Épp arról beszélgetünk itt pár üzenettel lejebb, hogy hogy érdemes.
Ha hengert cserélsz illik erősebb főtengely is. Az már kicsit gáz mert bontani kell a blokkot.
Én is ilyenben gondolkozom.
Kipufogó, nagyobb karbi ,nagyobb főfúvókával, sport légszűrő, sport cdi, ngyobb hőfokú gyertya. És máris jobb lesz.
A kipufogómban konkrétan semmi fojtás nincs :D Valóban alacsony fordulaton érezni,néha gondolkodtam már rajta,hogy kéne neki valami,majd kitalálom Széles utakat!
A fékeim jók! Sport féktárcsáim vannak elől hátúl.
Ha izmosan satuzok leesek a motorról fejjel előre.
A tieden valószínű a kipufogó folytása kevés kis fordúlatnál.
Kétüteműnél az igen fontos. Próbálkoztam már felfúrással kipuban.
Nem volt nagy siker. Hangja az lett de nem is ment.
Köszi a választ! Ha valami van kérdezek majd mindenképpen.
Konyítok valamit a kétütemü 50-es gépekhez. De jó pap is holtig tanúl.
Saját káromon tanúltam már ezt azt. Példáúl az olajat én keverem mindíg. Nem volt kellemes amikor 60 nál beállt a dugó.
Ha kérdésed van mi válaszolunk :) Amúgy ha tényleg ki akarod belőle hozni a szörnyeteget,viszont nem akarod szétcseszni a géped akkor kipufogó csere,19 vagy 21-es karbi 80-as fúvóka vagy afölött,Mid-Race-es vagy High-endes gyertya,magasabb fordulatért verseny CDI vagy programozható CDI,áttétel csere,sport légszűrő. Ha nagyobb dugót raksz bele,akkor főtengely csere illetve kuplung csere. Nem tudom,hogy a gépeden van-e külön olaj pumpa,ha van akkor arra már nem lesz szükséged,hisz nem lesz képes akkora mennyiséget beadni,mint amennyi kellene,kivéve ha nem veszel egy 125CC-s olajpumpát,de hidd el jobb ha te kevered be,legalább nincs az a probléma,hogy meghal a pumpa és akkor vehetsz új hengert dugót... ha motorikusan nem nyúlsz hozzá akkor mondjuk minden extrával 50-100 ezer között kijössz. Az én gépem még nincs kész teljesen,de egyik nap mondom kipróbálom,az elején úgy gyorsult mint valami beteg babetta,mondom magamban engem rendesen átvertek ezzel a kipufogóval,de amint elérte azt a fordulatot ahol rákapcsol a "turbó"(kipufogó),olyan erővel megindult hogy kikapart a hátsó kerék :D Na akkor megálltam és 1 qrva nagyot nevettem xD PEdig gyári dugó van benne :D Mi lenne 80CC vel vagy netalántán parmakit 110CC-vel :O Nem akarom elképzelni...
Szia!
A cdi-n nem tudsz állítani hanem a gyújtás alaplapot lehet elforgatni.
Bár bevallom cdi-st nem próbáltam még.
Nekem volt egy tuaregem 50 es. Rv3-as blokk volt benne.
Beleraktam helyette egy AM6-ost.
Maradt minden gyújtás ahogy volt a régiben.
Az méd cdi nélküli gyújtás volt. Azzal is megy szépen és ott jöttem rá ha állítok rajta akkor szebben ketyeg a kicsike.
A profiloldalamon van egy kép róla nem kamu.
Szóval nekem segített az állítgatás!
