ha sokat erdőzöl akkor jobb az xr4
havert mindig beszívattam
fénysebesség 98%-val toltam a susnyásban ő meg kerülgetett minden gizgazat és mégis letépte a tankidomot
amúgy az önindító&akku és a vízhűtés ami nem tetszik benne
úton sem stabilabb mint az xr4 sem az e sem az sm verzió
erről jut eszembe egy szakállas vicc
öreg székely a fiával fát vág az erdőben, egyik fa eldől levágja az öreg székely bal lábát, nemsokára kidől egy másik fa az pedig a másik lábát..
erre az öreg székely felnéz az égre és fel kiállt: a kis faszom nem kéne?!
remélem érted
nemigen érdekel mi a jó a blokknak
de szerintem olajban történő tárolás jól esne neki
az biztos hogy 90-100 felé már sokat fogyaszt
igaz az enyém már romos egy kicsit
Úgy értettem hogy ami még jó annak a kicsi blokknak. Mert az egy dolog hogy én hogyan viselem a szelet 120-nál, az meg egy másik hogy a blokk hogyan érzi magát ilyenkor.
70ig kényelmes, 90felé már kezd a szél zavarni, de még nem vészes
110 a határ, 130 meg olyan hogy egy óra után meg kell állni mert elfog a remegés
egyik haver ment vele 140et, neki tetszett, de ő fele idős mint én
ja és ilyen 1000-1200km-es túrákat az xr4-el is lenyomtam párszor
nem mondom hogy kényelmes volt, mert nem volt az
ellenben tizedét sem szoptam terepen mint a dominátor kategóriás gépek
Nem nagy a választék... pontosabban van ez, és kész