Na végre van valaki aki talákozott hasonló jelenséggel. De marad a kérdés, miért történik mindez? Konstrukciós hiba, mechanikus hiba? Már az a legfőbb kérdés mi a kiváltó oka ennek a problémának, nem a megszüntetése. Amugy ha nem indulok el azonnal a motor beindítása után, úgy telemegy, hogy akkora füstfelhőt húzok magam után mint egy gőzmozdony, hogy stílusos legyek. A szerelő talált okot?
Megköszönném, ha erre válaszolnál.
Üdv: Csibewer
Én találkoztam hasonlóval Yamaha BWS (MBK booster), azóta nincs is robogóm. Látszólag minden ok nélkül teleokádta a légszűrő szivacsot, és utána nem is akart menni. Volt rendes szerelőnél is, eladás lett a vége szerencsére.
meg kellene nézni...........
volt olyan gépem ami visszaengedte a benzint tankba(csőből és egy átmeneti tartályból)
ide tetten egy mágnesszelepet és máris pöccre indult
vákumcsövet is érdemes cserélni, mert megkeményszik általában és nem az igazi.....
Köszi a választ, ja igen, akk milyen görgőket tegyek bele, és milyen rugókat? Én 4 g-os görgőkre gondoltam, meg sárga Malossi kuplungrugóra, kontrasztrugót nem tom...:D Köszi a választ:D
Na ez jó kérdés. Nem tudom hogy milyen a karbija, és hogy hogyan rátja fel a benyát. Viszont sok indítózás után is száraz a gyertya. Tehát akkor a benzin ellátással lehet a bibi.
Sziasztok, segítségre szorulok sajnos... Van egy Malaguti F12-őm egy Leo Vince ZX kipuval, 4,8as görgőkkel. Kicseréltem a variátort, a szíjat, a variátor külső tárcsáját, a kuplungot (mindet gyárira), és azt csinálja, hogy nagyon nehezen gyorsul, nem veszi a fordulatot, viszont 45-50 körül meg túlpörög, és 55 a vége...:S Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek tippje, hogy mi lehet a baj, mert már teljesen tanácstalan vagyok. Csak hangolási probléma lenne, vagy komolyabb? A válaszokat előre is nagyon köszönöm, sokat segítenétek!
Üdv srácok!
Segítségeteket kérném. Van egy 4ütemű Aprilia 150-es robogóm. Következő a problémám. Ha sokat áll kb 1hetet akkor nehezen indul be,és 70nél nem megy többet mert ledadog magas fordulaton. Mi lehet a hiba oka? Ha tudnátok valaki megbízható szerelő ajánlani Bp., vagy vonzás körzetében. Köszi.
sztem kérdezz meg más embereket akiknek ugyanilyen mocijuk van h volt-e már ilyen nekik, és ha igen akkor mi a teendő...vagy keress fel más szervízeket hátha ot többet tudnak mondani...más tippem sajna nincs
Végül is a kardomba nem fogok dőlni emiatt, csak az a fura, hogy más nem találkozott ilyen jelenséggel.
Na de az is érdekes, amikor megemlítettem a membrán lehetséges hibáját, kategorikusan elutasították, hogy ez okozná az olajfolyást.
tényleg lehetséges igaza van ini-nek nem lehet hogy ez tipushiba az ilyen kymco-knál? ha a szervízben nem mondanak semmit sem akkor vagy ez... vagy a márka ütne vissza h ennyit ér... persze ez csak az én véleményem....
Tényleg, erre nem is gondoltam.
A viccet félretéve, nagyon sok olaj gyűlik fel rövid idő alatt benne, amerre járok mindenhol otthagyja a nyomát mint a kutya aki levizeli a fákat.
az egy extra szolgáltatás és végre egy motor ahol sikerült rendesen megoldani ! a többieknél is nedvesedik de a tied a tuti ! nem kell a drága időt a légszűrőszivacs olajozásával tölteni megoldja a motor automatán !
Az a probléma, hogy nem túl sok fut az utakon ezekből a monstrumokból és a tulajok sem nagyon nyilatkoznak a tapasztalatokról. Ám lehet, hogy tényleg ilyen a konstrukció. Megválni nem akarok tőle, ahhoz túlságosan kényelmes. Csak gondoltam talán van megoldás a bánatomra. Azért ha lesz rá időm akkor is megnézem én azt a membránt, hátha mégis az a hunyó.
Megköszönném, ha erre válaszolnál.
Üdv: Csibewer