... még 1 kérdés ugye mint írtam van 1 Derbi Senda... motorom.
Akarok bele 1 kis + erőt de csak külső tuning-al Eredetileg 9000 a végfordulata van,na ezt 6-osban nem hozza ki. Először azt hittem,hogy nagyon le van fojtva a kipufogó de kiderült,hogy mégsem,mert más fokozatban simán kipörög annyit. Raktam bele nagyobb fúvókát (68-ról 75-re) 3.-ik fokozatig csodálatosan gyorsult utána fuldokolt (örültem ha ment 60-al) Aztán nem rég jött 1 ötlet,hogy a levegő mennyiségre is kéne gondolni...
Lehetséges,hogy az a gond?
Válaszokat nagyon + köszönném =)
Üdvözlet mindenkinek! A kérdésem az lenne,hogy egy gyári 50CC-re(39,88x40) ha rárakok mondjuk egy 21-es karburátort,de a fuvókát hagyom a gyári méreten,akkor ugyanúgy fog menni? Mármint a több levegő miatt nem fullad meg? Válaszokat előre thx! (jelenleg 17,5-ös Dellorto karbi van rajta ja és Senda x-race 2009-es modell)
Itt a kép a vállas csőtengelyről és a főfúvókáról. Ezek lettek cserélve sima csőtengelyre illetve azt hiszem 80 vagy 85 méretű főfúvókára. A kipufogón levő vakcsövet hegesztették be mást nem kellett fabrikálni. Így most a saját óra szerint 80 km/ó a végsebesség lejtőnek lefelé.
...azt nagyonszépen megköszönném ....olajszűrőfogóm van,de láncos,nem tudom,az nem e sérené meg,a kuplungharangot ....régen valamikor volt acélheveredesem is,de az nemsokat ért az olajszűrőnélsem
...esetleg neked van benne más tuning is,vagy csak a vállascsövet cserélték?:))
Nem kell szerviz ehhez!
A vállas csőtengely kb. ugyanaz mint amit írt a Csabu csak annyi a különbség hogy itt a határoló egyben van a csőtengellyel. A korlátozást úgy iktatják ki hogy a vállas csőtengelyt kicserélik sima csőre, ennyi az egész. Ha nem túl sürgős a dolog lefényképezem és felteszem ide amit kivettek a robogómból hogy képben legyél.
köszi!
...a vállascsőtengely,még nekem kicsit kínai,azthiszem ez szervizet fog igényelni,autómatablokkal,még sohasem volt dolgom:)))de a szílycsere akkor szerintem aktuális....
Üdv!Nem tudjátok véletlenük,hogy utólag beszerelhető mikuni karbiba power jet rendszer?Láttam ilyen alkatrészeket neten ha beírom,de átalakítható-e egy sima karbi ilyenre?illetve,hogy működik pontosan vagy mire kéne figyelni egy ilyen átalakításnál?
28 doboz félliteres sör az ülés alá csont nélkül, telefontartó, gyári szivargyújtó, stb, itt meg egy nyamvadt EÜ csomagot is úgy kell betuszakolni.....
Esetleg vállas csőtengely van a variátorban, nekem azt cserélték sima csőtengelyre. A szíj kopással kapcsoltban annyit hogy a 18 mm széles szíj 17 mm-re való kopásakor már cserét írnak elő, 2 mm már előidézhet sebességcsökkenést.
...megnéztem,műanyagpöcök nincs:((a karbit egyenlőre nem szedem le,ahhoz kellene másik fúvóka...de majd sortkerítek rá!
Viszont a szíj szerintem eléggé kopott! 23 helyett 21mm-er a szélessége....lehet ezért nemakar menni?
....köszi a figyelmeztetést hasznos!de közúton nemigen fordulunk elő,ez egy quad:)))
A hetvenes hengerrel vigyázz. Ha baleset van és kivizsgálják, 5 db közlekedési bűncselekményt követsz el vele és akkor iszonyatosan megmérnek miatta ( jogsi nélküli vezetés, rendszámtábla nélküli vezetés, okirathamisítás, biztosítás nélküli vezetés, hatóság félrevezetése....)
Akarok bele 1 kis + erőt de csak külső tuning-al Eredetileg 9000 a végfordulata van,na ezt 6-osban nem hozza ki. Először azt hittem,hogy nagyon le van fojtva a kipufogó de kiderült,hogy mégsem,mert más fokozatban simán kipörög annyit. Raktam bele nagyobb fúvókát (68-ról 75-re) 3.-ik fokozatig csodálatosan gyorsult utána fuldokolt (örültem ha ment 60-al) Aztán nem rég jött 1 ötlet,hogy a levegő mennyiségre is kéne gondolni...
Lehetséges,hogy az a gond?
Válaszokat nagyon + köszönném =)
Üdv:Surmi
Itt a kép a vállas csőtengelyről és a főfúvókáról. Ezek lettek cserélve sima csőtengelyre illetve azt hiszem 80 vagy 85 méretű főfúvókára. A kipufogón levő vakcsövet hegesztették be mást nem kellett fabrikálni. Így most a saját óra szerint 80 km/ó a végsebesség lejtőnek lefelé.
...esetleg neked van benne más tuning is,vagy csak a vállascsövet cserélték?:))
A vállas csőtengely kb. ugyanaz mint amit írt a Csabu csak annyi a különbség hogy itt a határoló egyben van a csőtengellyel. A korlátozást úgy iktatják ki hogy a vállas csőtengelyt kicserélik sima csőre, ennyi az egész. Ha nem túl sürgős a dolog lefényképezem és felteszem ide amit kivettek a robogómból hogy képben legyél.
...a vállascsőtengely,még nekem kicsit kínai,azthiszem ez szervizet fog igényelni,autómatablokkal,még sohasem volt dolgom:)))de a szílycsere akkor szerintem aktuális....
Hogy szolgát a bandita?
Esetleg vállas csőtengely van a variátorban, nekem azt cserélték sima csőtengelyre. A szíj kopással kapcsoltban annyit hogy a 18 mm széles szíj 17 mm-re való kopásakor már cserét írnak elő, 2 mm már előidézhet sebességcsökkenést.
Viszont a szíj szerintem eléggé kopott! 23 helyett 21mm-er a szélessége....lehet ezért nemakar menni?
....köszi a figyelmeztetést hasznos!de közúton nemigen fordulunk elő,ez egy quad:)))