Jaj bocs, hogy nem válaszoltam csak nem láttam az üzenetet. A Kawa-t kb. vagy 1,5-2 hónapja láttam a hasznaltauto.hu-n. Most már nincs meg. Különben fekete volt, még a régebbi körlámpás és azthiszem Finster dobbal.
Ha valakit érdekel, eladó a mocim. 125-ös Cagiva Enduro, fent van a http://www.motorpiac.hu -n. 1 hónap műszaki van rajta. Ha valakinek kell, akkor 2 év. Ha viszont rendszám nélkül szeretné valaki használni, akkor mind1...
De azt most mondom, hogy 50-es adásvételit nem írok róla!
Köszi.
Sajna az alanyról már letettem. Megnézte egy tapasztalatabb emberke, aki rakott már helyre bringát. Állítólag a gép nagyon körbe lett törve.
Ő lett volna az én büszkeségem: http://www.hasznaltmotorok.hu/index.php?c=200&hirdetes_id=10 3935
Gyönyörűszép kék színben, fehér matricákkal, széles kormánnyal, fém fékcsővel, Continental Road Attackkal... egy álom lett volna...
Viszont most nagyon elkezdett érdekelni a dolog. Elsőre valszeg egy törött mocit kéne megvennem. Legfőképp anyagi okokból, mert hát munkadíjat magamnak nem fizetek... Körülnézek a bontókban, hogy milyen mociból van sok. Nem eladásra készülne a gép, magamnak csinálnám. Nem tudom, hogy egy szezont motoroznék vele, vagy 6 évet, bármi lehetséges. De korrektül kéne megcsinálni.
Tudna valaki bontócímeket adni? Csak lehetőleg ne Pesten, mert mindig minden Pesten van... Legjobb lenne Baranya, Tolna, vagy ilyesmi... Köszi.
Az egy nem hivatalos dolog . Bizonyos embereket kell hozzá pénzel megkenni, hogy elkövessék ezt a csalást amiben te is bűnrészes leszel. Szóval nem ajánlom
Hello! Szeretnék venni egy 250-es speed mocit ( RGV ), de csak A1-es jogsim van. A kérdésem az hogy mi lenne a menete és kb mennyibe kerülne ha a moci minden hivatalos papírjában a 125ccm és 11kw szerepelne. Vagyis át akarnám minden papírját íratni. Köszi!
Ha alvázat cserélsz az az 5/1990 köhém értelmében a játmű átalakításának számít. Szerintem mindenképpen menj le egy műszakiztató állomásra és ott tudnak segíteni, abban mi a rendje ennek és nem utolsó sorban mennyibe kerül a dolog. Ha a Közlekedés Felügyelethez mész az lesz a legegyszerűbb.
Hogy tudnék motorkerékpár esetében hivatalosan vázat cseréltetni? Vagy két vázból is össze lehetne hegeszteni egy jót? (autóknál is nagyon jól összerakják a két kasznit, k*rva erős úgy is)
De a helyzet az, hogy anno amikor az orvosi alkalmassági papíromat csináltattam, megkérdezte a doki, van e szemüvegem. Mondtam igen, erre autómatikusan ráírta a papíromra. Pedig abszolút jól látok, nincs szó veszélyeztetésről. Csak az egyik szemem egy picikét gyengébb, és ezért olvasószemüvegem van, de semmi más.
Ha a dokinál nemet mondtam volna, most nem lenne ilyen problémám...
Én ebben szerencsés vagyok, mert volt kontaktlencsés barátnőm. Neki megnéztem a szemét közelről lencsével és anélkül. Látható a különbség . Amúgy meg, ha szemüveges vagy akkor hordjad is mert a közlekedésben másokat veszélyeztetsz ha nem . Egyébként bírság vagy feljelentés a büntetés.
Lenne egy gondom, hogy A1 re van jogsim de a 125 motorom 50 esként van használva olaszból lett behozva semmi pappírja nincs törzskönyvese se semmi és,hogy lehetne megoldani, hogy le lehessen vizsgáztatni?? Valaki tudna e segíteni vagy tippet adni mit csináljak? beketomi@freemail.hu
De azt most mondom, hogy 50-es adásvételit nem írok róla!
Köszi.
Sajna az alanyról már letettem. Megnézte egy tapasztalatabb emberke, aki rakott már helyre bringát. Állítólag a gép nagyon körbe lett törve.
Ő lett volna az én büszkeségem: http://www.hasznaltmotorok.hu/index.php?c=200&hirdetes_id=10 3935
Gyönyörűszép kék színben, fehér matricákkal, széles kormánnyal, fém fékcsővel, Continental Road Attackkal... egy álom lett volna...
Viszont most nagyon elkezdett érdekelni a dolog. Elsőre valszeg egy törött mocit kéne megvennem. Legfőképp anyagi okokból, mert hát munkadíjat magamnak nem fizetek... Körülnézek a bontókban, hogy milyen mociból van sok. Nem eladásra készülne a gép, magamnak csinálnám. Nem tudom, hogy egy szezont motoroznék vele, vagy 6 évet, bármi lehetséges. De korrektül kéne megcsinálni.
Tudna valaki bontócímeket adni? Csak lehetőleg ne Pesten, mert mindig minden Pesten van... Legjobb lenne Baranya, Tolna, vagy ilyesmi... Köszi.
Ha alvázat cserélsz az az 5/1990 köhém értelmében a játmű átalakításának számít. Szerintem mindenképpen menj le egy műszakiztató állomásra és ott tudnak segíteni, abban mi a rendje ennek és nem utolsó sorban mennyibe kerül a dolog. Ha a Közlekedés Felügyelethez mész az lesz a legegyszerűbb.
Hogy tudnék motorkerékpár esetében hivatalosan vázat cseréltetni? Vagy két vázból is össze lehetne hegeszteni egy jót? (autóknál is nagyon jól összerakják a két kasznit, k*rva erős úgy is)
Egy ismerősömtől hallottam, hogy 96-nál régebbi mocit is forgalomba lehet helyezni, csak kell rá valami "zajpapír".
Mit tudtok erről?
De a helyzet az, hogy anno amikor az orvosi alkalmassági papíromat csináltattam, megkérdezte a doki, van e szemüvegem. Mondtam igen, erre autómatikusan ráírta a papíromra. Pedig abszolút jól látok, nincs szó veszélyeztetésről. Csak az egyik szemem egy picikét gyengébb, és ezért olvasószemüvegem van, de semmi más.
Ha a dokinál nemet mondtam volna, most nem lenne ilyen problémám...
Egyébként Te mint rendőr mit művelnél velem, ha szemüveg nélkül motoroznék? Ha azt mondom, hogy kontaktlencsém van, akkor mi a helyzet?
Lenne egy gondom, hogy A1 re van jogsim de a 125 motorom 50 esként van használva olaszból lett behozva semmi pappírja nincs törzskönyvese se semmi és,hogy lehetne megoldani, hogy le lehessen vizsgáztatni?? Valaki tudna e segíteni vagy tippet adni mit csináljak? beketomi@freemail.hu
-01.06. szemüveg vagy kontaktlencse
-101: 1.egészségügyi csoportban alkalmas
-185: "T" kategóriába tartozó mezőgazdasági vontató könnyű pótkocsival
Az a lényeg, hogy "traktorral" nem vontathatsz nehéz pótkocsit.
Szia!
Szeretnék egy kis segítséget kérni: meg tudnád mondani, hogy mit jelntenek a korlátozásaim? köszi.