1 litert mindenképp megeszik nekem, meg a betöltőnyílásnál folyatja.
mondjuk ettől az ideg szétbasz, vettem már tömítéseket másik kupakot, de pár ezer és ismét szivárog az olaj
miért nem tudtak rendes fém kupakot kitalálni oda
Egy kérdés kipipálva, már csak kettő maradt: A dot szám - gyártási év, illetve a kép. Méginkább az, hogy a 90% profil milyen profilmélységnek felel meg.
enyém x14xe ettől jobban már egyik sem ecotec
sajna kicsit meg van kopva, mert az előző tulaj nem cserélt benne olajat vagy 100-150 ezre km keresztül
úgy kellett kivésni az olajsarat
pl az olajnyomásgombához vezető furatot úgy kellett kifúrni
de faszán újracsapágyaztam kitakarítottam és azóta pöpec
Már mondtam...............egy széria (motorkód alapján eccerű megtudni) 1,6-os motorjai voltak kikíáltva "olajevőnek" ez is csak úgy hogy a gyári előírás 1 liter/ 1000 Km fölött mert így tervezték.Mondjuk szarul és változtattak is.Csak a hülyemagyarnak ha 15000 alatt elfogy 2 deci akkor már olajevő lesz.Pl az 1,4 16v fastra sosem evett semmi olajat.
Hmmmm....a kopó fogyó cuccok mind széria mindenhol fellelhető japó dolgok (fékbetét,láncszett,olajszűrő,fék-kuplungkar) érdekes hogy a gyári szervízintervallum 10e Km........össze kéne hasonlítani az árakat a helyi kereskedéssel.
Találtam egy weboldalt angliában.Minden van............de tényleg.KB suzuki szintű robbantott rajzos gyári cikkszámos.Átszámítva még szerintem az árai KB suzuki szintűek.És nem úgy mint az itteni suzukinál hogy van egy hónapos rendelési idő.Hanem egy hét alatt itt van.
Egy a bökkenő...............mocskos drága a szállítás.
Hát....ja. Mondják hogy a 3 F-et ne. Fiat, Ford, Francia. Na de nekem nincs gondom a forddal, keresztapámnak a Renaulttal, sőt apósomnak Fiat van, közel 10 éves és kutya baja.
Nincs autó aminek ne lenne széria hibája.
Anyum Opel Vectrája eszi az olajat, kopog a futóműve.
A céges VW Borák olyan hiba üzeneteket dobnak, hogy indítás után fél percig kell hallgatni a sípolást.
Apum VW LT munkásbusza feszt kínlódik.
És sorolhatnám még.....
Minden a használat során dől el. Ki mennyire kíméli, vagy üti szét az autóját.
Én 163.000-el vettem a Ford Focus-omat. Sejtettem, hogy több van benne. Lekértem a szervízinfót, mert hivatalos márkakereskedőnél volt végig szervizelve. Hát 186.000 körül volt az utolsó szervíz mielőtt megettem 1 hónappal. Olyan 200.000 körül lehet benne.
Ez nem sok csak a buta embereknek. Nem km óra állásra kell autót venni, hanem állapotra. Ha 200.000 van benne akkor is megvettem volna.
Motor jó, erős, olajat nem eszik. Futómű hibátlan, kopogás mentes, egyenesen fut. Elektronika jó kivéve 1 vezetéket, de azt kijavítottuk. Azóta is tökéletesen fut.
szerintem az alu is kopott amibe beakadna
nincs nagy gáznyomás bent azt néztem
mondjuk ettől az ideg szétbasz, vettem már tömítéseket másik kupakot, de pár ezer és ismét szivárog az olaj
miért nem tudtak rendes fém kupakot kitalálni oda
sajna kicsit meg van kopva, mert az előző tulaj nem cserélt benne olajat vagy 100-150 ezre km keresztül
úgy kellett kivésni az olajsarat
pl az olajnyomásgombához vezető furatot úgy kellett kifúrni
de faszán újracsapágyaztam kitakarítottam és azóta pöpec
enyém 8 ezer felé kezd csökkenni a szint, q8 5w40 excel olajjal
egyszer feltöltöm még fullig utána csere.
Találtam egy weboldalt angliában.Minden van............de tényleg.KB suzuki szintű robbantott rajzos gyári cikkszámos.Átszámítva még szerintem az árai KB suzuki szintűek.És nem úgy mint az itteni suzukinál hogy van egy hónapos rendelési idő.Hanem egy hét alatt itt van.
Egy a bökkenő...............mocskos drága a szállítás.
- Kulcscsontvédős protektoringek 17.990 ft.
- UFO alubetétes kézvédők 10.990 ft.
- M-Cax és Pazzaz kormányok, befogók, átalakítók 3.500 ft-tól.
- Cross, Enduro és Supermoto emelő bakok 7.990 ft.
- M-Cax, UFO, Smith cross szemüvegek 4.500 ft-tól.
- Deestone utcai, robogó és cross gumik.
- GOLD FREN minőségi féktárcsák, fékbetétek.
- UFO műanyag elemek, idomok.
- Fék, váltó és kuplungkarok, egyéb kiegészítők!
Postai úton is!
Info: endurobolt@gmail.com
06 20 521 84 99
Nincs autó aminek ne lenne széria hibája.
Anyum Opel Vectrája eszi az olajat, kopog a futóműve.
A céges VW Borák olyan hiba üzeneteket dobnak, hogy indítás után fél percig kell hallgatni a sípolást.
Apum VW LT munkásbusza feszt kínlódik.
És sorolhatnám még.....
Minden a használat során dől el. Ki mennyire kíméli, vagy üti szét az autóját.
Ez nem sok csak a buta embereknek. Nem km óra állásra kell autót venni, hanem állapotra. Ha 200.000 van benne akkor is megvettem volna.
Motor jó, erős, olajat nem eszik. Futómű hibátlan, kopogás mentes, egyenesen fut. Elektronika jó kivéve 1 vezetéket, de azt kijavítottuk. Azóta is tökéletesen fut.
Bocsi.