Ha fényképeztek, akkor látszik a változás.
A bizonyítékot megváltoztatni, módosítani, eltüntetni.... bcs.... tehát súlyosabb dolgot művel ha babrál, ha kiderül. Erre ne biztasd....
vagy tedd azt,amit ini mondott,vagy jelentsd be,hogy ellopták és bontsd szét.mivel csak a papírok nem bizonyítják,hogy milyen volt a vas,az advéten meg gondolom 50ccm van írva,így nem tudnak mit csinálni veled,mivel nincs már meg a motor nem tudják bevizsgálni,bár erősen be fognak próbálkozni,de tagadj mindvégig mindet!
így megúszod a büntetést,viszont cserébe a motortól is meg kell válnod,jó lecke volt....
Legközelebb meg ilyet ne csinálj,vagy tedd le azt a hülye jogsit vagy a kategóriádnak megfelelőt vezess!
gondolj csak bele,mivan,ha balesetben veszel részt - akár vétlenül is - mondjuk egy több millás kocsiba lesz kár,a biztosító bekéri bevizsgálásra a motort.mert ők is tudják ezeket a simlisségeket és kiderül,hogy nem is 50-es...nah,akkor szopsz rendesen,mert a biztosítód nem fogja kifizetni a többmillás kárt,mert felbontja a szerződésed nem megfelelő kategória miatt,te meg életed végéig fizetheted a javíttatást...
Megéri?
Fogjál magaddal kezet és gratulálj egyúttal
Beálltál a birkák közé te is bégetni mert miért ne, ha többen is csinálják akkor már én is...................
Itt ez a topic és sokan pofázzuk NEM éri meg, ha meg igen és szopik az ember akkor már büszkén, bő nyállal tegye ne siránkozzon.
A végén lehet még valaki megsajnál téged is
Nem kell besértődni, játszottál vesztettél. De ahogy előttem is mondják ha még nem volt forgalomba helyezve itthon akkor még nincs benne a rendszerbe és "talán" megúszod. Ha meg bevizsgálják műszakilag is akkor meg öröm bódottág lesz otthon.
Nem vagyok rossz májú de amíg nem volt csak B kategóriám elég volt a simson is
Sziasztok. Nagy bajban vagyok kérdésem a következő lenne mit csináljak meg álítottak a rendőrök 25ös motorommal bediktálták a központba az alváz és blokk számot és most meg jött egy levelem hogy meg kell jelenjek a rendőrségen a motor összes papírjával adásvételi biztosítás meg ienek szerintetek ienkor mit csináljak? :(
igen rendőrfüggő minden!
nem akarok okoskodni de én úgy tudom, hogy a rendőr már gyanú alapján is beutalhat kpm-re és ott nincs vita, a mérőpad nem hazudik. és ha beigazolódik a gyanú a mérés költségét is neked kel fizetned a többi büntetés mellett! de az ilyen rendőr ritka a sok papírmunka miatt!
