ELADÓ malossi gyujtás 15000-ig tud,ezenkívül lehet rajta egy potméterrel állítani az előgyujtást plussz még van rajta egy (butító )gomb,ha hüjegyerek ülne rá,vagy bemérnék padon egy az egy be paszól a motorhoz 12000 Ft újonnan 30000FT
ok. nekem tök8 mivan a te motroddal. csak segíteni akartam. de akkor biztos az a baj h nem gyári a gyertyád. vegyél gyárit biztos megoldodik a probléma, vagycsak feltekeredett a kompresszió a hajtókarra és az fogja vissza.
heló.Eladó egy komplett Minarelli AM6-blokk,feissen furt hengerrel,gyujtással,mindennel cakli-pakk, ez nekem egy tartalék blokk volt de beindítottam és tökéletesen jár.ÁR:50000
nekem is elégnek a gyertyák! 7,8 höértékü, most hogy 9es van benne az jobban birja a strapát! de az atol is lehet hogy keveset kap vagy hogy szar a gyujtásod!
heló.Eladó egy komplett Minarelli AM6-blokk,feissen furt hengerrel,gyujtással,mindennel cakli-pakk, ez nekem egy tartalék blokk volt de beindítottam és tökéletesen jár.ÁR:50000
bocs mester én kérek elnézést! megvolt a henger levétel és nem a dugóba meg nem a hengerbe csöppent hanem a porcelánon megragadt így nem lett semmi baja. az hogy keveset kapott lehet de ki volt kötve a külön olajzás és 1:30 assal használtam. ez lehet elég volt neki, lehet nem. mindenesetre ami először elcsöppent gyertya a gyári volt és azzal ment rendesen.
Neked biztosan keveset kapott az rs, attol "égett" el a gyertya.
Ne vedd sértésnek, DE tájékoztatásul közlöm: Ha nem értesz valamihez akkor nem kéne más hozzá nem értőknek elmondani a "tutit"
Mit gondolsz a gyertya nem inkább elolvadt és becsöppent a hengerbe ahol le-föl jár a dugó? miután ezek a dolgok ott bent találkoznak szerintem nem kell elvárni hogy a motor uj gyertyával ugyanolyan jol üzemeljen mint előtte... Ien esetbe illik egy henger le hadműveletet végrehajtani, nem pedig tovább hajtani...
Szvsz karburálási problémák vannak. kérdés hogy sok vagy kevés-e neki... hang alapján megállapítható, bár mivel nem jöttél rá igy nem fogod megállapítani :) gyertya szinit nézd meg, ha fehéres akkor több kaja ha fekete akkor kevesebbb. amig nem jo addig nem kell erőltetni a nyélen közlekedést, mert még a végén elolvad a dugó:)
volt nekem egy rs 50 amit használattól hajtókarosra tettem, kövi gazdája mondta. először szépen használtam és nem volt semmi aztán amikor 100 al meghuzattam onnét kezdődtek a gondok. elégette a gyári gyertyát és utána akármilyent raktam bele nem lett jobb és 90 fölé nem ment mer ledadogott.
na ezt csak ugy elmondtam. a tiédnek attol hogy cserélted a kiput még lehet gyürü baja sőt... de főtengely is lehet hogy már cserélni kéne ha 9 nél tovább nem pörög. egy szétszedést próbálj ki és meglátod a hibát
remélem tudtam segíteni
Sziasztok aprilia rs 50 esem van!És volt rajta egy nagyon rossz kipufog és nem akarja magát kiforogni.És most vettem rá egy gianelli sport kiput ls nagyon faján gyorsul de az a baj h olyan 9 e ig utána nemtom h mivan vele mintha letiltana gondoltam dugó gyűrűre is az előző kipufogonál de most hogy ráraktam az ujjat tuti h nem lehet mert rá áll 85 re és abbol nem enged csak felfele nem akar áhhh ha valaki tudja h mit kell csinálni léccy írjon köszikee
Üdv!nekem egy olyan kérdésem lenne,hogy tudja-e valaki pontosan milyen hatást érnék el vele ha a gyári membránt a szívó oldalon 0,25-ös karbon lap membránra cserélném?
