szia!
...természetesen lesznek képek,de majd csak csütörtökön...sajna addig munka,látástól-mikulásig .....egyébként az MXr-el testvérek,szerintem ugyan az a blokkja!.. a szíjméretet én is kiböngésztem,mert a gyári számozás alapján,a kereskedő 11100Ft+3500 postáért akart szíjat hozni,mondván,itthol nincs ez a méret !mert a gyárin csak ennyi van 23100-GAK-9010...,ja és persze a moci darabokban,úgyhogy csütörtök reggel az első utam,a motorosboltba visz
Igy látatlanba elég nehéz szerelni, de egy ilyen uj mocinál nem igen kéne gondnak lenni, de ha 1esben pörög. feljeb kapcsolgatva már nem, és üresben meg teljesen jó, akkor azt mondanám hogy kompreszzio hiányos, rendesen belett járatva?
Üdvözlet megint,szinte alig ment jobban (max 500RPM-el pörgött jobban) Nem hinném,hogy gyertya,vagy karbi problémája lenne,mert én vagyok az első tulaj és van benne kb. 4300km (azért ennyi idő alatt nem illene hogy elromoljanak az alkatrészek) Szerintem szimplán a henger úgy van beállítva,hogy 9000-nél ne vigyen többet. Bár akkor jön a kérdés,hogy üresben miért pörög akár 12000RPM-re ill. 1-esben miért pörög jobban mint 9000 (de biztos ami biztos legközelebb azt is leellenőrzöm,hogy 1-esben tényleg többet pörög-e.
Ha mást nem,jövőhéten kipuf. csere és akkor több gáz megy ki,így több anyagot adhatok neki Kénytelen vagyok ennyivel beérni Ha esetleg van még valami más véleményed,szivesen + halgatom =)
Jó reggelt!
Ennél többet kellene mennie!
A szíjat cserélni kellene és a görgők is nehéznek tűnnek. A robogómban 8,5 g a görgő súlya gyárilag. A fúvóka mérete szerintem elég nagynak tűnik, de jó lenne ha a görgőkről illetve a karburátorról tudnál feltenni képeket - ha lehet makro felbontásban - a csavar miatt és a görgők kockásodása mértéke miatt.
.....nos rendesen szétkaptam a gépet,úgy hogy folytásnak sehol semmi nyoma lehet ez 45 bír gyárilag?De azért találtam egy-két apróságot...a szíjam 18 helyett már csak 16 milis,és az eredeti 7g-os gögők helyett,9g-os van benne,ami kezd kockára kopni!illetve a a karbiban a gyári 76-os helyett 80-as a főfúvóka!lehet ez kevés neki?illetve a karbi levegős oldalán,a középső melléklevegőfuratba,belevan gányolva egy menetes szár,amit egyenlőre fogalmam sincs,hogyan bírok kiszedni,mert szerintem annak semmi keresnivalója ott
... és ha eléri a 5-6000RPM-et erőteljesen szalad fel a km/h arról biztos nincs szó,hogy sok anyagot kapna vagy ilyesmi,mert ahogy írtam teljesen gyári a motor és a karbi is.
...útólag + néztem megint,kibontottam az összes kábelt ami bement a CDI-be és volt 1 fehér kábel ami nélkül beindult,de sajna már nem tudtam kipróbálni mert sötét volt,majd holnap Amúgy teljesen gyári motor,igazából annyit tudok róla hogy D50B0 a motor száma,komolyabban nem bütyköltem még,de nem is akarom amíg nem kell. Nagyon köszönöm a segítséget,remélem müxik és bocs,hogy itt bénáztam + írtam minden féle hülyeséget xD
Nah, ha 1esben leforog 12-t akkor nem folytás, mert akkor ott se kéne neki, ha lehuzod persze hogy meg ál.., milyen henger van rajt . és hogy gyorsul? tehét veszi rendesen a lapot vagy nyujtottan erötlenül?
Utána jártam az elektronikájának és megint sikerült hülyeséget írnom xP Az a chip,amit én írtam,annak köze sincs az egészhez...
mert nem a chip folyt,hanem a CDI. (ha jól gondolom)
Na most az a kérdés,hogy a gyári CDI-ket lehet-e módosítani,vagyis a gyári limited felemelni,vagy vegyek 1 újat?
Válaszokat előre thx!
Próbáltam már nagyobb fúvókával is,nagyon ott se pörgött jobban. Ezen a héten (ha minden jól megy) lesz egy verseny kipufogó rendszerem,majd + látom az mit csinál...
Bocs én írtam hülyeséget, a Keihin + Dellorto az valóban karbi,na mind1. Most hogy írtad,hogy elektronika, lehetséges mert 1-esben ha végsőkig pörgetem akkor kb. 12000rpm-et kihúzza,viszont 2-esben 9000-nél megáll akármennyire is húzom =S és max mehetek 45-el szóval arról biztos nincs szó,hogy nem bírja a motor.
Ha esetleg elektronika (ahhoz sajnos tényleg nem nagyon értek) Ott a Chip korlátoz? és ha igen,azt hol lehet szabályozni? Válaszokat előre thx!
A keihin az karburátor. és azzal a 9000rpm-el nem is fogsz többet elérni. ha nem értesz hozzá vidd szerelöhöz, vagy tuningoshoz. 9000 nagyon kevés. valahol folytásnak kel lennie. kel rá egy rendes rezó, és egy 19es karbit, bekarburálni, esetleg ha euro 2es, vagy micsoda akkor lehet hogy a cdi. piros csatis vagy zöld, és az folytot.
53 volt rajta eredetileg,de az + lassú (70km/h max 75) és én szinte csak úton használom,ja + keihin (ha jól írtam) dugattyú van benne,szóval 9000RPM-nél megáll az élet :S
...természetesen lesznek képek,de majd csak csütörtökön...sajna addig munka,látástól-mikulásig .....egyébként az MXr-el testvérek,szerintem ugyan az a blokkja!.. a szíjméretet én is kiböngésztem,mert a gyári számozás alapján,a kereskedő 11100Ft+3500 postáért akart szíjat hozni,mondván,itthol nincs ez a méret !mert a gyárin csak ennyi van 23100-GAK-9010...,ja és persze a moci darabokban,úgyhogy csütörtök reggel az első utam,a motorosboltba visz