röviden a sztorim: 70-es robogóval küldtem egy évig. aztán meguntam elakartam adni de lejárt a kötelező, de mondom nem kötöm újra úgy sem használtam max. melóba ami 4 km! 2 hete nem volt kötelezőm és kihajtottam egy kocsi elé amit betakart egy vito! megúsztam zúzódásokkal pedig bukfenceztem egy 2métereset de szerencsére volt rajtam minden fajta protektor, a robogó túlélte de csúnyán megtörött, a kocsi fél eleje viszont leszakadt! szerencsére 1 régi olcsó toyota volt és nem hívott rendőrt a srác és kiperkáltam kézből a költséget! 90 ezer volt a tanuló pénz de amilyen bírságot kaphattam volna ez semmi! előtte 7000km robogóztam mindenféle para és igazoltatás nélkül nem egyszer csont részegen amire nem vagyok büszke bevallom! de elég volt egy pillanatnyi kihagyás és megvolt a baj pedig józan voltam és figyeltem is csak nem eléggé! aznap este megfogattam semmi pia és csalás ezentúl! leraktam a nagy motor jogsit és vettem rendszámos motort és soha nem vezetek piásan vagy kötelező nélkül! okos ember más hibájából tanul ezért remélem érdemes volt leírnom! üdv
Én használtam 125ccm-es motort 50-es papírokkal. Elmondom az én véleményemet erről. Nagyon nagy rizikó az egész, hiába csinálod meg a trükköket, hengerből kireszeled majd átütöd a köbcenti számot, lefested feketére, hogy kisebbnek tűnjön a henger, láttam olyan srácot, aki váz és motorszámot is átüttetett egy valóban 50ccm-es motor számaira. Amin nem tudsz változtatni az a motor termete (kivéve ha egy 50-es vázba teszed a blokkot), a blokk mérete. Amivel nagyon nem tudsz mit csinálni az a hang. Ha vissza fojtod a hangját, akkor csökken a teljesítmény (akkor meg minek a 125ccm ?). A para mindig ott lesz ha megállítanak, vagy csak ha szembejön veled a rendőr. No meg, ha motorosrendőrrel találkozol, nah akkor meszeltek, mert az esetek 85%-ban ők ismerik ezeket a 125-ös motorokat.
A lényeg, para mindig ott lesz, bárhova mész, bárkivel, neked kell eldönteni, hogy megéri vagy nem. Ugyan ez van a robogó tuninggal. Ha már kicsit akarod növelni a teljesítményt, változik a hangja a motornak, ami már egyből gyanús, de had ne soroljam tovább...
Fiatalon tök nagy buli, de visszagondolva nagyon rezgett a léc, engem is állítottak meg, kérdezgettek, de hála istennek nem volt több egy 5-ös bírságnál.
szerintem nyugotan ved meg, nekem megvan az A jogsim is még is van egy 200-as robogom 50 es papirokal már töb mint 2 éve, netán ha bemérnek egy 60 as táblánál 110 el akkor se kell fizetnem semit
Hát voltak érdekes dolgaid!
Jó volt elolvasni amúgy.
Ha ésszel csinálja az ember akkor nem nagyon szokott gond lenni.
1éve vagyok benne kb. én is de a szomszéd kis faluba a rendőr már első nap mikor megvettem látta és tudta mi a helyzet csak épp nem igazán foglalkozik velem. Akár húzom, akár nem. Volt párszor a városba is vele ott annyira nem szeretek menni mert hemzsegnek a rendőrök minden fele. Haveromat ott meg is fogták ilyen ügyben. Én 50-el el motorozgatok ott és semmi gond nincs szerencsére.
Sziasztok!
Én is leírnám a saját történetem,amit már azóta lezártnak tekintek,mivel eladtam a 125/50-es motorom 3 év használat után,és közben megcsináltam a jogsit nagy A-ra.
A motorról.: 97-es,125-ös Yamaha DT,svájci papírokkal,itthon nem volt forgalomba helyezve (nem is tudtam volna,mivel csak vámpapírt kaptam mikor vásároltam).
A 3 év alatt két rendőrös történetem gyűjtöttem össze,mindkettő végződhetett volna másképp is.:
1.) Vásárlás után 3-4 nappal (!) (2010 nyarán) megállított egy civil autós rendőr az erdő közepén,ott ahol 3-4 nap motorozás alatt alig találkoztam talán 4-5 kocsival. Papírokat elkérte,látta az adásvételin,hogy alig pár napja van tulajdonomban a gépezet,ezután rákérdezett,hogy.: ,,hány köbcentis?" hát mondom 50-es. Lehet egy kicsit határozatlan voltam:D,de a lényeg,hogy ezután lehajolt,és rá pár másodpercre visszakérdezett .: ,,megkérdezem még egyszer,ez hány köbcentis?" --- Nyilván nem volt nehéz kiszúrni a hengerben lévő 124cm3-es feliratot,amit kb 60-as betűkkel martak bele..:D Erre már csak annyit mondtam, hogy .: ,,hát mondom 50-esként vettem" Erre hátrament a kocsijához írni a papírokat,odamentem hozzá,és megkérdeztem tőle,hogy esetleg megoldhatnánk-e másképp? Válaszul annyit mondott,hogy ,,írunk egy papírt,hogy nem volt világítás ami 5 ezer lesz" :)
----Ugye vásárlás után pár nappal járunk,és már itt befigyelhetett volna egy minimum 90-ezres csekk.
