Nem! Az volt az érdekes hogy padon amikor összeraktam a blokkot könnyedén járt, minden feszülés nélkül!
És még is besültek a csapágyak,és az a megdöbbentő hogy mind a kettő szinte egyformán! Ilyennel még nemtalálkoztam pedig már egy pár járgányt felújitottam. Ötlet?
Elvileg a napokban lesz egy robógom és én föleg kis távokra akarom használni pl haverokhoz a játszóra leállitom 10 perc elmeyek a boltba ha sokszor inditom rövideb távokra az nem kárositja a motorját és milyen lesz a fogyasztása többet eszik mindha mennék vele 20-30 km eket ?Melyik lenne a célnak jobb egy levegő hütéses vagy inkább egy vizhütéses ?hA sikerül egy vizhütésest szereznem akkor azt kell indulás előtt egy kisit melegiteni ?
Vettem kézalól egy Homda Tact-ot ez még a 87-es régi változat. Na szoval a járgány új fötengelycsapágyakra szorúlt. Bele is raktam az újakat skf c-3.-ast de kb. 3km után megszorúlt mind a kettő , de az olajzással nem volt gond ,és a csapágyak minőségével sem! Valaki tudna nekem mondani valamit hogy ez hogy fordulhatott elő? Most tanácstalan vagyok! Talán a fötengely lehet görbe?
köszönöm a tippeket de árokba meg méhtelepre nem ...
és ige nelektromos szivatolya van amit már kiis kötöttem de ugyse indulét meg viszsa de ugyse meg mrá a karbit is kipucóltam és kipufogót is..
Én csak egy valamit tudok ...ha minden jó akkor megy a gép .... ha mégse megy akkor valami nem jó ... több kézenfekvő lehetőség van kihajítod a szemétre , még buherálod , esetleg elviszed egy szerelőhöz....én az utóbbit merem ajánlani ... már javítottam párat és arra jöttem rá hogy ahol minden jó ott müködik a moci
djkolozsi. a főtengely szimeringek szinte újjak ne mrég cseréltem.. és utánna még ment sokáig d emár azt is néztem, és nem tólja az olajat. ..a membránt meg nemrég állítokttuk.. de nincs szarrá menve.. köszönöm.. még lehetséges probléma?
A nézd meg a főtengelyszimeringeket! Nekem is volt már ilyen problémám.. és nekem volt kompresszio , szikra meg minden. Nekem a varionál tolta ki. Vagy még a membrán is lehet hogy szarráment , nézd meg azt is!
Ferivagyok.. az ék épp és egésséges.. mert már levettem lenkereket hogy kippucóljam a gyujtást meg mindent ott és jól tettem vissza egész biztos. kompresszíó pedig van.. elég jó. és márr énis nézegettem mikor adja a szikrát és be lett lőve.. gyújtás baja nem volt , igaz attól most lehet de belett állítva az is. vagyis nagyon mit nem lehet de jól van.. köszönöm
A kompresszió biztos elég ? a gyűrűhézag mennyi ? Ha kopott a henger és vagy a dúgó nem fog begyulladni ha reggeltől estig rugdosod..... esetleg ha leveszed a lendkereket hogy megnézd az ék ép-e mert ha eltörik van szikra csak rossz időpontban......
helotok. leen porblémám.. hzzám kerűlt egy suzuki adress 50es robogó.. és nem indúl.. na de szikra van olyan hogy egy lovat agyonbasz már másik tirisztorral és gyertyával is probáltam de nem indúl..tehát gyujtás prbléma icns emr ekkora szikrát biztos lead nyomás alatt... na de kompresszíó is van és már leszedtem hengert kipucoltam a karbit és forgattyús házat nagyon nem lehetett mit de mégis.. így se indúlt.. anyagot kap és még mindig NEM INDUL! segitesetek mitcsináljak? előre is köszönöm
Eladnám Gilera runner alkatrészeim ...
Ami hiányzik : blokk ,váz,telók és a két ülés alatti idom...
A többi része megvan pl : ülés, kerekek, kormány, markolatok ,komplett fékek ,kapcsolók ,müanyagidomok ,összes lámpa,műszeregység,indexek,karbi,bowdenek, csövek,gumik,komplett elektromos rendszer,....stb...
A darabonkénti ár megbeszélés kérdése...
Egyben 50000 kemény magyar forintért elvihető...amiből még alkudhatsz is ha ügyes vagy
ha bármi kérdésed lenne : 06706155160 vagy aya@index.hu
Ha picit engednek a scarabeoból,nem tűnik rossznak.Kényelmes,stabil,szerintem igazi női robogó.A kymco-tól még használtan is jobb minőség a szememben!
Az,hogy 98-as sztem nem gáz,az egészet fel lehet újítani 20e ft-ból.De ha valakit elhívsz aki kicsit is konyít hozzá és meghallgatja mielőtt megveszed,nem lehet baj.
Robogók én úgy tudom a félszintetikus olajat igénylik,full szintit lehet bele tenni,de fölösleges.Majd ha tuningolva lesz,akkor kéri
A Scaranak és a Whynak szinte szőr ugyanaz a motorja, ugyanannyi kesztyütartó van bennük, ugyanugy is ülsz csak MBK flipperre is ráfogják hogy Yamaha why, de az is u.a. csak mbk van ráírva.
Egyéni véleményem szerint egy kicsit jobb a Why, a kinézetéről +oszlanak a vélemények.
Amugy MK ? spitfire-ed van?
És még is besültek a csapágyak,és az a megdöbbentő hogy mind a kettő szinte egyformán! Ilyennel még nemtalálkoztam pedig már egy pár járgányt felújitottam. Ötlet?