Sziasztok. Egy generic sniperem van ès ebbe szeretnèk egy 70-80 as hengert. Arra lennèk kîvàncsi hogy milyen tuning cuccok kellenek ahhoz hogy semmi problèma. ne legyen vele, vaamint jol is menjen. Valaszokat elore is koszi
Ha teljesítmény növekedést akarsz akkor naná ;) Viszont azzal együtt karburátort is kell cserélned,mivel több megy ki,így többet kell benyomni,de egy V6-os Leo Vincével horibilis különbséget ki lehet hozni,tapasztalat =D és hogy ne ess abba a hibába,ha növeled a karbit,akkor gondolom a fúvókát is fogod,így már cserélheted is a gyertyát egy nagyobb hőfokúra,sőt lehet hogy CDI-t is cserélned kell,mert kevés lesz. Belevághatsz,de pénztárcás téma. Én végig csináltam... (majdnem teljesen kész is)
100-ért nem kell csutka gáz :D
Valóban nem önrobbanás volt,amúgy valamelyik cikkben olvastam,hogy nem lehetetlen,csak persze tizen-ezer fordulattól indul és kegyetlen sűrítéssel,amúgy az volt a baja,hogy gyári gyertya volt benne és nem adott le akkora szikrát,vettem egy Mid-Race-es gyertyát,azóta szépen ketyeg :)
Szia!
Önrobbanás benzinüzeműnél nem lesz!
A mikor tuningoltad akkor a gyújtásod alaplapján állítottál?
Ugyanis sokan beleesnek abba a hibába, hogy tuningolnak de a gyújtáshoz nem nyúlnak.
Az alaplapon lehet állítani ezért van ovális furat rajta.
Álltalában szokott menni és gyorsúlni a gép de gázelvételnél és kigyorsításkor érezhető, hogy picit lomhább.
Aztán elkapja Ez azért szokott lenni mert a gyújtás és a sűrités fordulatszám csökkenésnél elcsúszik!
Én magam szoktam beállítani. Megyek egy kört szétszedem állítok 1 mm-tert és próbakör. Lehet, hogy sok akkor vissza fél mm-tert.
Üdv mindenkinek!
Egy kis segítség kellene!
Van egy Generic Trigger 50 sm motorom.
Euro 2-es katalizátoros a kipu rajta. Érdemes lecserélni valami v6 szerűre?
Üdv
Eladó egy használatlan Dellorto automata szivató, rögzítő elemmel és csavarokkal. Új ára 19000 FT! http://italmondo.hu/shop/36-uz...
Postázás megoldható, vagy Pesten átvétel
6000 Ft
Yamaha TzR-em van és szeretném kicsit megtuningolni :DD
-70es henger van benne,de a többi minden gyári,szval kiput,karbit stb kell benne cserélni....leírnátok nekem milyen márkájú,vagy nagyságú alkatrészeket kellene beszereznem :DD vagyis hanyas karbi,stb :DD előre is köszönöm
Üdvözlet mindenkinek! Gépemet feltuningoltam 1 kicsit (19-es karbi 96-os főfúvókával,sport légszűrő,50/70CC-s verseny kipufogó),kimentem vele az utcára és 1 érdekes dolgot fedeztem fel...
Amikor 6-os fokozat csutka gázon max fordulaton megyek és nagyon finoman veszem vissza a gázt akkor 1 idő után lehörög,de előtte amíg húztam neki csodálatosan gyorsult. Na most számítások és egyéb infók alapján a gép 10.500RPM-et bír,mármint a generátor/CDI,ez a fordulat kb 91 km/h-nál következik be,na most nem volt ritka hogy én 100 fölött mentem és vitte minden probléma nélkül. De csak addig amíg csutkagázon ment,lehetséges-e hogy amikor túllépem a x ezer fordulatot és mivel gazdagon kapja az anyagot ezért önrobbanás keletkezik? :O Sajnos még nem tudtam tesztelni azóta,remélem hamarosan igen :) Válaszokat előre köszönöm!
jobb reggelt mindenkinek.Kérdés azokhoz akik vágják a gyújtást.Berakok 3 képet.Nekem az első 2 van.A kérdés,hogy a harmadik jobb-e?hatékonyabb-e és miért?
Köszi !