Ezután eltüntettem a feliratot a hengerből,hogy legközelebb legalább valamennyi esélyem is legyen kimagyarázni--- Mint utólag kiderült jól tettem.
2. történet)
Ez még viszonylag "meleg", néhány hónapja történt.:
Jöttem haza a kis sárdagasztó túrámról,amikor egy kis fiatal gyerek megáll az út közepén és elkezd hadonászni a kezével. (Láthatósági mellény nuku,rendőrautó nuku) Elmegyek mellette,elkezdek lassítani, már majdnem meg is álltam neki,hát de mondom nekem nincs ehhez kedvem, és húztam egy nyélgázt.:D (Visszapillantóban közben látom,hogy szalad vissza a kocsijához,ahol viszont még 2 rendőrszerű lény is volt) Hát mondom most már nincs más megoldás,el kell pucolni,de nagyon gyorsan. Lefordultam szinte rögtön jobbra egy földútra,mivel csak itt lehet valami esélyem. Vagyis inkább csak lett volna.: Mivel sikeresen kiválasztottam egy olyan utat,ami egy szeméttelep féleségbe vezetett,vagyis.: zsákutca.Leállítottam a motort, és gondoltam most várunk szépen egy kicsit amíg a rendőrkék elpucolnak innen. Igen ám,de nem kellett sokáig várni,amíg megjelent 3 fakabát a bejáratnál...: D
Papírok,biztosítás,jogsi mindent elkértek természetesen,és csak ezután kérdezték meg,hogy az előbb mi volt ez a ,,mutatvány" ? Mondom nem tűnt rendőrnek a srác, se rendőrautó,se mellény, attól még hogy integetnek nem állok meg.: D Erre visszakérdeznek,hogy ,,akkor először miért lassítottam?" Erre fogalmam sincs már,hogy mit nyögtem oda,de az biztos,hogy nem volt valami hihető: DD.
Ezután jöttek a szokásos köbcentis kérdések,átnézték a motort tetőtől talpig, hárman ráadásul (!), motorszámot lekérték.: ,,nincs körözés alatt a motor" hurrá. Ekkor jött még egy vicces kérdés.: ,,ha megvan az összes papírja,akkor miért kellett menekülni?" ( Nagy A-ra is megvolt már a jogsim). Válaszul megint elkezdtem magyarázkodni a mellény-és rendőrautó hiányáról,amit még én sem hittem el : D. Végül alá kellett írnom valamilyen papírt,hogy ,,elfogadom a szabálysértést" és vége. Ennek már lassan 7-8 hónapja,azóta se kaptam semmit.
Végezetül: Utólag azt mondom,hogy megérte így használni,még ha egy kicsit necces is,akkor is megvan a "fílingje",addig (!) amíg nem csinálsz valamilyen kárt,esetleg nem fogsz ki egy olyan rendőrt,aki kérdezés nélkül kiállít neked egy 100-as csekket.
Persze más lenne a véleményem,ha 3 nappal vásárlás után az első rendőrös találkozásomnál,a motor árának 50%-át ki kellett volna pengetni.
Köszönöm a válaszokat! :). A parázás elveszi az egész motorozás élményét. Ezzel egyet értek.
