Sziasztok!Lenne egy kérdésem.Van egy 2008as évjáratú Derbi blokkos rs50-esem :D 14/53 áttét van rajta a rezó tiszta már,csak a hangtompitóba van szerintem folytás,a motor igy végre 85öt megy.Ha a hangtompitót egy http://www.italmondo.hu/index.... -ra gondoltam. szerintetek ez dobna a végsebességen vagy inkább hagyjam? Ha valami jó ötletetek van akkor várom :D
Hello. A variókat mindig blokkhoz gyártják. (minarelli,morini,piaggio)
Megkérdezhetem az Sr-ed évjáratát? mert akkor megtudom mondani milyen blokk van benne(de ha tudod a blokktípust az is jó)
Valaki megmondaná hogy a variátorokat blokkhoz vagy motorhoz gyártják?
Mert haveromnak van variója amit egy piaggio nrg mc2hüz vett és nem tudom hogy az én Aprilia Sr-embe jo lenne-e.
Előre is köszi.
érdeklődni itt a válasz gomra kattintva, sportmotor-derbi@feemail.hu e-mail címen, gulyasaki007@hotmail.com msn címen illetve a hirdetésnél található "üzenet küldése..." lehetőségnél! telefonom most nem üzemel
hello
nekem az lenne a kérdésem h nem rég tettem össze a simomat 70es henger hozzá kuplung a torok felpolírozva nagyon megy meg minden arős nagyon 107-et visz de nagy fordulaton ha mondjuk gyorsulok kidobja a harmadikat de miért?
sziasztok új sr tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy96 os álló hengeres levegős példányt ocsoé sok nyűgje volt de mostmár kezd kész lenni. De van egy probléma amire nem tudok rájönni h mi okozhatja : elindulásnál mikor nyélgázt húzok akkor ropog valami sztem a kihajtásnál de azt szétszedtem és a fogaskerekek jók ha esetleg valakivel előfordult már ilyen vagy van valami tippje kérem segítsen előre is köszönöm
sziasztok!
van egy yamaha aerox-om. 22ezer km van a cuccban. gyári(nem tuning) rajta minden. olyan baja van, hogy indulásnál kicsit felpörög, aztán visszaesik a ford,szám, aztán van hogy megtorpan egy kicsit, aztán megint erőrekap és meg se áll 80-85-ig. egyik szerelő szerint már meg kell fúrni. szerintetek mi baja lehet?
köszi
a motor nem pörög fel csak később.
Ugyhogy nézegettem és egy Polini High Speed variátorszett veszek. Remélem jo lesz vele és még talán gyorsabb is lesz.
Variotól függően 4000-5500 között az automata kuplung oldani fog, ekkor teljesen leesik a fordulat, és elveszik az összekapcsolás a motor és a kerék között. Gázadásra a motor felpörög, 5500-6500 körül az automata kuplung kapcsol, a motor ekkor indul el.
Ha a motor felpörög, de nem megy, akkor kuplung.
Ha nem is pörög fel, de összekapcsolva marad, akkor vario-kuplung,
Ha szétnyit, de nem pörög fel, akkor karburátor.
pont ez az hogy nem egy kicsit hanem teljesen leesik a fordulat és ha gázt húzok akkor nem megy(egyáltalán nem akar menni) csak később kap rá. Szóval nem lehet kigyorsítani rendesen mert csak később húz.
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni, van egy aprilia sr 50em apróbb tuningokkal de mostanába menet közben fékezés és kanyarodás után leesik a fordulat és egy ideig nem akar húzni menni aztán hirtelen rákap( a motor nem áll le csak teljesen elveszti a fordulatot és nem reagál egy darabig) szerintetek egy erős varió vagy egy nagyobb karbi megoldaná a dolgot?
a motor van egy zx kipufogó, egy erős hajtókar, egy jó végáttétel a henger nemrég lett megfúrva.
előre is köszi
Komoly teljesítménynövekedést és gyors elhalálozást érhetsz el vele. Hangolás nélkül robogóra nem érdemes 80-ast tenni, hangolni pedig nem könnyű. Egy variátor nem annál jobb, minél erősebb, vagy ilyesmi, hanem össze kell hangolni a megfelelő súlyú, perdületű, átmérőjű, rugóerejű alkatrészek egy nagy kupacát. Tehát: ha még nem csináltál ilyet, hagyd.
Hengercsere: ha az 50-esen nincs erősített főtengely vagy legalább hajtókar és bivaly jó főtengely, akkor hagyd, mert párezer, vagy inkább párszáz kmért dolgoznál. Széthullik. www.dpr-motor.fw.hu
Szaisztok!
A közeljövőben szeretnék venni valamilyen 2ütemű 50-es vagy 70-es robogót, de sajna egyáltalán nem vagyok otthon a témában.
Mennyire tartósak az ilyen módon tuningolt(70-es henger) robogók?Gyári főtengely bírja? Hajtókar?Csapágyak?Napi 16-20 km-t használnám, ha vennék.Melóba járásra.
A választ előre is köszi.
van egy piaggio sfera 50-esem és vettem mellé egy 80-ast alkatrésznek
ha ráteszem az az 50-esre a 80-ast henger kb milyen teljesitmény növekedést érhetek el gyorsulásban és sebességben? (gyári 80-as henger, nem tuning)
van még kuplungom, a kis rugók lilák, a nagy kék,pontosan nem tudom milyen gyártmány, yamaha jog-on volt (fekvő mina) és top vario durva homokkal felszórt éjszij pályával
kb mit segithet a kuplung és a vario a teljesitményen?
Ez is elképzelhető.
Ki mit szeret. Bár hogy az ember fojtsa a motorját...hát az tényleg érdekes egy jelenség
Ezen a fordkorlátozón én is gondolkozok, motor-kölcsönadáskor még jól jöhet, ha egyben akarom visszakapni a vasamat, akkor lelimitálom valahol a fordulatot, aztán húzza csak neki ahogy akarja
Szerintem meg a gyújtás töltőfeszültségét (250-400V) figyeli, és a beállított feszültséghatárnál söntöli a gyújtást. Egyébként meg teljesen mindegy. Azért érdekes hogy sokan mindent megtennének hogy kiszedjék a motorból a fojtást, mások meg belerakják. Hová fajul ez a világ....
1.) Piros kábelt kösd össze a típusodnak megfelelő színű kábelre (lap alján részletezve). Erről fogja venni a jelet, hogy milyen fordulaton dolgozik a motor.
2.) A fekete színű kábelt egy ki/be kapcsolón keresztül (amit tetszőlegesen beépítesz) kösd rá a motor vázára, olyan helyen, ahol nincs festék, és így tud majd földelni (earth).
A műszer működési elve - ha jól értem - hogy figyeli az átfolyó áram frekvenciáját (gondolom emiatt gyújtókábelre kell tenni), de nem szól bele. Amint azonban elér egy beállított frekcenciát (tehát fordulatot) letesteli a kábelt, így nincs több gyújtás. De amint újra aláesik, megint engedi. Ezt másodpercenként többször eljátszva megkapod a "tiltás" jelenségét.
Szerintem.
az én motoromba fekvő minarelli van 2003 as évjáratú azt viszont nem tom hogy a haveromé milyen csak annyit tudok hogy piaggi nrg mc2.