Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Épp egy ismerősöm mesélte, hogy ő is összefutott egy hasonló esettel. Szintén 125-ös CBR volt a paripa.
Egy okos rendőrt fogott ki a biker.
Mondta, hogy ez márpedig 50-es..
Rendőr azt mondta, hogy az lehetetlen, mert a CBR sosem gyártott 50-est, de mivel jó a kedve, elengedi.
Addig jár a korsó.....!
Ha valami baj lesz, akkor mindent veled vitetnek el! Még a szomszéd lány terhességét is a nyakadba varrják.
Arról nem is beszélve ha civil autóban ülő rendőrök kapnak el!
Nem esélytelen, sokkal jobban hasonlít egy ötveneshez, mint egy kétütemű 125-ös... DE szerintem ne ...hidd el jobb a békesség
Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogy egy Honda CBR125R-t mennyire lehet bemesélni hogy 50-es? Esélytelen?
Nem ajánlom.. Ne csak azt nézd, hogy gond nélkül fut, hanem azt hogy te gond nélkül tiszta lelkismerettel, tudnád-e futtatni. Inkább vegyél egy jó 50-est. El is tudod adni, ha tovább szeretnél lépni.
1998-as évjáratu motorról van szó.
Több mint két éve 125/50-es ként fut gond nélkül.
Pedig már volt bent a rendőrségen is.
Ha csak az adásvételi van meg akkor nem lehet papírozni. Egyébként évjárat függő a regisztrációs adó mértéke 60-150 között lehet a rendszám rá.
Sziasztok!

Volna egy pár kérdésem.

Ha van egy 125/50-es motor, aminek az első magyarországi tulajdonosa egy motoros üzlet volt, a második tulaj meg magánszemély, a harmadik szintén, és egymásnak 50-es ként adták át, így Magyarországon még nem kapott rendszámot, nincs bent az okmányirodában, akkor le lehet papíroztatni?
Nagyjából ez milyen költségekkel jár?
Volna értelme?
Sajnos nem hivatkozhatsz rá.
sikerült kijutnom máltára és gondoltam leírom az ott tapasztaltakat!
tehát rengeteg robogó van tényleg rengeteg de viszont 50-es sehol sem. csak 125 vagy afelett! az áraikat nem tudom de gondolom nem lehetnek méregdrágák ha mindenki azzal jár! tehát ott tuti nincs ilyen hogyan ússzuk meg a rendszámot topic! gondoltam leírom hátha érdekel valakit. üdv
Hello!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha nekem lenne egy 75ccm-es motorom, amit ötvenesként, papirok nélkül, csak egy kötelezővel használom, és az adásvételire az eladó azt irná, hogy "50ccm", akkor ha a rendőr megállítana, és megállapítaná, hogy ez 75ccm, akkor én hivatkozhatnék arra, hogy én ezzel nem voltam tisztában, mert az adásvételiben ki lenne emelve, hogy 50ccm?
Szóval mondhatnám, hogy én ezt nem tudtam?
Ilyenkor kié a felelősség?
(EZ csak egy feltevés, természetesen nincs 75ccm-es motorom.:)) )
Generic Trigger sm 50-t készülök venni, vagy egy Keeway X-ray van még tervben. Segítsetek, melyik éri meg jobban! Köszi!Egyik sem volt még nekem, ezért nem tudok dönteni.
hát ennyi pénzért maximum valami dt vagy mtx jöhet szóba és szerzel rá olcsón valami sm-szettet. persze ha papíros "nagy" motort akarsz, ha a 125 powereseket annak lehet nevezni (szerintem amúgy igen)! 50 cm-es váltós motort ne vegyél mert még a szezon vége előtt megunod! bár te ismered magad meg az igényeid!
140ért robogó, a többiből tuning és mosolyogva fogod konstatálni, hogy ire kettesbe kerül a mellőled induló 50cc-s supermoto, addigra már 7ed-7 országon túl vagy.
Vége!Befejeztem!A héten elment az utolsó-terveim szerint legalábbis -125/50 gépem, és szeretnék egy teljesen legális 50-es gépet venni. Robogót nem szeretnék, inkább supermotóra fáj a fogam. A segítségeteket kérném, mit érdemes venni? Kb.200-230e ft-ot tudok rá szánni.
"...de mi van ha elkap a rendőr és elkezd ott szarakodni..." Megbasz, ennyi.
1. Add el az Mz-t, (ne cseréld, add el!) tedd le a jogsit és vegyél papíros motort. Ez a topik pont arról szól, hogy mekkorát lehet bukni ezek miatt. Ne menjél bele, inkább legyél türelmes.
2. Vagy sima original 50-esre cseréld el, úgy sem jársz rosszul. És aludni is nyugodtan fogsz tudni.
Hali! Van egy Mz Ts 125-ös papír nélküli motorom amit még egyszer nem használtam. Nos az egyik barátom felajánlott egy olyan üzletet hogy: van neki egy olyan Derbi Sendája amiben egy Yamaha TZR 125ös Blokk muzsikál. Nos az üzlet tárgya hogy oda adom az Mz-t + fizetek rá egy 10ezrest.

A régi hülye fejemmel egyből bele mentem volna, csak most elkezdtem gondolkodni hogy szép és jó dolog hogy "50 es" a gép de mi van ha elkap a rendőr és elkezd ott szarakodni.
A kérdésem az lenne hogy szerintetek bele mennyek-e az üzletbe, esetleg valami jó tanácsot is mondhattok :)
"...nekünk mindig úgy kell közlekedni, hogy más hibáját is kitudjuk korrigálni..." Jó, de azért nem mehetsz mindig 30-al. Azért gondolom úgy vannak vele a legtöbben (köztük én is), hogy bízom abban hogy aki az úton közlekedik (akármivel), az azért tudja mit csinál.
a bizalmi elv a kocsisok kiváltsága mert ott véd a kaszni! nekünk mindig úgy kell közlekedni, hogy más hibáját is kitudjuk korrigálni! legalábbis én így látom. én ha főúton megyek is mindig lassítok kereszteződésnél és csak akkor húzom a gázt ha az szemében látom a sofőrnek, hogy észrevett, de még így is voltak meleg helyzeteim. modjuk én a balesetem óta kicsit paranoiás vagyok!
igaz! visszaszívtam! boccs
Nem ugyan úgy.... te is ezzel kezded.
Egyedi azonosító jel hiánya. Ennyi.....ezért jár a bünti.
Ha van biztosításod és a kategóriára jogosítvány és még a motoron is műszaki (de ha le is járt, az akkor sem ugyanaz, mint ha sosem lett volna), akkor nem szakad rád akkor adag szar, mint a 125/50-nel balhé esetén.
igen más de nem vehetsz rész a forgalomban rendszám nélkül! ergo ugyanúgy "vakon" vezetsz mint a 125/50 kategóriában!
Ez már az a kategória, amit mesterlövésszel szednék le...