Egy történet: Egy ideig csináltam ezt a 125/50-et egyszer reggel mentem fel pestre és lerohadt a motorom, mi közbe vártam a segítséget, meglátogattak a rendőrök is. Igazából szerintem csak arra voltak kíváncsiak h nem loptam e a motort. Mutattam nekik egy adásvételit, meg egy bizti csekket (akkor jó volt, hogy kötöttem), megkérdezték, hogy hány köbcentis ez, mondtam, hogy ötven. Megköszönték aztán ott hagytak. Azt nem kérdezték tudnak e valamiben segíteni, de nem is bántam csak örültem, hogy megúsztam.
nem feltétlenül!
az A kategória megvan 120 ból ha jó sulid van és én vette, egy honda mtx rendszámosat 120 ba (mondjuk az akciós volt télen) + átírás meg minden + 60 volt! igaz, hogy 300 kiló a vége de nyugodt szívvel nyúzom szarrá nem a tükröt nézem, hogy hol a rendőr!
ez meg a többieknek szól! nem mindig a rendőrőktől kell parázni, hogy észreveszik e egy igazoltatásnál a csalást. elég egyszer ha baleseted lesz akár valami hülye sofőr kaszál el téged önhibádon kívűl és ne adj Isten amíg a kórházban fekszel gipszben addig kapod a levelet a bíztosítotól, hogy minde a te hibád mert kamu motorral jártál és olyan csekket kapsz, hogy inkább raktad volna le a jogsit meg egy rendest motort dupla áron!
az egyik barátom mondta: motorozás a szabdságról szól nem arról, hogy folyton parázzál mikor intenek le vagy lesz estleg egy koccanásod!
Egyértelmű. Tedd le a jogsit és jöhet a motor. Lehet, hogy drágább, de soha többet nem sem fosnod, sem a büdös jogsival bajlódnod. Ha meg néhány év múlva lesz rendszám az smkp-n akkor tényleg ki is dobhatod a 125/50-et.
Üdv! Kérdésem lenne felétek, vagyis inkább véleményetekre vagyok kíváncsi.
Nem tudom eldönteni, hogy vegyek egy 125-ös 2T motorkerékpárt amit nagy valószínűséggel 50-esként használnék.
Vagy csináljam meg az A2-t és vegyek hozzá egy rendszámmal meg minden kutyagumival rendelkező motort?
Itt igazából az gondolkodtat el, hogy az egyik megvan 150-180 ezerből, de a másik az kb 400-450-be áll meg jogsival együtt. Vajon megéri még gyűjteni vagy inkább csapjak a lecsóba és vegyem meg a 125-ös gépet.
Jöhet + - jellegű válasz.
Megtévesztés? Senki nem fogja nézni a km órádat, mikor a motor hangja elárulja hogy miféle-kiféle. A rendőrség csak azért nem foglalkozik vele, mert a sok papírmunkát akarja elkerülni. De ha olyannal akadsz össze, akkor fizetsz. Ha neked megéri a folyamatos fosást akkor vegyél egyet és hajtsd.
Egyszer fordul a kocka biztosan, de addig én vagyok a király tezsssvííííírem. Én csak arra reagáltam, hogy látom sokan mennek jogsi meg biztosítás meg stb nélkül. Én ezzel nem értek egyet. Én is megcsináltam a nagymotor jogsit, pedig itt a helybéli rendőrök nem állítanak meg, sőt örülnek ha nem látnak. (Vajon miért....) Pedig ez csak egy pici 150-es paripa. Véleményem szerint aki szabályt szeg, azt előbb-utóbb megfogják. Felesleges dolog kísérteni a sorsot.
Üdv! Mekkora a lebukás veszélye egy Piaggio Libetry 125 4T (ebből van 50-es is ugyan ekkora külsővel, igaz az 2t) persze megtévesztésnek ha az segit akkor km óra cserével mert 140-ig van a 125-ös az 50-es pedig 80-ig skálázva,
Vagy egy Aprilia Habana is 4t 125 ez sem nagytestű moci,
Ne adj isten balesetkor nem számit a km óra csere sem megtévesztés gyanánt kivesézik a motort gondolom (alvázszám/motorszám),nem a gyorshajtásra gondolok mert egy mezei aprilia sr-el is 80-at lehet menni a 40 helyet.
szerintetek........
