illeték.
egyenes ágon nincs illeték! Csak a forgalmi és törzskönyv csere!
Jó hát kell vele melózni na.
A mienk fater nevén van aki 5 éve elhalálozott.
Nem írtuk át mert akkora örökösödési adót kéne utána fizetni mint az érték duplája.
Így most átszabva elvan.Eladni nem tudom de használni igen.
Bár mióta megvan a H100 nincs használva.
A KJ a kisiparos engedélye volt.
Nem a lerohadt vázszám pótlására kitalált utólag beütütt Af-es vázszám.
A futó vontatórészében az A alak vonófj felőli végében egy félcentis acéllemezbe ütve.
Sima beütővel.Gyárilag.
A TSC-t most ütötték bele nekem a lerohad helyébe a H100-on.
Évek óta kötelező az alvázszám fénykép feltöltése az anyaghoz,eredetbe meg mindig .
ar irtad bármibe beleütheted a számot
nekem is af -es futóm van,minden műszaki fényképes
nem idegen a módszer,készítettem már így quad szállítót. 30% spóroltam csak egyéb okok miatt el kellett adjam...viszont volt vele munka nem is kevés...szeretem ha a futó praktikus,a szakszerűséget is sugallja,és mellesleg esztétikus is...ha kiszámolod annyira nem is olcsó..na jó olcsóbb
Nem,kicsi f. Hajduba nagyon régen volt nagy F- el néhány darab.
Simán.Meg se nézték csak azt hogy égnek a világítások oszt jónapot.
Meg morogtak hogy elírták a terhelhetőséget.
420 Kg helyett 4200 volt.
10 évig.
Nemzetközibe nem mehet! Nem elismert,ezért lett TSC.
Nem AF.
fel mernék tenni egy komolyabb összeget hogy simán átmenne a vizsgán egy klón gép
persze nem egy összedrótozott szakadt paraszt futó
Af.
enyém nem olyan
autóflex vagy mifene
másfél köbméter sódert is elbírt.....csak az astra kuplungja égett meg
műszakin és eredet vizsgálaton is kibukik az okosságod
Nem KF hanem KJ.

Az okmányirodában mondták anno egy kisiparos volt.
Kis János vagy József.

Horror mennyiségű futót gyártott 2-3 méretben.
Sima zártszelvény váz lemez sárvédő lemez oldal.
Nekem az 100x140-es van meg belőle.
Amit jó 30 centivel már megtoldottam.
De nem gond a szélesség sem csak a tengely csövet kellene szerezni hozzá.
Meg újból szétkapni mint hülyegyerek kisautót.
Na Na !
nekem is kf-es(vagy af vagy valami ilyesmi) számú szóval bele lehetne ütni bármibe
ráadásul elég öreg ahhoz hogy senki se emlékezzen rá ki is gyártott ilyeneket
Nem neppernek néztek?

Amúgy egy KJ-féle futóból a nagyobbikat seperc alatt át lehet alakítani.
Vagy csak egy romot venni aminek van vázszáma és forgalmija rendszámmal és csinálni zártszelvényből meg trabi/zsigafutóműből.
enyémet megkapod 180ezerért, még ponyvája is van
10 birka felfér rá simán
sajnosnem pedig három futóra tettem ajállatot kétszer 32000 forintot és egyszer 25 000 forintot..én úgyérzem korekt vagyok,,,vagy bennem vana hiba...ők százezrekről beszélnek nem hiszikel hogy se politikus nemvagyok senempedig bankár az emberek mohók ezé tartitt ezaz ország
miért nem veszel sima futót aztán beleeszkábálsz egy keretet amin a motorok vannak
aztán ha nem kell a motort vinni másra is jó
1 pénzért 2 futó
3 hónapja nem akadt kis hazánkban egy épkézláb süldőkorú motortranszport?
Márneis haraguggy DE először én érdeklőttem az eladó futó után ami közbe kiderűt hogy nemeladó... úgyhogy én érdeklődöm továbbra is a nem eladó futó iránt nemszeretném ha emijatt bandaháború lenne de ha te úgy gondolod ám legyen...de aszt tuggyad hogy 3 hónapja keresek vagy eladó vagy nemeladó motorszállító futót úgyhogy érezzed az elszántságot miszerint ha kell fél országot is felbojgatom a nem eladó futó mijatt ha nem ász fére ezé tartitt ezaz ország