Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bontó?
! AKCIÓ ! INGYENES TELJESÍTMÉNYMÉRÉS !

Vadonat új, professzionális fékpadunkkal 70 ccm hengerűrtartalomig vállaljuk utcai, cross, robogó, verseny motorkerékpárok teljesítmény mérését INGYEN !

(Nincs alsó méret korlát, akár PW50 is jöhet !)

A méréseket a bejelentkezés sorrendjében tudjuk vállalni, kérjük egyeztessen időpontot a 06 (30) 360-7865 (Daróczy Attila) mobilszámon.

Nagyobb hengerűrtartalmú és teljesítményű motorkerékpárok teljesítménymérését is vállaljuk, kérjük érdeklődjön személyesen!

DARÓCZY Motor Racing Team
2131 Göd, Pesti út 14.
üdv emberek! sűrgősen Keresek Yamaha Jog 3kj-hoz kipufogó! az áálapota nemszámit csak a könyökrész ne legyen horpadva stb! de akár egy levágott könyök is szóbajöhet!
G∑ЯI

A por a kuplungból jött.
Hali, fekvo minarellihez kellene karbi,occso.koszi
Üdv!
Lenne pár amatőr kérdésem, én nem igazán vagyok jártas a robogók tuningolása terén (váltós motorokhoz vagyok szokva 4T 2T meg ami jön:)). Adott egy Suzuki Sepia, Annó még 3-4 éve ezzel kezdtem el motorozgatni, aztán kb 2 éve vásároltam Simsont, és ez félre lett téve, közben lett egy dugószakadásos gyűrűtörős dolog is, közel másfél évet állt, most kedvet kaptam hozzá hogy helyrepofozzam, a dugó végigszántotta a hengert, legalább 2 túlmérettel kéne feljebb fúrni, de ha lúd hát legyen kövér, 47,5-ös-re fúrnám, ez közelít a 70ccm-hez, de azért még marad 2 túlméret, a kipu csatorna is kisarkasodott, ezeket javítom, kicsit megfaragom a hengert, picit forgósabbra.
Kérdésem, hogy kell-e ehhez a hajtásban valamit cserélni, kuplungban rugókat, görgőket, vagy bármi mást? Végáttételt nem szeretném cserélni, nincs annyi pénzem.
Másik amatőrebb kérdésem, hogy miután leimátkoztam az agyonra felragasztott deknit, meglepően sok por volt benne, de a szíj nincs elkopva, nem tudom ez a szíjból származó por vagy máshonnan?
A motor nem futott csak kb 5000km-t (feltéve hogy nem fordult még át az óra az előző gazdinál, de szerintem nem, henger sem volt annyira kopott)
úgynézki dobjuk fel a topicot
Kihaltunk, srácok?
hello all már egyszer feltettem ezt a kérdést csak még nem kaptam választ szerintetek bele merjek vágni egy yamaha jog 2ja cdi-jébe?
Augusztustól a Mátra Pályán edzések, edző versenyek, pályanapok, a Gokart Land aszfaltján!
Minden kedves motorost, robogóst-scootereseket, utcai és sm, várunk! Scooter gyorsulási edzések és motoros oktatások teszik szinvonalassá a pályanapokat!
A legfontosabb hogy a napi díjak a rendezvények alkalmával, kedvezöbb díjazásba kerülnek!
sziasztok!
egy olyan kérdésem lenne hogy van egy cracker exploer robim és a folytást szeretném belőle kivenni.
nah és ezt hogy kell vagyis hol van benne folytás mit kell kivenni belőle és esetleg mit kell visszarakni bele vagy mit kell kicserélni benne.
köszönöm válaszotok előre is.
Szia!

Nem ismerem a katanát de minden robogónak szinte ugyanúgy van megoldva az olajleresztő illetve az olajbeöntő. Keress egy csavart a hajtómű legalsó részén aminek nincs kivezetése a másik felén ez lesz a leeresztő, alátét is kell hogy legyen alatta- alu vagy réz. A beöntő meg felül van szintén nincs kivezetése a blokkon, injekciós fecskendővel kell feltölteni addig míg nem folyik az olaj. Ennyi röviden tömören. Ha nem sikerül legalább tegyél fel egy fotót a hajtóműről, természetesen oldalról fényképezve.
hello!

kösz a választ, de az a helyzet, h a berugókarnál, sőt az egész véglehajtás környékén semmilyen műanyag csavar/kupak nincs, de még csak a leeresztő nyílás csavarja is hiányzik onnan. aki ismeri konkrétan a 98as katanát, az írjon már legyen szives! köszönöm!
hajtómű olajat oda ahol a berugó kar van(általába) keverőt meg a tank mellettibe
hello mindenki szerintetek bele merjek vágni a yamaha jog 2 ja cdi-jébe?ezu még vágatlan.köszi a válaszokat.rajzom már van hozzá.
Hello mindenkinek!

Kezdő robogós vagyok, és használtat vettem (suzuki katana '98), így nem nagyon értek még hozzá. Az lenne az első kérdésem, h ennél a típusnál tudja e valaki, h hol kell pontosan a hajtóműolajat ellenőrizni, illetve adagolni? Valamint, milyen olajzásokra van még szüksége az üzemanyagon és fékfolyadékon kívül.

Előre is kösz mindenkinek!
simoman ha felveszel msn-re megdumálunk mindent és segítek amiben csak tudok varioval nekem is most volt gondom.
Hello.

Már megoldottam. Rongyba tekertem egy köracél darabot, és átdugtam a hajtókaron. Jó állapotban vannak a görgők. Szerintem többször nem fogom szétszedni.

Egyébként leírnátok nekem, hogy mivel mit állítok egészen pontosan?

Szóval, kb. így:
1. Variátor - súlyokkal ha variálok, mit állít? (magasabb fordulaton emeli az áttételt?!)
2. Kuplung - ha a rugókat cserélgetem mit állít? (magasabb fordulaton fog a kuplung, és indul el a motor?!)
3. Vég áttétel - ha kicserélem, akkor mi változik? (nagyobb áttétel, és nagyobb végsebesség, lassabb gyorsulás mellett?!)

Illetve még annyi, hogy valaki tudja a Dio hol van fojtva? Elektronika, meg kipuff? Hol lehet nyitott elektronikát venni hozzá, ha a gyári fojtott?

Előre is köszönöm, mint kezdő robogós!
Sziasztok!

Piaggio NRG Sporthoz 2006-os, keresek alkatrészeket! Első lámpa, idomok, ez az... ha van valamid irj, és megegyezünk!
Helló!
Én a praktikerben vettem egy kerékanya leszedő taiwani 12v-os kütyüt.8000 huf-ért.Nekem megérte, mert mikro hangoltam a variátort kb 10szer szedtem szét a variátort.Ha gondolod
hellosztok!lenne egy kérdésem igaz nem vagyok robogós endúrós vagyok!a Keresztapám vett egy Suzuki Katana-t!milyen motor?megbíízható?mi a véleményetek róla?
igen van naksi88@freemail.hu
Esetleg van msn-ed?
Köszi a segítséget :)
hát marha egyszerű a görgők nem gőrgő alakúak hanem vannak benne ilyen négyszögletes kopások.