Sziasztok!Az lenne a probléma a motorommal,hogy végsebesség környékén befullad és lelassul!De ha hagyom gurulni, akkor pici idö után ujra húz!vajon mi lehet a gondja?:( köszi elöre is
én úgy szoktam hogy a hajtókaron átküldök egy vasat de teszek közé valami rongyot.persze ezt csak akkor ha le van véve a henger.ha nincs akkor talán egy légkulcs mást nem nagyon alánlok.
Egy kis segítség kellene. Le szeretném venni a variátornál a szíjtárcsát, majd a variátort is. Szeretném megnézni, hogy milyen állapotban vannak a görgők.
Az lenne a kérdésem, hogy hogy fogassam meg a tárcsát? Amikor az anyát akarom tekerni, akkor ugye forog az egész. Mivel fogassam meg? Előre is köszi!
akkor nem is szóltam semmit ha tényleg nincs semmi baja akkor elég a dugó de az én mocim az most egy hete van szétrobbantva és megint fúratnom kellene mert elment az ereje 1000 km után meg kellene hozzá még alkatrész is az önindítóhoz és egyszerűbbnek láttam ha szerzek egy donor mocit hozzá hál istennek megvan ha minden igaz akkor hétvégén megyek érte.igaz nem ez a tipus mint az enyém de az a lényeg álló hengeres.a felfogatást megoldom.meg van még egy hondám is aminek nics motorja mert szarrá ment azt lehet felhasználom a másik mocihoz és akkor két mocim lenne .remélem össze jön. :D
A hengernek semmi baja. Nem vállas. Meg úgy is kap majd 70-est a télen. Persze csak ha találok hozzá valahol valami erősebb sport főtengelyt.
Addig meg elég lesz ez így ahogy van. Most nagyon nem szeretnék rá költeni. Tervben van kb. karácsonyra: Sport főtengely, 70-es henger szett, hozzá hengerfej, valami sport vario, hosszabb végáttétel, sport kipu, meg valami erős főtengőcsapágyak.
Addig meg eljárkálok én vele 30-40-el is, csak menyen.
ahogy nézegetem a képeket róla igen le kell venned am ha már új dugattyút veszel akkor érdemes nagyobbat és megfúratni mert ez csak fél felújítás.ez így semmi.de nézesd meg a gyújtást is hátha az is el van fordulva mert nekem is elfordult annyit a csavartól hogy nem indult be.ezeket javaslom de ha tévedek szóljatok.
Lebontottam a hengert, bevittem motorszerelőhöz, rendeltem bele új dugót, mert megvolt repedve a szoknyánál. Természetesen 2 új gyűrűt is kap. Majd így is kipróbálom, nagyobb kompresszióval, hátha. Ha semmi, akkor jöhet a szimering.
A végáttételhez a hajtóműolajat hol tudom beleönteni? Lekell bontanom a légszűrőházat?
hello esetleg cseréld ki a gyertyát egy újra mert lehet hogy nyomás allat nem ad le szikrát ha így sem akkor szimeringeket cseréld.ha az sem akkor fúratás és stb stb.
A héten szombaton azaz 2010.07.31.-én MAMI kupa IV. fordulója lesz Kakucson, a gokartpályán. Egész nap edzések, versenyek.
Nézőknek a belépés díjtalan!
Kategóriák:
-Pitbike
-Simson
-Robogó
-MZ
-125 kupa (Aprilia)
-Veterán és Pannonia kupa
Hellosztok!
Azt szeretném megkérdezni hogy mien optikai tuningot tudnék rakni a robogómra,már kész van hállaaa.stuntoláshoz fogom használi,kérlek ne fikázzatok
kössziiii:D
megváltoztatnám az előző hozzászólást és javítom nem csak alkatrészek érdekelne ha nem nem költök rá többet alkatrészenként hanem egy komplett blokkot keresek minarelli álló 50-70ccm-ig karbi nem fontos csak cserébe tudom mert pénzem nincs rá.
hello attika28 nekem nincs önindító a mocin így ilyenem nincs is benne mert az előző gazdálya kivette ha tud valaki segíteni abban hogy a főtengelyt a vario felől rendbe tudjam rakni azt megköszönném szóval beszélek én az álló hengeres minák vario felőli alkatrészeiről önindítóhoz a cuccok meg stb alkatrészek.Jelszó ÓCSÓ.:D
Szevasztok, valakit nem érdekelne egy KTM EXC 250es versenyenduró, robogót beszámolok, de ne legyen szarrá tuningolva! sziplitamas@gmail.com-ra várom az Emaileket!
helló naksi88! és helló all! megoldódott a problémám!A variátort levettem,kivettem amiben a görgők vannak,és mögötte van egy lukacsos lap.Na azt tettem föl fordítva! És késaz hála istennek jóóóó:) köszi mindenkinek csáóó
Akkor majd holnap lekapom. Honnan látom, hogy a görgők jók-e még? Mennyire kopottak? Vagy mit figyeljek a variátorban?