helló
lenne egy kérdésem hozzátok
kaptam egy 160ccmes aprilia af1 sport pro-t
papir nélkül
van egy 50es vázam annak az alvázszámát ha átműtöm akkor a rend őrei mit tudnak velem csinálni ha nem hiszik el hogy 50es?
beküldik kpmre
de ott elvileg nem szedik szét
csak alvázszám alapján visszakeresik
szóval a kérdés az hogy merjek e vele közlekedni?
Jogos, osztom a véleményed. Aki motorozni akar, annak legyen hozzá jogsija és tudása is. Én sem vezetek repülőt, csak mert láttam hogy repül..... Gondolom Ti sem örülnétek neki, ha képzés és tudás nélkül a fejetek fölött repkednék egy vadászgéppel. Én sem örülök hogy mindenféle tudatlan barom szaladgál az utakon. Igaz hogy nem a kresz és rutin órákon fogja az illető megtanulni a dolgokat, de kezdésnek elég ha megtalálja a féket.....
Sokkal jobb nyugodtan motorozni mint mindig parázni most adtam el a 125 motoromat rendszámos volt és sokszor meg állítottak a rendőrök de mikor látták hogy rendszámos csak köszöntek és tovább mentem.
B-s mellé húgy fing, amúgy sem egy nagy összeg egy A1 jogsi... én is gondolkodom, hogy arra a "vicc" célra amire motort tartok is jobb lenne egy 125 de .. akkor már legyen rendben a papír is...
szeretem ezt a mentalitást
Nem várok, rám nem vonatkozik, nekem jó az úgy.............
Aztán megy a fosás, hogy ha elkapják.... mire számíthat meg rezeg a léc menet közben, mikor bukik le. Nem egyszerűbb nyugodtan motorozni és tudni, hogy minden rendben megállíthat az NKH vagy rendőr nem lesz gubanc?
Aki szeret a fasz rossz végén állni hajrá továbbra is.
Ez jó topic.
Megosztani egymással, hogyan lehet kijátszani a tv.-t és a jogszabályokat és tanítja egymást az okosabbnál okosabb
Nem egyszerűbb megcsinálni a jogsit vagy pénztárcának megfelelő gépet venni?
A sok türelmetlen kölke
legtöbb amit tehetsz hogy minden héten írsz egy adás-vételit
aztán ha megállít a yard akkor megmutatod neki hogy most vetted
ez ugyanolyan cumi mint a kamu biztosítás, de legalább ingyen van
Lehangoló azért nem voltam, mert biztos nem érthetően írtam, vagy Te nem értetted!
Nem tudsz rá kötni biztosítást szabályosat ha nincs lerendszámozva, névre írva forgalomba helyezve!...
Miért? Mert 125-re csak így ír a biztosító!
Ha azt mondod nekik, hogy 50-es ahhoz hamisítani kell egy olyan adásvételit melyen az szerepel, hogy ez 50-es!
Különben nem ír biztosítást!
Ez viszont csalás, biztosítási csalás, és káresemény fizetés előtt hidd el majd mindenbe bele fog kötni a biztosító!
Meg fogja nézni a járművedet amiről meg fogja állapítani, hogy az nem 50-es így nem ér semmit a szerződésed mert megpróbáltad őket félrevezetni!
Te meg fizetheted zsebből az okozott kárt, ez mellett az eljárást sem úszod meg!
Nem volt lehangoló. Ere számítottam, de mégis érdekelt.
Bárhogy is, egy próbát megér.
Hamisítani semmi képpen sem.
Kötünk rá biztosítást, és meglátjuk mi lesz.
Megint két kérdés, hogy szabályos biztosítást akarsz rá vagy sem!
Ha szabályost és volt már forgalomba helyezve akkor
-felkeresni az utolsó szabályos tulajdonost akinél még forgalomba volt helyezve, forgalmi másolat kérés, műszaki vizsga, névre írást követően!
Ha még nem volt forgalomba Magyarországon, és nincsenek meg a papírjai akkor sehogy!
Ha pedig szabálytalanul akarod 50-ként használni akkor adásvételi hamisítás, biztosítási csalás, és ha lebuksz megint több gondod lesz az egészből mint amennyit ér a motor!
Ha lehangoló volt a válaszom bocs, de azzal sem lennél előbbre ha itt nyugtatgatnánk, aztán meg később vakarhatnád a fejed!
Nagyon egyszerű, ha szabályosan akarod használni forgalomba kell helyezned. Ha pedig nem, és 50-ként próbálod használni akkor a megbukásig semmi, megbukás után pedig lesz sokkal nagyobb gondod mint az, hogy azon gondolkodj valamikor más használta-e szabályosan előtted szabályosan vagy sem.
Ha van egy 125-ös motorod, és 50-es ként vetted, cserélted, akkor honnan tudod meg biztosra, hogy az nem futott e még rendszámmal az országba?
Le lehet ezt lesni valahonnét?
És a lopott vagy elveszett motorokat hol lehet meglesni?
