Szia!4
Itt a karbicsek....asszem elégjól látszik a csavar,de hogy micélból tették bele,azt nemtudom,csak azt,hogy sajna,kifele nem jön:((((bár az látszik a csavarfejen,hogy azért szerettékvolna onnan kiszedni.....
Vagyis Tömören összefoglalva,akármennyire is akarom hogy jobban forogjon mint 9000,úgyse fog sikerülni addig amíg ki nem cserélem a hengert ill. A dugattyút. Azért köszönöm szépen mindenkinek aki segíteni próbált. :-) De sajna ez bebukva! :-S
A szíj nem nyúlik, max. szakad de általában kopik és ez okozhat sebességcsökkenést. Inkább ellenőrizd hogy a variátorban nem szorultak meg a görgők esetleg.
Az általam linkelt szervízleírás egyik oldalán azt látni hogy van a fojtószelep karjánál egy ütköző amit csavarral lehet szabályozni meddig lehet húzni a gázt. Ezt megnézted hogy hogyan áll? Lehet hogy ez a korlátozása.
Üdvözlet megint,ugye megígértem hogy még 1x megnézem az 1-es fokozatot és tévedtem... nem pörög 12000RPM-et ott is csak 9000 (pontosabban 9150-et). (Am. azért tippelgetek csak,mert nincs fordulatszámmérőm =S Viszont van 1 oldal,ahol a sebesség és fogak számából ki tudom számítani)
Nem akarok nagy hülyeséget írni, de ha szíj hajtásos, egy haver már belefutott egy ilyen dologba, ő nem nézte meg hogy van e olaj a szíjnál, és hát nem volt, és szépen lereszelte a fogaskerekeket is.
Van egy Yamaha Neos 100-asom. Tanácsot kérnék, hogy mi lehet annak a jelenségnek az oka, hogy egyre lassabb a motor. A motorja biztos jó, mert erő van bőven, de mikor vettem ment 85-at, bár akkor is azt mondták, hogy többet is tud (nem ez a lényeg!), de ma már 70-et is alig akar menni. Kb. fél fordulatszámig eléri az 50-et, szépen gurul, majd utána pörög-pörög megy és 70 és ennyi üvegen. Ja és szerintem emiatt is fogyaszt többet.
Ötlet? Én arra gyanakszom (laikusan), hogy elnyúlt a szíj. Lehet ez az ok?
Hát figyeld tök m1 mennyire van csavarva akkorse jó de volt alapjárat miután felkatuk a kiput csak zégert kell hozáá állitani és utána egyre szarabb lett szoval én már nem tudom mibaja lehet alapjárat nincs de kb 85 megy ha nem többet :S
Ez érdekes sajna én se tudom tutira,de mielőtt akármit írnék...ha nagyon,akár csutkára rácsavarod az üzemanyag csavart,bepörög?
Ezt azért kérdezem,mert lehet,hogy kevés a fojtás az új kipuf.-ban és így erőteljesen tudja szívni az anyagot a dugattyú. Persze csak 1 gondolat... azért várom választ =)
...ja igen!bár én hosszas keresgélés után,ezt a két méretet találtam hozzá 17.7×670 illetve 18×669 ami 11ezer helyett,3500Ft és ha jólemlékszem,én mintha 7g-os görgőt olvastam volna....de a kilencesnél mindenféleképpen kisebbet teszek bele...
Segitsetek vajon mért lehet ez van 1 Dellorto 17.5 Karbim lett egy sportkipum (Gianelli Reverse)meg egy Variátorom(Polini Speed Control) és zégert állitottunk meg megpucoltuk és azóta semmit alapjáratot nemtudok állitani tök m1 hogy hogy áll a levegő csakvar meg az alapjárati csavar mi baja lehehet szerintetek ötleteket tippeket várok
kiméljene olyan emberek akik azért akarnak beszolni hogy mérntm forumra irtam csak mert oda akárhányszor irtam egyszer nemkaptam választ ezért irom ide
Jah is Piaggio Typhoon a tulaja karbinak
Itt a karbicsek....asszem elégjól látszik a csavar,de hogy micélból tették bele,azt nemtudom,csak azt,hogy sajna,kifele nem jön:((((bár az látszik a csavarfejen,hogy azért szerettékvolna onnan kiszedni.....