Amit hallottam,hogy a membrán az enyémnél(tdr50) 6,5ezer körül nyit és újra megindúl mint a barom.Állítólag ezzel a membránal alacsonyabbról megindúlna,viszont a max ford. csökkenne.
Nekem két lapos membránom van egy alsóval és egy felsővel.Ha csak az egyiket cserélem szerintetek lehetséges elméletben,hogy lépcsősebb lesz a teljesítmény növekedés?mondjuk,hogy az egyik membrán alacsonyabban fejti ki hatását mint a gyári ford.?
Sziasztok kérdésem lenne! benelli 491 nem pörög csak lassan mint ha fulladna új variátorgörgő új ékszíj új kontraszrugó s ezek ellenére sem! Néha jó akkor félek hogy elszalad alólam de ez ritka eset!Mi lehet a baja? Válaszokat elöre is köszönöm!
Helló van egy kinai robogom de yamaha blokos és nem akar beindulni szikra benzin van mi lehet a gond ja és a gyertya hérahis jo előre is nagyon kőszőnőm
Hali top due modular hengerröl valakinek tapasztalata vélemények .... ha valaki tudna róla vmit miondani vegyen fel msn-re: adampoc@freemail.hu üdv és kevés sünt az utakra(mert ki szurják a gumikat):D :D
csao
tel:. 06-20-424-8584 -egyész nap elértek
tel:. 06-20-424-8584 -egyész nap elértek
Ne vedd sértésnek, DE tájékoztatásul közlöm: Ha nem értesz valamihez akkor nem kéne más hozzá nem értőknek elmondani a "tutit"
Mit gondolsz a gyertya nem inkább elolvadt és becsöppent a hengerbe ahol le-föl jár a dugó? miután ezek a dolgok ott bent találkoznak szerintem nem kell elvárni hogy a motor uj gyertyával ugyanolyan jol üzemeljen mint előtte... Ien esetbe illik egy henger le hadműveletet végrehajtani, nem pedig tovább hajtani...
na ezt csak ugy elmondtam. a tiédnek attol hogy cserélted a kiput még lehet gyürü baja sőt... de főtengely is lehet hogy már cserélni kéne ha 9 nél tovább nem pörög. egy szétszedést próbálj ki és meglátod a hibát
remélem tudtam segíteni
Amit hallottam,hogy a membrán az enyémnél(tdr50) 6,5ezer körül nyit és újra megindúl mint a barom.Állítólag ezzel a membránal alacsonyabbról megindúlna,viszont a max ford. csökkenne.
Nekem két lapos membránom van egy alsóval és egy felsővel.Ha csak az egyiket cserélem szerintetek lehetséges elméletben,hogy lépcsősebb lesz a teljesítmény növekedés?mondjuk,hogy az egyik membrán alacsonyabban fejti ki hatását mint a gyári ford.?
Sorry ha sok baromságot írtam.
lenne egy kérdésem valaki használt e már tecnigas next-r kiput és ha igen véleményt kérnék róla!
mert ilyet akarok venni köszi a választ előre!
lenne egy kérdésem valaki használt e már technigas next-r kiput és ha igen véleményt kérnék róla!
mert ilyet akarok venni köszi a választ előre!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/piaggio_vespa/piaggio_vespa_nrg_mc
2_csere-3900948
az alábbi linken találtok egy eladó Piaggio NRG MC2est. Ha kérdésetek van a motorral kapcsolatban szóljatok. Mérsékelten alkuképes.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/piaggio_vespa/piaggio_v
espa_nrg_mc2_csere-3900948
0630 428 0561
msn: offroad93@citromail.hu