...igen erre nem is gondoltam,hogy ilyen egyszerűenis,le lehet korlátozni!Néztem más oldalakon,ott azt írták,hogy a kipufogónyaknál van lefolytva!persze leszereltem,és nem volt benne semmi
Ha egy hatvanast kihozok belőle,az egyenlőre bőven elég.Ha a gyermek mejd cseperedik,akkor esetleg kap egy hetvenes hengert:)
A két variátortárcsa közötti távtartó kiszerelését megpróbálhatod szerintem. Ha a deknit lekapod, nem folyik ki semmi, ha a két tárcsa közelebb kerül egymáshoz mert össze tudnak érni, ezáltal a végáttétel is nagyobb lesz.
Nekem 500-as Kymcom volt. Az egyik garis szervízen a szerelő éppen egy 50-esből szedte ki a fojtást, amíg az enyémből folyt ki az olaj. Pár perc volt az egész, egy gyári zacsiban egy fúvóka volt amit berakott a karburátorba (feltételezem, nagyobb), valamint lekapta az automata váltó oldaldeknijét és két tárcsa közül kivett egy kis távtartó gyűrűt amit eldobott.
Sziasztok!
Most vettem a fiamnak,egy Kymco MXU50-est!Videókon úgy láttam,hogy ezek hatvannal simán tudnak menni,az enyémnek viszont 45 a vége:(((nem tudja valaki esetleg,hogy ezekben a mocikban hol van a fojtás?A kipufogóleömlőnél nincs benne,azt megnéztem.....
Udv!Segitsegre lenne szuksegem.. Yamaha Aerox-omon(50cc) a kipuffogo nagyon hangos..amint a kepen is latszik eleg nagy kipoffogo veg van rajta de nem az a problema oka,amig a tura nm megy fel es nem kezdem huzatni addig nincs az a hangja,van 1 az alap hangja a kipufogonak s amikor 30km/h kornyeken elkezd igazan gyorsulni es turazni nagyon eross hang jon a motor felol.Tobben meghalgatak es mondtak h kicsit kifuj es kivan hasadva valahol az a baj.Az a hang a kipuffogo legvegebol jon ami megy be a motorba illetve a motor bemenetel elotti kanyaritas kornyekerol.A kerdesem annyi lenne hogy ha leszedem a kipuffogot mire figyeljek vagy mit nezzek meg,vagy hogy nezzem meg hogy holvan kihasadva ?A valasozkat elore is megkoszonnem!
Sziasztok Lenne 1 olyan kérdésem hogy mit álltisak Piaggio Typhoonom van most vettem 1 Gianelli Reverse kipufogot és már mindent megprobáltam de még mindig szar nem tudom beállitani az alapjáratot mert ha megyek vele utána kapásbol feljebb megy és mindig ezt csinálja jahát meg elején fullad a motorom utána megintdul de olyan 50-60 között mintha elvesztené az erejét 70 től meg megindul de szeretném hogy egyenletesen gyorsuljon gázrántásra nem igazán reagál meg ha vissza engedem a áz nehezen gyorsul fel újbol tippeket előőre is köszönöm
jah és 17.5 Karbi van rajta + 50cc gyári alaktrészek....
Matricák!
Teljesen műanyag, időtálló, nap-, és vízálló!
A nagy KTM mérete: 14X5 cm, a kicsié: 7X2,5
A Fox mérete: 8X6 cm
Árak: a kicsi KTM 300, a nagy 400, a Fox 350.
Posta: levélben küldöm, a levél áráért (kb. 100) Ha többet rendelsz, elnézem a postát!
Ezek minták, szinte bármilyen körvonalas, egyszínű matricát tudok kivágatni!
a motor üzemképes majdnem minden nap járok vele, nemrégen lett teljesen felújítva. De ezzel az olaj kevergetős megoldással nem nagyon tudok megbarátkozni az átalakításnál a hengerfejcserét meg tudom oldani, és a kompresszor helyére a dugót is. Szóval csak a gyújtás, a kábelköteg átalakítás és a karbi érdekelne hogy az mennyibe lenne. Az olaj ellátás a gyári karbisoknál hogy van? Csak simán egy olyan bontott olajellátó rendszert nem lehet átrakni ditechbe?
Ha ráérsz küldenél egy árajánlatot ezekről?
Itt az emailem: tbali88(kukac)hotmail.com
Az általam tervezett gyújtás mindenféle módosítás nélkül is használható 70-es henger esetében. Ezért írtam hogy 50-400 ccm-ig lett tesztelve, de érzésem szerint ennél sokkal nagyobb blokkot is gond nélkül működtetne.
Az árat ide semmiképp nem fogom leírni, mivel az árajánlat elég hosszú lenne, és minden tulajnak más az igénye. Ráadásul az sem mindegy hogy a blokk jelenleg üzemképes-e, vagy teljes felújítás kell mert esetleg kopott...
Ha egy hatvanast kihozok belőle,az egyenlőre bőven elég.Ha a gyermek mejd cseperedik,akkor esetleg kap egy hetvenes hengert:)