A bizonyítékot megváltoztatni, módosítani, eltüntetni.... bcs.... tehát súlyosabb dolgot művel ha babrál, ha kiderül. Erre ne biztasd....
így megúszod a büntetést,viszont cserébe a motortól is meg kell válnod,jó lecke volt....
Legközelebb meg ilyet ne csinálj,vagy tedd le azt a hülye jogsit vagy a kategóriádnak megfelelőt vezess!
gondolj csak bele,mivan,ha balesetben veszel részt - akár vétlenül is - mondjuk egy több millás kocsiba lesz kár,a biztosító bekéri bevizsgálásra a motort.mert ők is tudják ezeket a simlisségeket és kiderül,hogy nem is 50-es...nah,akkor szopsz rendesen,mert a biztosítód nem fogja kifizetni a többmillás kárt,mert felbontja a szerződésed nem megfelelő kategória miatt,te meg életed végéig fizetheted a javíttatást...
Megéri?
már ha lehet....
ha nem akkor cumi
Beálltál a birkák közé te is bégetni mert miért ne, ha többen is csinálják akkor már én is...................
Itt ez a topic és sokan pofázzuk NEM éri meg, ha meg igen és szopik az ember akkor már büszkén, bő nyállal tegye ne siránkozzon.
A végén lehet még valaki megsajnál téged is
Nem kell besértődni, játszottál vesztettél. De ahogy előttem is mondják ha még nem volt forgalomba helyezve itthon akkor még nincs benne a rendszerbe és "talán" megúszod. Ha meg bevizsgálják műszakilag is akkor meg öröm bódottág lesz otthon.
Nem vagyok rossz májú de amíg nem volt csak B kategóriám elég volt a simson is
nem akarok okoskodni de én úgy tudom, hogy a rendőr már gyanú alapján is beutalhat kpm-re és ott nincs vita, a mérőpad nem hazudik. és ha beigazolódik a gyanú a mérés költségét is neked kel fizetned a többi büntetés mellett! de az ilyen rendőr ritka a sok papírmunka miatt!
röviden a sztorim: 70-es robogóval küldtem egy évig. aztán meguntam elakartam adni de lejárt a kötelező, de mondom nem kötöm újra úgy sem használtam max. melóba ami 4 km! 2 hete nem volt kötelezőm és kihajtottam egy kocsi elé amit betakart egy vito! megúsztam zúzódásokkal pedig bukfenceztem egy 2métereset de szerencsére volt rajtam minden fajta protektor, a robogó túlélte de csúnyán megtörött, a kocsi fél eleje viszont leszakadt! szerencsére 1 régi olcsó toyota volt és nem hívott rendőrt a srác és kiperkáltam kézből a költséget! 90 ezer volt a tanuló pénz de amilyen bírságot kaphattam volna ez semmi! előtte 7000km robogóztam mindenféle para és igazoltatás nélkül nem egyszer csont részegen amire nem vagyok büszke bevallom! de elég volt egy pillanatnyi kihagyás és megvolt a baj pedig józan voltam és figyeltem is csak nem eléggé! aznap este megfogattam semmi pia és csalás ezentúl! leraktam a nagy motor jogsit és vettem rendszámos motort és soha nem vezetek piásan vagy kötelező nélkül! okos ember más hibájából tanul ezért remélem érdemes volt leírnom! üdv
A lényeg, para mindig ott lesz, bárhova mész, bárkivel, neked kell eldönteni, hogy megéri vagy nem. Ugyan ez van a robogó tuninggal. Ha már kicsit akarod növelni a teljesítményt, változik a hangja a motornak, ami már egyből gyanús, de had ne soroljam tovább...
Fiatalon tök nagy buli, de visszagondolva nagyon rezgett a léc, engem is állítottak meg, kérdezgettek, de hála istennek nem volt több egy 5-ös bírságnál.
Jó volt elolvasni amúgy.
Ha ésszel csinálja az ember akkor nem nagyon szokott gond lenni.
