Hát én erre a gépre rég pályáztam már. És összejött. És igen csak megyen. Más el van egy nyugisabb motorral is. Ki milyen.
Van költsége az biztos. De ha jól meg van csinálva nem nagyon van gond vele.
Amúgy meg láttál már te Pitbikén rendszámot?
Mert én még eddig nem igazán. Ismerek olyat aki Pesten tolta 140-150cc-s pitbikével. És rendszám ott se volt!
Ahogy mondod! Mindenkinek más szempont a fontos. Benzin vagy erő. Valamit valamiért. Nyilván ha nem az egyetemi ösztöndíjból tankolnék akkor én is kétüteműt hajtanék. :)
Hát figyelj. Én nem nézem sokba, bocs! De kinek mi. Neked kell hogy tetsszen!? Vagy nem? Nem a te motorodat akarom én fikázni meg...
9l? 5-6-ból is kijönnek.
Eszik de megy is. Inkább kevesebbet motorozok akkor, de nagyobb élménnyel!
Nem hiszem hogy ez akkora tragédia volna amúgy meg! Sokan túl cifrázák csak. Amúgy meg nincs gond ha normálisan mész.
Régen én is gondolkodtam hogy szerzek valami 125-öst rendszám nélkül de aztán végül nem lett belőle semmi mert meggyőztem magam hogy nem biztos, hogy jól járnék. Megcsináltam a jogsit, és vettem egy rendszámosat. Ha én rendőr lennék az ő eszükkel se hinném el, hogy a motorom 50-es, bármi lenne rámatricázva. Maga a hangja lebuktatja.
"betegségem", hogy figyelem a fogyasztást, így talán elcsípem ha kezdene szétmenni a motor. Utassal 2,8 volt a max amit eddig sikerült kisajtolnom belőle pedig nem óvatoskodok vele soha. Na de ez lényegtelen is, nem erről szól ez a topic.
2,5 ből elmegy a cbr? 3 felet olvastam tesztben, ami még mindig nem rossz. :) Csak ne lenne ilyen rohadt drága! :D Ja és azon kívül milyen 4t 125-ös motorokat ismertek még?
Bíztass csak hülyeségre másokat! Mellesleg mutass már egy 125c 4t motort ami 2,5 literből jobban megy mint a CBR. Bocs hogy nekem nincs pénzem a 9 litert megzabáló 2T-kre
Na azért gondoltam 125ccm-re segédmotorként, de látom az így 5 év 6 hónap... :D Rendszámos 125 4t-t meg nem akarok. Segédmotor kéne ami elmegy 1,5-2 literrel és max 70-80km/h végsebességre képes. De ezek csak kósza gondolatok. :)
Nem vagyok én főnök, csak megosztom veled amit én tudok. :) Azt is tudom hogy nem vennék 50-es 4T motort, mert még a nyugdíjasok is elalszanak rajta olyan lomha. Szerintem 125ccm alatt legyen 2T még akkor is ha többet fogyaszt.
Simán. Bemutatod az összes eredeti papírját a motornak, kifizeted a kb 100 ezer forintos regisztrációs adót, a forgalmit, a rendszámot, a törzskönyvet, és már mehetsz is. :D Vegyél rendszámos motort és nem kell szarakodni.
Rendszámos CBR125 4T mocimra a költségek: biztosítás 8 ezer / év, műszaki vizsga kétévente 4360 forint, teljesítményadó évente 2300 forint. Azt ennyi. Szerintem elviselhető.
Persze, megoldható. Amennyiben vállalod a hónapokig tartó rendőrségi baszakodást, meg a több százezres bírságot, valamint a biztosítási csalás bűncselekményért (okirat hamisítás) kapható max 3 évet. A sokszorosát bukhatod annak, mint amennyibe egy rendszámos motor drágább, ha megfognak. Személy szerint nem támogatom az ötleted.
Na szevasztok! Nekem egy olyan ötletem támadt, hogy mi lenne, ha egy 125ccm-es 4t pitbike-ot használnék segédmotorként? Megoldható ez? Mert nézegettem eladókat és már elég olcsón hozzá lehet jutni, meg aztán jobban szedi a lábát mint egy simó és nem is esznek sokat :) Városban cikrítani tökéletes lenne. :D
Eléggé.
Attól függ mennyit szánsz rá.
A jogsi sok pénz és idő.
A gép papírozása nem annyira.
De csak ha tényleg megvan minden papír.
Ha elkallódott valami és csak magyar adásvételi van hagyd akkor a fenébe.
Sziasztok! Nagyrobogó vásárlását tervezem városi használatra, 125cm3 v picit felette (Gilerra Runner v Aprilia Sr 150), de az eladó motorok nagy része papír nélkül van 50-es ként használt, mennyire figyelik a rendőrök a sebességet robogóknál vagy hogy nagyobb köbcentis? Megéri lepapíroztatni inkább ? Ez mekkora költséggel járhat? A válaszokat előre is köszönöm!
Van költsége az biztos. De ha jól meg van csinálva nem nagyon van gond vele.