Hali.
Segédmotorkerékpárt, csak Magyarországon használhatsz.
Ki sem engednek a határon...
Ha jól tudom, szinte minden más úniós országban rendszámos a smkp, csak itt nem. Így szerintem az első az lenne, hogy lemeszelnének
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek kimehetek külföldre kismotorral? Olaszba akarok kimenni robogóval de nincs külön a jogsimba kismotor kategória, de "B" -vel vezethetek itthon kismotort. Nem tudom hogy ezt az olaszok tudják-e, vagy hogy ott mi a szabály. Esetleg ha kint veszek egy másik motort akkor milyen jogsival vezethetem?
keress egy bordás kütyüt, szinte mind alumínium
általában megy bele 3 egyforma szál és 2 másmilyen (vagy több)
cdi többnyire műanyag dobozolású, trafót meg csak megismered
Sziasztok. segítség kellene. van egy cpi hussar robogó itthon. nincs világítás.. belerakok előre hátra új izzót tökéletes. aztán elindulok vele és kilövi elsőt is meg a hátsót is. ötlet valakinek hogy mi lehet a gond?
Ehhez a szetthez hogy jól működjön tényleg kell szerintem a nagyobb fuvóka, a végsebesség kb 15-20km/h-val nőne, de a gyári hengered megtartásával is lehet növelni a végsebességet valamilyen mértékben! http://www.egumotors.hu/3531-v...
mondjuk ezzel is...
ha jol ertem, akkor pl. egy ilyen szett kellene: http://www.egumotors.hu/4285-k...
ez mekkora kulonbseget jelentene a mostanihoz kepest teljesitmenyben (foleg orszaguti vegsebesseg) es fogyasztasban?
a szetten kivul kell akkor meg egy fuvoka, ugye?
negyutemu (ezert is gondoltam ra, mert eleg erotlen szegeny, sik uton kb. 65-nel vege)
ilyenek vannak hogy 'sport' meg egyebek? bocs ha hulyen racsodalkozok mindenre, en a nagymotor-vilagban eleg, a robogozas nekem fura :D
igazabol semmi konkret elkepzelesem nincs, csak jo lenne ha picit sportosabban tudna kozlekedni a parom :)
Ha kétütemű az nem egy nagy összeg meg ahhoz sokat találni ami használt de hibátalan, azokat már 10 körül lehet találni. http://www.egumotors.hu/
de nézz körül itt hogy az újak milyen árban vannak.
ha már van valami konkrét elképzelésed hogy sport vagy csak "sima" 70-es hengert és megmondod a típust segíthetek a keresésben.
igazából mindegy, hogy keeway, motowell vagy Kymco, ez ugyanaz, csak a burkolat tér el. Az alkatrész a Keewaynél a legolcsóbb, nagy raktárkészletük van. A blokk fekvő Minarelli, millió helyen van hozzá alkatrész. Viszont nem meg nagyon, csak kisvárosba, falura ajánlom.
udv mindenki!
a Zasszonynak van egy nem tul oreg kinai nagytestu robogoja (hiaba mondtam hogy japant akarjon, ez kellett neki, mert OLYAN SZEP es mert DE SZEP KEK )
nincs is vele semmi gond (illetve neha, mondjuk ugy 100 km-enkent egyszer rangat picit meg durrog, gyanitom hogy gyertyacsere kene bele, bar miota tankoltam bele OMV-s premiumbenyat, nem volt ilyen gond), de kivancsi vagyok, hogy kb. mibe kerulne a mostani 50-es helyett mondjuk 70 ccm-ve varazsolni. egyaltalan mi kell ehhez, hengerfuras + uj dugo, vagy komplett szett?
boltbajárósnak szerintem inkább érdemesebb egy régebbi japó műszert beszerezni
asszonynak egy jog van már vagy 3 éve aztán eddig csak a benzint kellett öntögetni bele....
pedig már akkor lelakott volt amikor vettük
munkatársam vett egy új amerigo bolivart kevesebbet eszik sokkal mint a jog, de az így nyert pénzt meg viszi a szerelőhöz
olyan mint az aprilia mindig elszaródik rajta valami kütyü.....
Nincs valakinek tapasztalata a Yamaha Chappyről?