Mert azt írták hogy csak 30-al lehet menni 200km-ig, utána 1200-ig max.40. Egyik haverom meg azt mondta hogy el fog lustulni, nem fog menni. 1-2x azért ki legyen huzatva vagy nem szabad, eddig betartottam az előírtakat.
Ha nem akarod az új motorodat a kukába dobni, elég komolyan kell venni!
Előbb legyen benne legalább 3-4 ezer km, majd utána gondolkozz a tuningon, de ne félj, lehet ezeken mindent tuningolni.
Sziasztok. A véleményetekre vagyok kíváncsi. Adott egy 2006os bws ami most volt 6000es szervizben. Átnézték rajta amit ilyenkor át szoktak + a hajtást. Minden pöpec rajta, legalábbis ahogy elmondták, azonban néha kissé zörög illetve nagy emelkedőnél fura, mélyebb hangja lesz és elmegy az ereje, leesik a fordulat, lelassul..vissza kell engedni a gázt és újra adni neki...azonban ha megint nagyobbat kap ugyan ez, fordulat leesik lelassul és ez a fura hang. Mikor elindul is többet pörög, lomhább illetve nem is megy annyit mint 1-2 ezer kilómétere. Van valami ötletetek hol lehet a hiba? pacsi.Dani
Sztem probáld ki minden cseréjét,igen el kell találni.Én a ZX feveremen barátommal több délutánt töltöttem el mire megtaláltuk a legjobb megoldást.A 6g os görgőkkel szerelt eredetileg-cseréltük 9.5 g ra-ekkor alig ment 50 kmh-t.Eredetileg 70-80 között ment,csak a görgők sokszögletüek lettek és cserére csak nagyobb sulyu volt.Ekkor szereztem 6.5 g -t azzal visszaállt a sebesség is.Ezután jött hogy induláskor ugrasztott a kuplung-a három röpsulyrugo ki volt lágyulva olyan hamar fogott a kuplung hogy még nem tapadt rendesen-erősebb rugok lettek beletéve-de azok meg tulerősek voltak és olyan nagy fordulaton kapcsolt a kuplung,hogy akkor meg az ékszij tapadása nem birta és az csuszott meg.Ugyhogy kisérlet az élet.Valamint sokáig ette a benzint-városba ,uton majdnem egyformán 4 litert,inkább többet-nem tudtam mit csinálni vele,aztán ékszij kezdett bomlani és mivel csak egy kicsivel hoszabb volt tartalékba azt tettük fel-ettől a végsebesség kb 10 kmh csökkent,de a fogyasztás drasztikusan-el sem akartam hinni,városban 3,2liter-uton 2,6-2,7 literre.Elöször azt hittem elromlott a benzinszintjelzőm!Ugyhogy kezd el kisérletezni a dolgot a hangolással.A motoromon ami egyedüli, nem széria az egy Leovince kipufogo-többi minden gyári.Kymco zx fever,külföldi osztrák szériábol hozva.Eredeti Honda blokkos.Jo kisérletezést!
üdv!
Valaki tud nekem segíteni, hol tudok Malaguti F12 computer leírást szerezni, most vettem a motort, csak nem tudom kezelni a kijelzőjét.
Segítséget előre is köszi.
a vegsebesseg a robogon allando ha minden jo,akarmilyen gorgo csere bere vegre ugyan ojan,vegsebesseget novelni robogon:fotengelyen futo szij nagyobb keruleten futasaval ,vagy fordulatszam novelessel,v,hatso atetelben varialassal,nagyobb hatsokerek felrakasaval erhetsz el latvanyosan
Sziasztok.
Lenne hozzátok 1 olyan kérdésem mert én nem nagyon vágom ezt a témát hogy, Van egy Aprilia Leonardo 250 es robogóm.
Görgőt szeretnék benne cserélni 20x12 14gr a gyári.
Mondjuk ha 15.5 gr osat teszek bele akkor miben fog változni a motorom? A válaszokat előre is köszi.
hmm akkor én nem tartozom a profi szerelők közé pedig hidd el nem egy motrét összeraktam már , bár teleszkópokkal eddig nem volt gondom.Nincs " berohadva"? képeket tudnál illusztrálni róla? ( sajnos nem ismerem a robogód típusát,nem is hallottam róla) vannak ZSíros és olajos teleszkópok, a zsiros teleszkópok keményebbek, nem annyira jó az úttartása.az olajos " igényesebb" én párat már szét kerekeztem, próbáld meg leszedni róla a rozsdát egyéb anyagokat ami rajta találsz és szerinted nem oda való fújd be vmi kenőanyaggal öntsed fel teleszkóp olajjal rakd össze és próbáld ki.elméletileg nem lehet nagy baja.
