nagyonnagyon fura a gyorsulása, megindul egész jól, aztán egyszercsak semmi.. mondom mivan? közben a mutató szalad fölfelé, csak a cvt miatt nem oylan mint a váltós motorok, hogy egyre jobban, hanem simán ugynaúgy gyorsul 100ig kb, aztán lassabban felkúszik 120ra azt annyi
vadi új gumi, egy csepp izzadás nics a telókon, 120at megy ahogy kell neki, enni lehetne a kárpitos(!) belsó csomagtartóról, de van még kétoldalon mély alaguttal kesztyűtartója, meg középen egy vagy 5 literes rekesz, amibe bedobhatom a gyári szerszámkészlet mellé az eü-csomatgot, izzókészletet, meg pár apróságot, és akkor még ott a topcase is fú kurva király! 120nál csak a vállam meg a sisakom kapottt szelet, úgy mentem
Az enyém is AF18 blokkos. Hátul a hajtásnál, ahol az olaj ellenőrző csavar van, ott van rajta a motorszám... :) Én meg az alvázszámot nem találtam. Az hol van? :D
1.:Fék. Tárcsás első fék, VR-SUS-os. Szétszedtem, mert nem fogott rendesen. Meg takarítottam, kicsit meghúztam a betéteket csiszoló papírral, és összeraktam. A kerék felőli betét és a tárcsa között van pár mm hézag. Nem támaszt rá a tárcsára. A munkahenger a másik oldalit rányomja szépen, de nincs támasztás, egy oldali a fék, és a hatása is gyenge. Hogy lehet ráállítani? (amikor próbálgattam, pár aktív fékezéssel, pumpálással, hátha rá feszít magától, akkor a tárcsa felforrt, füstölt.)
2.:Elindulás. A motorja nagyon jó, fúrt 50-es henger, gyári herélt puffal, tökéletesen beindul 1 rúgásra hidegben melegben. Amikor jár egy helyben, bemelegszik, akkor nagyon húz. Induláskor rendesen emeli az elejét. De amint megtettem 1-2km-t, megállok táblánál, vagy lámpánál, odahúzom, a motor felpörög, az erő megvan, de szinte meg kell löknöm lábbal, hogy elinduljon. Mi lehet a probléma?
Eladó:
-Yasuni C16 tükörpolír, Polini Corsa vashenger, Athena Racing aluhenger
MINDEN FEKVŐ MINARELLIRE. Az alkatrészek csak kipróbálva lettek, azért eladóak, mert erősebbet akarok.(pl.: evo2)
ELadó lenne egy Gilera runner 180 fxr-be való Malossi multivar. Akit érdekel az jelezze. 20 ezer az ára szóval nem lenne drága. A fehér kontraszt rugót is oda adom ami sosem volt használva, illetve ha kell valakinek akkor a 9grammos malossi görgőket is oda adom hozzá ha kell de azokat meg kell keresnem mert jól elraktam.
Tudom, hogy egybe van és az a neve hogy tügörgőskosár! Egyébként én raktam össze, mert foglakozom ilyen dolgokkal, de azóta már meg is oldódott a probléma! Kicsit át kellet nézni és meglett a hiba oka! Hengerfejtömités!
srácok van egy eladó Generic cracker robeszon 60 irányáron. megy szépen mint egy 50-es. nem csörög, hidegen is elsőre indul. tuning alapnak tökéletes vagy akinek ilyen van ahoz alkatrésznek. nekem csak a helyet foglalja.
Nagyon baba! Látom ezen már kényelmesen elférsz.
Á dehogy haltunk ki, csak nem történik semmi érdemleges.
Van egy Honda Dio AF18 blokkos AF28-asom.
2db probléma lenne így hirtelen.
1.:Fék. Tárcsás első fék, VR-SUS-os. Szétszedtem, mert nem fogott rendesen. Meg takarítottam, kicsit meghúztam a betéteket csiszoló papírral, és összeraktam. A kerék felőli betét és a tárcsa között van pár mm hézag. Nem támaszt rá a tárcsára. A munkahenger a másik oldalit rányomja szépen, de nincs támasztás, egy oldali a fék, és a hatása is gyenge. Hogy lehet ráállítani? (amikor próbálgattam, pár aktív fékezéssel, pumpálással, hátha rá feszít magától, akkor a tárcsa felforrt, füstölt.)
2.:Elindulás. A motorja nagyon jó, fúrt 50-es henger, gyári herélt puffal, tökéletesen beindul 1 rúgásra hidegben melegben. Amikor jár egy helyben, bemelegszik, akkor nagyon húz. Induláskor rendesen emeli az elejét. De amint megtettem 1-2km-t, megállok táblánál, vagy lámpánál, odahúzom, a motor felpörög, az erő megvan, de szinte meg kell löknöm lábbal, hogy elinduljon. Mi lehet a probléma?
-Yasuni C16 tükörpolír, Polini Corsa vashenger, Athena Racing aluhenger
MINDEN FEKVŐ MINARELLIRE. Az alkatrészek csak kipróbálva lettek, azért eladóak, mert erősebbet akarok.(pl.: evo2)