1éve vagyok benne kb. én is de a szomszéd kis faluba a rendőr már első nap mikor megvettem látta és tudta mi a helyzet csak épp nem igazán foglalkozik velem. Akár húzom, akár nem. Volt párszor a városba is vele ott annyira nem szeretek menni mert hemzsegnek a rendőrök minden fele. Haveromat ott meg is fogták ilyen ügyben. Én 50-el el motorozgatok ott és semmi gond nincs szerencsére.
Én is leírnám a saját történetem,amit már azóta lezártnak tekintek,mivel eladtam a 125/50-es motorom 3 év használat után,és közben megcsináltam a jogsit nagy A-ra.
A motorról.: 97-es,125-ös Yamaha DT,svájci papírokkal,itthon nem volt forgalomba helyezve (nem is tudtam volna,mivel csak vámpapírt kaptam mikor vásároltam).
A 3 év alatt két rendőrös történetem gyűjtöttem össze,mindkettő végződhetett volna másképp is.:
1.) Vásárlás után 3-4 nappal (!) (2010 nyarán) megállított egy civil autós rendőr az erdő közepén,ott ahol 3-4 nap motorozás alatt alig találkoztam talán 4-5 kocsival. Papírokat elkérte,látta az adásvételin,hogy alig pár napja van tulajdonomban a gépezet,ezután rákérdezett,hogy.: ,,hány köbcentis?" hát mondom 50-es. Lehet egy kicsit határozatlan voltam:D,de a lényeg,hogy ezután lehajolt,és rá pár másodpercre visszakérdezett .: ,,megkérdezem még egyszer,ez hány köbcentis?" --- Nyilván nem volt nehéz kiszúrni a hengerben lévő 124cm3-es feliratot,amit kb 60-as betűkkel martak bele..:D Erre már csak annyit mondtam, hogy .: ,,hát mondom 50-esként vettem" Erre hátrament a kocsijához írni a papírokat,odamentem hozzá,és megkérdeztem tőle,hogy esetleg megoldhatnánk-e másképp? Válaszul annyit mondott,hogy ,,írunk egy papírt,hogy nem volt világítás ami 5 ezer lesz" :)
----Ugye vásárlás után pár nappal járunk,és már itt befigyelhetett volna egy minimum 90-ezres csekk.
Ezután eltüntettem a feliratot a hengerből,hogy legközelebb legalább valamennyi esélyem is legyen kimagyarázni--- Mint utólag kiderült jól tettem.
2. történet)
Ez még viszonylag "meleg", néhány hónapja történt.:
Jöttem haza a kis sárdagasztó túrámról,amikor egy kis fiatal gyerek megáll az út közepén és elkezd hadonászni a kezével. (Láthatósági mellény nuku,rendőrautó nuku) Elmegyek mellette,elkezdek lassítani, már majdnem meg is álltam neki,hát de mondom nekem nincs ehhez kedvem, és húztam egy nyélgázt.:D (Visszapillantóban közben látom,hogy szalad vissza a kocsijához,ahol viszont még 2 rendőrszerű lény is volt) Hát mondom most már nincs más megoldás,el kell pucolni,de nagyon gyorsan. Lefordultam szinte rögtön jobbra egy földútra,mivel csak itt lehet valami esélyem. Vagyis inkább csak lett volna.: Mivel sikeresen kiválasztottam egy olyan utat,ami egy szeméttelep féleségbe vezetett,vagyis.: zsákutca.Leállítottam a motort, és gondoltam most várunk szépen egy kicsit amíg a rendőrkék elpucolnak innen. Igen ám,de nem kellett sokáig várni,amíg megjelent 3 fakabát a bejáratnál...: D
Papírok,biztosítás,jogsi mindent elkértek természetesen,és csak ezután kérdezték meg,hogy az előbb mi volt ez a ,,mutatvány" ? Mondom nem tűnt rendőrnek a srác, se rendőrautó,se mellény, attól még hogy integetnek nem állok meg.: D Erre visszakérdeznek,hogy ,,akkor először miért lassítottam?" Erre fogalmam sincs már,hogy mit nyögtem oda,de az biztos,hogy nem volt valami hihető: DD.
