Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

például ez?

Nem nagy a választék... pontosabban van ez, és kész
xl600 (pd04 önindítós)
ha jól emlékszem alacsony vagy
a drz-től alig nehezebb, és sokkal de sokkal kényelmesebb tőle
vegyes túrázás a cél, Románia, Szerbia.. és a szovjet utód államok jellemzően.... 3000-6000 kilométeres távokon.

Olyan motor kell ami nem ijed meg a tartós 110-es tempótól, de emellett könnyű is azért... és ne egyen 5 liternél többet túra üzemmódban
ha sokat erdőzöl akkor jobb az xr4
havert mindig beszívattam
fénysebesség 98%-val toltam a susnyásban ő meg kerülgetett minden gizgazat és mégis letépte a tankidomot
amúgy az önindító&akku és a vízhűtés ami nem tetszik benne
úton sem stabilabb mint az xr4 sem az e sem az sm verzió
erről jut eszembe egy szakállas vicc
öreg székely a fiával fát vág az erdőben, egyik fa eldől levágja az öreg székely bal lábát, nemsokára kidől egy másik fa az pedig a másik lábát..
erre az öreg székely felnéz az égre és fel kiállt: a kis faszom nem kéne?!
remélem érted
te El
azt mondtam éhen nem hagylak..nem azt hogy szomjan..
víz van, azt kapsz
Akkor nekem mégiscsak jobb egy DRZ mint az XR4...
idén nem lesz pálesz
lehetett kb 5 szem szilvánk, a húsvéti fagy vitt mindent
nemigen érdekel mi a jó a blokknak
de szerintem olajban történő tárolás jól esne neki
az biztos hogy 90-100 felé már sokat fogyaszt
igaz az enyém már romos egy kicsit
Lilahagyma is legyen meg pálesz külömben nem megyek
van egy merida csúcsmontim ha gondolod szívesen odaadom
ja és terepgumi van rajta
Asszem nem lehet kinyomni a belét ha folyton üvegeled akkor sem az benne a különleges
ne hagyd magad El!te vagy a király
ha éhezEl nálam mindig lesz zsíros kenyér számodra
Úgy értettem hogy ami még jó annak a kicsi blokknak. Mert az egy dolog hogy én hogyan viselem a szelet 120-nál, az meg egy másik hogy a blokk hogyan érzi magát ilyenkor.
Az a baj hogy küzdenék pályán is supermotykával meg terepen mennék ide oda állítolag itt még lehet ilyet
a csúcsom egy 82es cagiván volt 600km kb 1-1,5 óra pihivel (17 óra alatt)
de közben volt olyan szűk 100km ütős terep hogy néha majd befostam
Már rájöttem hogy segfej vagyok
70ig kényelmes, 90felé már kezd a szél zavarni, de még nem vészes
110 a határ, 130 meg olyan hogy egy óra után meg kell állni mert elfog a remegés
egyik haver ment vele 140et, neki tetszett, de ő fele idős mint én
az XR4-nek?
200+ a vége 130-150 az utazó
De én egy fjr-ről átülő puhos csótány vagyok még közúton az Fjr-ről is leestem 1000km után
Mennyit az utazója műúton?
A xr-re,dominátorra-ra lesz pénzem,a tdm a tuti,a 950sm re áll a faszom
ja és ilyen 1000-1200km-es túrákat az xr4-el is lenyomtam párszor
nem mondom hogy kényelmes volt, mert nem volt az
ellenben tizedét sem szoptam terepen mint a dominátor kategóriás gépek
Tdm900 az a tuti terepezni ugysem mennék