Biztos, hogy nyom, mert érezni az olaj szagát a kipufogógázban...
a hibajelenségkor is meg kellett volna szagolnom, de akkor még sajnos nem jutott eszembe.
Szia! A kymco b&w 50-es ráadásul már vizesben is létezik, nekem mondhat bárki bármit ár - érték arányban a legjobb választás, van ezekben szufla bőven tuning nélkül is.
Az előbb mentem le tesztelni, piszkosul meghajtottam (ekkor a szagán jobban érezni az olajat), és láss csodát, nem jött elő a hiba! A szagán amúgy érezhető volt, hogy olajat is fogyaszt.
Amúgy pont a hiba előtti napokban kezdett pislákolni az olaj szintjelző... de csak a nagyobb fékezéseknél. Ezután 1-2 nappal jött elő a hiba is. Töltöttem bele új olajat, de továbbra is megvolt még a hiba 1 napig. Lehet, hogy egy nagyobb fékezéskor levegő került a csőbe, ami olajozza a motort, és csak most távozott a légbuborék? Vagy ez túl durva összeesküvés elmélet? :)
van ez a kymco b&w aból 50-250ig van, képeim között a görögösöknéla piros robeszaz. egy évek ótakölcsönzőben nyúzott darabbal én 115kilósan,asszony bő 60 és simán felment 70re így is, pikkpakk,mint egy kis japó 50es egyedül még vékonykoromban. és méretben hibátlan. ha lenne lém egyből vennék egy ilyet.
Köszönöm a segítségedet. Hogyan tudom a legegyszerűbben ellenőrizni az olajadagolót?
Én arra gondoltam, hogy a tankba is öntök olajat, és ha így már nem áll fenn a hibajelenség, akkor az olajadagoló a hibás.
Egyéb ötlet?
KB ilyesmi
Még mard pénz rendbetenni pár dolgot mert tuti hibádzik valami.Fékek,gumi stb.Használtban egy henger karbi vario kijön olcsón és megy.Csak csodát ne várj tőle.lényeg hogy van akkora testű hogy kényelmesen elférj rajta.
Aprilia.Gömb,rakétalámpás,hátul kerek lámpás ki minek hívja.KB 97-es minarellis verzio leginkább vizes hátul tárcsás a javaslatom.Bár ennyi idősen nem tudom ki lehet fogni korrekt példányt.
Ha lehet én inkább egy nagyon olcsót vennék és a maradék pézből rendberaknám éeg szolíd 70-es hengerrel.
Igaz csak ha szeretsz bütykölni vagy van ember aki olcsón dolgozik haveri alapon.
Elbir.Kérdés mennyivel akarsz menni?Nekem KB óra szerint 90 volt a max.Az Kb 80 valósan.
Városba jó elfogadható gyorsulás autókkal ott még lehet együtt menni.máshova nem az igzi.
Tipusra ha termet is megva a kilohoz akkorInkább az SR mint aeroxF12 és társai.És abból is a 2-es széria.Az még az árba is belefér.
nem vagyok dagadt, csak nehezek a csontjaim, jó?
Nem nagyon van ennyiért 125-ös rendszámos. Rendszám nélkül meg nem szeretném,ha már nagy mert 1-2 év és úgyis megbukik ez a marhaság .
sziasztok
vélemény kéne: 120 kiló vagyok, egy 50-es robogó 70-es hengerrel elbírna?
A feltétel, hogy ne 5 km alatt gyorsuljon 60-ra, és a vége legyen 70. A rászánt pénz max. 150.
Szia!
Okvetlenül ellenőrizd az olajadagoló működését, van-e rendes olajadagolás a benzinhez! A barátomnak ilyen jelenség volt a motor tönkremenetele előtt, nem működött az olajadagolója a fogaskerék hajtásának meghibásodása miatt. Egyelőre ennyi a tippem.
ha motorozni kell akkor enduro
ha cuccolni akkor robogó
vödör festékkel meg ne próbálj endurózni mert abból aszfaltfestés lesz
szervizelés terén tökmindegy milyen típus
a hibajelenségkor is meg kellett volna szagolnom, de akkor még sajnos nem jutott eszembe.
A helyedben azért ellenőrizném az olajadagolót és a karburátort. Tudod az ördög nem alszik, figyel.
Amúgy pont a hiba előtti napokban kezdett pislákolni az olaj szintjelző... de csak a nagyobb fékezéseknél. Ezután 1-2 nappal jött elő a hiba is. Töltöttem bele új olajat, de továbbra is megvolt még a hiba 1 napig. Lehet, hogy egy nagyobb fékezéskor levegő került a csőbe, ami olajozza a motort, és csak most távozott a légbuborék? Vagy ez túl durva összeesküvés elmélet? :)
mondjuk a füstöl akkor van olajzás, lehet a szagán érezni
dobd szét a hajtás részét aztán mindent meglátni
http://www.kepesmotor.hu/malag...
Köszönöm a segítségedet. Hogyan tudom a legegyszerűbben ellenőrizni az olajadagolót?
Én arra gondoltam, hogy a tankba is öntök olajat, és ha így már nem áll fenn a hibajelenség, akkor az olajadagoló a hibás.
Egyéb ötlet?
Még mard pénz rendbetenni pár dolgot mert tuti hibádzik valami.Fékek,gumi stb.Használtban egy henger karbi vario kijön olcsón és megy.Csak csodát ne várj tőle.lényeg hogy van akkora testű hogy kényelmesen elférj rajta.
Ha lehet én inkább egy nagyon olcsót vennék és a maradék pézből rendberaknám éeg szolíd 70-es hengerrel.
Igaz csak ha szeretsz bütykölni vagy van ember aki olcsón dolgozik haveri alapon.
Városba jó elfogadható gyorsulás autókkal ott még lehet együtt menni.máshova nem az igzi.
Tipusra ha termet is megva a kilohoz akkorInkább az SR mint aeroxF12 és társai.És abból is a 2-es széria.Az még az árba is belefér.
mondjuk a 70cc is bukik akkor
Nem nagyon van ennyiért 125-ös rendszámos. Rendszám nélkül meg nem szeretném,ha már nagy mert 1-2 év és úgyis megbukik ez a marhaság .
egyszer volt egy 125ccm robi nálam
azért egész más mint a nejem jog-ja
ezek az 50esek nem kedvelik a dagadtakat
Hát persze, hogy elbírja, de az enyém a gyári hengerrel is tudja ezeket a paramétereket.
vélemény kéne: 120 kiló vagyok, egy 50-es robogó 70-es hengerrel elbírna?
A feltétel, hogy ne 5 km alatt gyorsuljon 60-ra, és a vége legyen 70. A rászánt pénz max. 150.
Okvetlenül ellenőrizd az olajadagoló működését, van-e rendes olajadagolás a benzinhez! A barátomnak ilyen jelenség volt a motor tönkremenetele előtt, nem működött az olajadagolója a fogaskerék hajtásának meghibásodása miatt. Egyelőre ennyi a tippem.
ha cuccolni akkor robogó
vödör festékkel meg ne próbálj endurózni mert abból aszfaltfestés lesz
szervizelés terén tökmindegy milyen típus