mármint melyikre gondolsz a műanyagra nem hinném mondom a szivattyú tengelyének van hosszirányú kottya nem sok egy két tized ha valakinek van robantott ábrája róla kérem küldje el és mégegyszer megnézem nem e hiányzik egy alátét.
nos átnéztem és a szivattyúnak van egy pici kottya hosszirányban és szerintem az csörög benne szerzek majd egy hézagoló alátétet és ezt orvosolom.plusz a füstölés az azért volt mert ekl volt egy picit fordulva a gyújtás természetesen gyárilag ennek sem lehet állítani de engedett egy két fokot a csavarnál mivel a lyuk nagyobb mint a csavar és ennyit jelentett.majd télen nagy generál fúratás újból meg minden csere ami szükséges.Ha véletlen akadna valakinek egy állóhengeres minarelli motorra való olajszivattyúja akkor írjon.
hello all nos mivel nem szünt meg a csörgésem 40-fölött és ma kaptam egy tippet hogy az olajszivatyút nézzem meg megteszem szétszedem és átnézem.+ az van még hogy alapjáraton feketén fülstöl mikor pörög akkor meg fehéren szerimtem is a szivatyúval lesz a gond nah mindegy átnézem és remélem megoldódik a problémám.
hello all megoldódott a problémám semmi más baj nemvolt csak a gyűrűt kellet kicserélnem a mociba úgyhogy attika28 neked is ezt javaslom mert hiába az hogy keveset volt használva a henger meg a dugó szerintem az lesz a tiednek is a baja.nekem vissza jött az ereje a mocinak nem birom megfogni megy mint az álom igaz még csak bejáratom de szépen ketyeg.hallatszik a hangján hogy mennyitjelentett.majd ha lesz rá több keret akkor megfuratom megint.
helllo mindenki igen próbáltam a könnyebb görgőt is ami 6,5 g-os de azzal is ezt csinálta csak azért vettem többet bele mert régen amikor még nem újítottam fel a görgők súlya még a 7,7-nél is több volt és semmi baj nem volt vele szépen gyorsult és úgy ment 70-net.most ebbe megint vettem egy szimeringkészletet és hát majd meglátom.az ékszíjnak nem lehet pora már mert 3 napja vettem azóta meg nem mentem vele csak 2 km-ter ha a pora lenne akkor elégy szar minőségűt adtak nekem.majd írok ha megoldódott.
Szia! Nekem egy Pk50-el van tapasztalatom,amit egyébként már ajánlottam neked megvételre.(fehér)ha jóltudom a speciálba is ugyanaz a motor mint a pk ban!Az enyémnek a végsebessége 55km/h,azért a mai robogókkal nemlehet felvenni a versenyt vele!Megbizhatóságáról csak annyit hogy az enyém 2005ig napi használatban volt Ausztriában,aztán átkerült hozzánk ahol nemsokat futott mert elestek vele és kitörött az első lámpája nem tuttak szerezni bele igy félre állitották.Én gatyábaráztam és gond nélkül megy,igaz kapott egy ujj dugattyút!Ja 1983as!A blokk még a mai napig gyári összeszerelésű,bár hidegen egy icipici csörgése van már!De én ezért biztoshogy nem szedem szét,ahogy használom ugy még nagyonsokat el kell mennie!Nemritkán elmegyek vele 100 150 kmt egyseggel!Még sehol nem hagyott ott!Fogyasztás?Hát sosem mértem pontosan de szerintem olyan 2.5 liter körül lehet!szerintem nenagyon ragaszkodj az 50cm hez inkább 70,80,ast vegyél vagy speciálban van 125is amit gond nélkül lehet használni 50esként!(legalábbis amig a rendszámozást be nem vezeti smkpra)
A leírtak alapján, egy kicsit sok a görgők súlya, és alacsony fordulatom is már eléggé "kinnt van" nagyobb fordulaton tartja a kuplungot, ami már nyit egy kicsit, és mivel induláskor hamarabb nyit nem tud felpörögni a motor, így a gyorsulása sem jó. Tegyél bele kisseb görgőket. az én sr-emben 5,5 ös volt, sok si volt, kipróbáltam a 4,3-ast, azzal meg annyira pörgött, hogy már sajnáltam. Most 5-ös van benne, de még lehetne könnyebb, az indulási gyorsulás miatt.
Amit te zsírnak érzel az lehet hogy csak a szíj "pora"
Sziasztok!
Mennyire megbízható egy régebbi Vespa a mindennapokban?
Melóba járni,túrázgatni kéne.Olykor terepen is,szőlőhegy stb.
Hány lovasak és hány sebességesek vannak?
Formailag a Special formájúak jönnek be...ja és szigorúan csak 50ccm!
Mennyit esznek és utazóban mit tudnak?
hello attika28 nekem jogom van 2ja és nekem is ugyan ez a bajom most költöttem rá 7000-ret egy görgőszettet vettem 7,7 grammost és egy ékszíjat ami rávaló katalógusból lestük ki.és nekem is ez a problémám hogy alapjáraton is olyan mintha menni akarna néha ránt egy nagyot a motoron és amikor odahúzom neki fulladósan köhécsel és nem akar elindulni.Meg olyan az ékszíj rajta mintha csopa zsír lenne pedig egy deka zsírt nem raktam a hajóműbemég megpróbálom kicserélni a szimeringet mert valami gagyi van benne és lehet azért is fullad.
lefényképezem mert a chrom ot kicsit át kellene variálni mert meghosszabitották nyakba 3 cm ert valami fosra a másik zx meg rosdás csak minarellire van mind2 tö
kompresszió van rendesen? hát lehet akár variátor is bár ennyire még nemmerültem el a sajátomba se mivel nemkellett (koppkopp) úgyhogy azt már annyira nemvágom nézd meg hátha tudod aki keres az talál aztán majd írj hogy milesz már én is kíváncsi vagyok
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Amit te zsírnak érzel az lehet hogy csak a szíj "pora"
Mennyire megbízható egy régebbi Vespa a mindennapokban?
Melóba járni,túrázgatni kéne.Olykor terepen is,szőlőhegy stb.
Hány lovasak és hány sebességesek vannak?
Formailag a Special formájúak jönnek be...ja és szigorúan csak 50ccm!
Mennyit esznek és utazóban mit tudnak?
epuletgepeszkukaccitromail.hu