Két versenyző volt a piacon.
1,2-es 16 szelepes corsa C meg a Punto 1,2 16v HLX.A corsaból 80e Km-esek voltak 2-2,1-ért.Ez meg 1,8-volt 50e-el.
Gyakorlatilag terven felül 1 db generátorfelújítás volt meg 2x hengerfej tömítés.Tudom szarfosfiat de ez van.Nem kímélem.
Futóműben 2 gömbfej egy termosztát és talán 3 légzsákjelzés volt ami a kulcsos kikapcsoló érintkezési hibája okozott.
Mindezt 8 év alatt 180e Km-en.
Nekünk van egy 2001es F astra, még új szaga van. 93ezer km :) első tulajok vagyunk. Lehet jövőre eladjuk mert nem használjuk nekünk a dízel a gazdaságos
havernak volt egy fiat palio gépe.
na akkora fost az életben nem láttam, pedig 3 évesen vette, ténylegesen egy tatától, láttam az öreget, nem adták meg a jogsit neki
3 évesen 10 ezer alatt volt a gép, még új szaga volt
na azon annyi gebasz volt pár év alatt mint 10 másikon
Szevasztok! Volna egy eladó Simsonom 60ccm-es 4 felömlős. Szinte kitűnő állapotba 63 ezer ft az ára! ha valaki érdeklődik szívesen válaszolok a kérdésére. Köszönöm :) Üdv Boér Kund
gyári olajat is eszi de kiokádja mert olyan sz@r minőség
kb az egész opel fórum azt javasolja hogy ne használják a blokkban
jó pár éve még elfogadtató minőség volt a gm olaj, de ez mára elmúlt
Nagykanizsa egy kicsit messzi van, hogy csak úgy elugráljak néhány gumiért. Nagy kérés volt, egyáltalán nem általánosan bevett és elfogadott Ennyi tájékoztatással ennyi kérdés merült fel. Meghagyom másnak.
sziasztok.kaptam egy majdnem komplett ETZ 250 blokkot.
nem tudom kiprobálni,de kompresszio van benne,egyben van kézzel tekerve a lánckereket szépen vesz minden sebességet.
egyedül a gyujtás nincs rajta,meg a gyujtásdekli.
az ára FIX 10ezer.!
nincs alku,nincs cigánykodás.
ha ennyiért nem kell senkinek,megy a méh-be.,
Garázsban tartott dízel bora olcsóért.. érdeklődni nálam
1,2-es 16 szelepes corsa C meg a Punto 1,2 16v HLX.A corsaból 80e Km-esek voltak 2-2,1-ért.Ez meg 1,8-volt 50e-el.
Gyakorlatilag terven felül 1 db generátorfelújítás volt meg 2x hengerfej tömítés.Tudom szarfosfiat de ez van.Nem kímélem.
Futóműben 2 gömbfej egy termosztát és talán 3 légzsákjelzés volt ami a kulcsos kikapcsoló érintkezési hibája okozott.
Mindezt 8 év alatt 180e Km-en.
na akkora fost az életben nem láttam, pedig 3 évesen vette, ténylegesen egy tatától, láttam az öreget, nem adták meg a jogsit neki
3 évesen 10 ezer alatt volt a gép, még új szaga volt
na azon annyi gebasz volt pár év alatt mint 10 másikon
Robogóra elcserélném! Aprillia Sr-re vagy Malaguti F12-re
ezt a q8 vagymit használom én is az x16xel-be
kb az egész opel fórum azt javasolja hogy ne használják a blokkban
jó pár éve még elfogadtató minőség volt a gm olaj, de ez mára elmúlt
nem tudom kiprobálni,de kompresszio van benne,egyben van kézzel tekerve a lánckereket szépen vesz minden sebességet.
egyedül a gyujtás nincs rajta,meg a gyujtásdekli.
az ára FIX 10ezer.!
nincs alku,nincs cigánykodás.
ha ennyiért nem kell senkinek,megy a méh-be.,
az is fiat opelba meg már 180ezren túl van(óra szerint)
na de ne fikázódjunk tovább: a fiat szar az opel is szar az ezerkettes zsiguli a király
akinek nem volt az nem is ér semmit