az a profi szerelo aki ranezesre megmonja mi a baja,menyibe kerul,erdemes e idot tolteni ra,szoval o is 1szer az elsot szetszedte es fingja sem volt hozza mi lesz belole ,en most itt tartok ido,penz van ra mert a tulaj eldontotte vesz 1 ujat,engem viszont erdekel miert szar be,tobb yamahas robogos haveromnak is,ez most mozog ki be konyen,csak ha lenyomom ugy marad,olaj nem volt benne,alul 1 m8-as anyat levettem felul a nagy anyat,szimering alatt 1 zegert vettem le es nem jon szet,
szia! a teleszkóp ha olajos akkor rugo van benne és olaj ez csillapitja az út adta ellenállást.talán fel lehet újítani,vagy lehet olajat tölteni bele. Az még a jobbik eset,de ha nem értesz hozzá, akkor mindenképpen valami szakember kell hozzá.Adsz a szarnak egy pofont vele, de ha kicsit befújod a szárakat valami olajos sprayvel egy darabig könnyebben jár. de ez csak ideiglenes megoldás képeket mellékeltem róla
remélem tudtam segiteni , esetleg ha más kérdésed lenne,vagy nem volt kielégitő válaszom kifejtem bővebben is!
http://kepfeltoltes.hu/view/090619/DSC04547_www.kep
feltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090619/DS
C04548_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
szia yamaha valami 3 betüs a tipusa wrt vagy mi.100ezerert vette a manoka,és 97-er olasz cucokal,szoval az elsö lengescsillapitot áthozta hozzám nézzem meg nem rugozik,nem tudtam széthuzni,de bejárattam és mozog,de nem jön magátol vissza,
?kérdés mi töl rugozik jön fel a telo?
Sziasztok!Most vettem egy Malaguti Crossert, de nem találok sehol indító relét hozzá, ha valaki tudna tanácsot adni megköszönném!Esetleg helyettesíteni valamelyikével lehet?
hello! mi történik ha 50-70cc-re való sportkipufot teszek a 100cc-is Peugeot speedfight-ra? Lefogja a motorját? vagy milyet lehet rátenni, persze nem csillagászati árakért!
Sziasztok!
Eladó utánvéttel egy fesz.szab. APRILIA SR Di-tech hez
http://kepfeltoltes.hu/090719/P1020364_www.kepfelto
ltes.hu_.jpg
és egy Malaguti F12-höz
http://kepfeltoltes.hu/090719/P1020365_www.kep
feltoltes.hu_.jpg
5000 Ft/db
bikergery@freemail.hu
köszönjük a hülyeségeket! kurvára nem látszik a szijjon hogy megnyúlt ha összetudod húzni két ujjaddal a szijat h összeérjen középpen nagyon gyenge a kontraszt rugód! mérd meg tolomérővel milyen széles a szij (borda széltől bordaszélig) akár több helyen ha 15-15,5 mmnél vékonyabb akkor cserés! kuplung rugókat esetleg cserélhetsz erősebbre pl kis sárgák, de akkor újra kell hangolni a motort gondolom ahhoz meg nem nagyon értessz! membrán lapokat nézd meg még a szívótorok alatt.
Megnéztem a szijat is, de nem igazán tudom hogy milyen a nyult szij! Igy álló helyben mennyi lefet a szij játéka ha ujjal megmozgatom? Kb hány cm vagy mm?
légszűrő és karbi tisztítása; a kuplungrugókat megnézném, hátha elgyengültek
fékolaj töltése, vagy cseréje; nemtom, h mikor cserélték, de én a hajtóműolajat is lecserélném.
tömítések jók?
Előbb legyen benne legalább 3-4 ezer km, majd utána gondolkozz a tuningon, de ne félj, lehet ezeken mindent tuningolni.
Az új motorokon a bejáratást komolyan kell venni? Esetleg később milyen tuningot lehet hogy a motor ne romoljon? Köszönöm a válaszokat!
van véletlenül computer leírásod Malaguti f12-höz.
Valahogy megtudom szerezni?
tomohun
Valaki tud nekem segíteni, hol tudok Malaguti F12 computer leírást szerezni, most vettem a motort, csak nem tudom kezelni a kijelzőjét.
Segítséget előre is köszi.
Tomohun
ha könnyebbeket akkor a gyorsulása lesz jobb
Lenne hozzátok 1 olyan kérdésem mert én nem nagyon vágom ezt a témát hogy, Van egy Aprilia Leonardo 250 es robogóm.
Görgőt szeretnék benne cserélni 20x12 14gr a gyári.
Mondjuk ha 15.5 gr osat teszek bele akkor miben fog változni a motorom? A válaszokat előre is köszi.
remélem tudtam segiteni , esetleg ha más kérdésed lenne,vagy nem volt kielégitő válaszom kifejtem bővebben is!
http://kepfeltoltes.hu/view/090619/DSC04547_www.kep
feltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090619/DS
C04548_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
?kérdés mi töl rugozik jön fel a telo?
amit én tudok igen lehet hejettesíteni sima behuzorelevel
Eladó utánvéttel egy fesz.szab. APRILIA SR Di-tech hez
http://kepfeltoltes.hu/090719/P1020364_www.kepfelto
ltes.hu_.jpg
és egy Malaguti F12-höz
http://kepfeltoltes.hu/090719/P1020365_www.kep
feltoltes.hu_.jpg
5000 Ft/db
bikergery@freemail.hu
fékolaj töltése, vagy cseréje; nemtom, h mikor cserélték, de én a hajtóműolajat is lecserélném.
tömítések jók?