Ezekkel nem fogod tudni levizsgáztatni.
Az NKH-nál is kérik az eredeti forgalmi engedélyt, a kétnyelvű adás vételit ami a nevedre szól, illetve ha ilyen nincs annak aki eladta neked vagyonszerzési illetéket kell fizetni, (nem nagy összeg, pár ezer Ft)
és kérik még a forgalomból kivonó papírt . Szintén eredetit.
Ezek kellenek.
(Tegnap intéztem az NKH-nál forgalomba helyezést utoljára)
kis segítséget szeretnék kérni! Lehet, hogy már le lett írva, és nem elég figyelmesen olvasgattam vissza, de nem találtam a választ a következő kérdésekre:
1, milyen papírok kellenek külföldről behozott (125-155ccm) robogó rendszámozásához?
2, ha hiányzik bármilyen papír az elöbb felsoroltak közül, le sem tudom vizsgáztatni?
lenne egy kérdésem hozzátok
kaptam egy 160ccmes aprilia af1 sport pro-t
papir nélkül
van egy 50es vázam annak az alvázszámát ha átműtöm akkor a rend őrei mit tudnak velem csinálni ha nem hiszik el hogy 50es?
beküldik kpmre
de ott elvileg nem szedik szét
csak alvázszám alapján visszakeresik
szóval a kérdés az hogy merjek e vele közlekedni?
Nem várok, rám nem vonatkozik, nekem jó az úgy.............
Aztán megy a fosás, hogy ha elkapják.... mire számíthat meg rezeg a léc menet közben, mikor bukik le. Nem egyszerűbb nyugodtan motorozni és tudni, hogy minden rendben megállíthat az NKH vagy rendőr nem lesz gubanc?
Aki szeret a fasz rossz végén állni hajrá továbbra is.
csak nem hiszik el
Megosztani egymással, hogyan lehet kijátszani a tv.-t és a jogszabályokat és tanítja egymást az okosabbnál okosabb
Nem egyszerűbb megcsinálni a jogsit vagy pénztárcának megfelelő gépet venni?
A sok türelmetlen kölke
aztán ha megállít a yard akkor megmutatod neki hogy most vetted
ez ugyanolyan cumi mint a kamu biztosítás, de legalább ingyen van
Nem tudsz rá kötni biztosítást szabályosat ha nincs lerendszámozva, névre írva forgalomba helyezve!...
Miért? Mert 125-re csak így ír a biztosító!
Ha azt mondod nekik, hogy 50-es ahhoz hamisítani kell egy olyan adásvételit melyen az szerepel, hogy ez 50-es!
Különben nem ír biztosítást!
Ez viszont csalás, biztosítási csalás, és káresemény fizetés előtt hidd el majd mindenbe bele fog kötni a biztosító!
Meg fogja nézni a járművedet amiről meg fogja állapítani, hogy az nem 50-es így nem ér semmit a szerződésed mert megpróbáltad őket félrevezetni!
Te meg fizetheted zsebből az okozott kárt, ez mellett az eljárást sem úszod meg!
Bárhogy is, egy próbát megér.
Hamisítani semmi képpen sem.
Kötünk rá biztosítást, és meglátjuk mi lesz.
Ha szabályost és volt már forgalomba helyezve akkor
-felkeresni az utolsó szabályos tulajdonost akinél még forgalomba volt helyezve, forgalmi másolat kérés, műszaki vizsga, névre írást követően!
Ha még nem volt forgalomba Magyarországon, és nincsenek meg a papírjai akkor sehogy!
Ha pedig szabálytalanul akarod 50-ként használni akkor adásvételi hamisítás, biztosítási csalás, és ha lebuksz megint több gondod lesz az egészből mint amennyit ér a motor!
Ha lehangoló volt a válaszom bocs, de azzal sem lennél előbbre ha itt nyugtatgatnánk, aztán meg később vakarhatnád a fejed!
Ez igaz. Csak akkor hogy köss rá biztosítást?
Ha lehet volt már rajta rendszám.
Minden esetre egy próbát megér.
Le lehet ezt lesni valahonnét?
És a lopott vagy elveszett motorokat hol lehet meglesni?
Az NKH-nál is kérik az eredeti forgalmi engedélyt, a kétnyelvű adás vételit ami a nevedre szól, illetve ha ilyen nincs annak aki eladta neked vagyonszerzési illetéket kell fizetni, (nem nagy összeg, pár ezer Ft)
és kérik még a forgalomból kivonó papírt . Szintén eredetit.
Ezek kellenek.
(Tegnap intéztem az NKH-nál forgalomba helyezést utoljára)
kis segítséget szeretnék kérni! Lehet, hogy már le lett írva, és nem elég figyelmesen olvasgattam vissza, de nem találtam a választ a következő kérdésekre:
1, milyen papírok kellenek külföldről behozott (125-155ccm) robogó rendszámozásához?
2, ha hiányzik bármilyen papír az elöbb felsoroltak közül, le sem tudom vizsgáztatni?
3, kb milyen költségekkel jár?
köszi előre is!