Ezután jöttek a szokásos köbcentis kérdések,átnézték a motort tetőtől talpig, hárman ráadásul (!), motorszámot lekérték.: ,,nincs körözés alatt a motor" hurrá. Ekkor jött még egy vicces kérdés.: ,,ha megvan az összes papírja,akkor miért kellett menekülni?" ( Nagy A-ra is megvolt már a jogsim). Válaszul megint elkezdtem magyarázkodni a mellény-és rendőrautó hiányáról,amit még én sem hittem el : D. Végül alá kellett írnom valamilyen papírt,hogy ,,elfogadom a szabálysértést" és vége. Ennek már lassan 7-8 hónapja,azóta se kaptam semmit.
Végezetül: Utólag azt mondom,hogy megérte így használni,még ha egy kicsit necces is,akkor is megvan a "fílingje",addig (!) amíg nem csinálsz valamilyen kárt,esetleg nem fogsz ki egy olyan rendőrt,aki kérdezés nélkül kiállít neked egy 100-as csekket.
Persze más lenne a véleményem,ha 3 nappal vásárlás után az első rendőrös találkozásomnál,a motor árának 50%-át ki kellett volna pengetni.
Merre fogtak meg pontosan amúgy?
Egy történet: Egy ideig csináltam ezt a 125/50-et egyszer reggel mentem fel pestre és lerohadt a motorom, mi közbe vártam a segítséget, meglátogattak a rendőrök is. Igazából szerintem csak arra voltak kíváncsiak h nem loptam e a motort. Mutattam nekik egy adásvételit, meg egy bizti csekket (akkor jó volt, hogy kötöttem), megkérdezték, hogy hány köbcentis ez, mondtam, hogy ötven. Megköszönték aztán ott hagytak. Azt nem kérdezték tudnak e valamiben segíteni, de nem is bántam csak örültem, hogy megúsztam.
az A kategória megvan 120 ból ha jó sulid van és én vette, egy honda mtx rendszámosat 120 ba (mondjuk az akciós volt télen) + átírás meg minden + 60 volt! igaz, hogy 300 kiló a vége de nyugodt szívvel nyúzom szarrá nem a tükröt nézem, hogy hol a rendőr!
ez meg a többieknek szól! nem mindig a rendőrőktől kell parázni, hogy észreveszik e egy igazoltatásnál a csalást. elég egyszer ha baleseted lesz akár valami hülye sofőr kaszál el téged önhibádon kívűl és ne adj Isten amíg a kórházban fekszel gipszben addig kapod a levelet a bíztosítotól, hogy minde a te hibád mert kamu motorral jártál és olyan csekket kapsz, hogy inkább raktad volna le a jogsit meg egy rendest motort dupla áron!
az egyik barátom mondta: motorozás a szabdságról szól nem arról, hogy folyton parázzál mikor intenek le vagy lesz estleg egy koccanásod!
Nem tudom eldönteni, hogy vegyek egy 125-ös 2T motorkerékpárt amit nagy valószínűséggel 50-esként használnék.
Vagy csináljam meg az A2-t és vegyek hozzá egy rendszámmal meg minden kutyagumival rendelkező motort?
Itt igazából az gondolkodtat el, hogy az egyik megvan 150-180 ezerből, de a másik az kb 400-450-be áll meg jogsival együtt. Vajon megéri még gyűjteni vagy inkább csapjak a lecsóba és vegyem meg a 125-ös gépet.
Jöhet + - jellegű válasz.
Vagy egy Aprilia Habana is 4t 125 ez sem nagytestű moci,
Ne adj isten balesetkor nem számit a km óra csere sem megtévesztés gyanánt kivesézik a motort gondolom (alvázszám/motorszám),nem a gyorshajtásra gondolok mert egy mezei aprilia sr-el is 80-at lehet menni a 40 helyet.
szerintetek........