Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csát én vagyok a 100-adik hozzászóló!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
na bazz:)
tehán r1 ed van?:)
és fülfúrják a sinyó hengert..:)mer monnyuk eltört a gyűrű és benyírta a henger falát..:):)fúrni kell vagy 3méretet rajta
húú,r1 es van???
és mivan,ha fölsúrják a simson hengert?..???
Szia lecso!

ok. de akkor is többet megy mint kellene . Dannyboy hozzád irányított kérdésem a következő:Az R1-be levegőszűrő csere mikor esedékes most 12970 van benne. Mennyibe kerül (2002 modell), és az olajszűrő ára (gyári) érdekelne még.
Csak a tipusjelzése. A köbcentije 49 egész, valamennyi.
Szia Daniel!

A simson is 51 cm3, nem?
hát a forgalmiba 9kw szerepel,az kb 13 le...
Mennyi van a forgalmidban?
az én mitom 1992es,de monnyuk én rendámosan vettem,de akkor le se lehetne vizsgáztatni,ha külföldről lenne..
hát az álam az ilyen,egyik kézzel ad,a másikkal elvesz...
régen én is gondolkottam 12550be,de aztán inkább a rendszámos mellettt döntöttem,igaz,gíy se túl szabákos,mivel lehetne 125ccm,15paci,ehez képest a mitom 165ccm,40paci..
Ami késik nem mulik.
Sziasztok!

Asszem egy kicsit félrevittem ezt a topikot ezzel a ki hány éves és milyen motra van beírással!
Érdekes, hogy csak erre a részére reagáltatok, pedig az csak egy megjegyzés volt!
Itt a 2006 január, tud valaki valami újat a rendszám az összes motorra dologról?
Mert egyenlőre nagy a csend erről.(hála a magasságos atyaúristennek)
Hali
A 130-as sebességkorlátozásnak sincs semmi érteme. Szinte minden jármű többre képes
Hello
Nekem van egy 50-es Derbim most lesz 1 éves amikor vettem a szalonban valamit mondtak a kpm-ről hogy megnezik beleütnek valami sorszámot eddig semmi sem lett ebbol lehet belole baj?(rendőrrel). meg olvastam itt valahol smkp. csak 45 km/h lehetne a max. sebessége de ennek mi értelme a Simson többet megy annál .?
Megsúgom neked amikor én nekem még az első komolyabb motorom volt az aprilia Sport Pro 160. elvitte egy srác kipróbálni és mondtam neki, hogy akkor én is elviszem az ő motorját a GPX600R-t. Ne mondjam, hogy kívánta, hogy verjem neki, 190-nel verettem a faluban, de hála az istennek, hogy nem lett semmi bajom, de akkora Flesh volt, hogy majd lefostam a lábam szárát. Volt adrenalin tuladagolásos lábremegős élményem még amikor leszálltam a motorról fél órával is. Mindez 17évesen :-) Mindenkiben ott a kisördög. De nem szabad elfeljteni, hogy mi is van alattad, és amíg nem tudod a képességeit a motornak fékek teljesítmény stb. Jobb az hogyha inkább nem tértek át a tegező viszonyra vele szemben. Amikor már azt hittem, kezdem érezni a sport pro-t beleszállatam egy wartburg-ba 50nel fékezés nélkül. Tehát azóta óvatosabban közlekedek. Tudni kell hol veretheted, és hol még csak az eszedbe se jusson. Nem jó ha egy baleset után anyukádékat értesítik, hogy mi történt. szerintem mindenki magának kell eldöntse, mikor, és hol elhet csapatni. Én ezért szeretem a gokart pályát ott nem lehet meghalni. Nincs a szembesávba autó, nincs villanyoszlop, gyalogos, biciklis, fa.....
Ciao!

Sajnos igazam van! 1996-nál öregebb motort nem lehet M.o.-n forgalomba helyezni.
És a pénzt is elszámoltam nem takarja be 100ezer Ft. Még sajnos nem léptem 1-ről a kettőre, mert kellen a regadóra lóvé, de van még jövöhét keddig időm összeszedni 50ezer+amit nem tudtam 25%áfa=62500Ft-ot. Mert még nem érkezett meg a származás ellenőrzésem Svájcból. És a költségek is többek mint amire számítottam! Ugyanis:
Egyedi forgalomba helyezés: 20500Ft
Műszaki vizsga: 3500Ft
Származás ellenőrzés: 7000Ft
Regisztrációs adó: 62500Ft
Eredetiség vizga: ~10000Ft
Rendszám: ~4000Ft
Törzskönv+Forgalmi e.: 8000Ft
Átírás: ~4000Ft

Összedni nem tudom, mert azért nem vagyok egy nagy fejszámoló, de olyan 130eFt lesz. És nagy része rablás! Miért kell származás ellenőrzés után eredetiség vizsga??? És a regadóról ne is beszéljek! De komolyan a Január elsején elfogadott, áfa csökkenés eredményként, hogy az államnak megy legyen ez a pénz kiesés. Növelték 40%-kal a regisztrációs adó értékét! Minden egyes külföldről behozott járműre.
Amúgy fireball NAGYON-NAGY igazságot írt le, ami mindenkinek csak a javát szolgálhatja! Szerintem is az egész fejben dől el, persze a kellő tudás az elengedhetetlen! Mondjuk ezt a családban mindenki másképp gondolja: Most van egy RS 125-öm amivel kb. egy ezrest mentem. Előtte TZR 50-em volt amibe 14 ezer valahányszáz km-et tettem Bele. Apám már egy éve felajánlotta, hogy kipróbálhatom az SV 650-nyét de azt mondtam, hogy még inkább nem, pedig akkor már volt mögöttem vagy 10000 km, lekopogom balesetmentesen. Nem vagyok se tehetségesebb mint a többi, szerintem tehetségtelenebb se de mégis vissza tudtam utasítani - bár nehéz volt! Viszont miután meglett az RS & már kerültem Vele párat, elkértem Tőle & minden gond nélkül mentem Vele egy kicsit! Hozzáteszem kurva jó volt!!! Addig húztam ameddig még biztonságosnak éreztem! 120-nál nem mentem egyszer se gyorsabban, bár ha az út engedi lehet (biztos), hogy még "gyilkolom" egy kicsit. Tesómnak egy hatkilós GSX-R-e van. Ő pl. azt mondja, hogy addig a közelébe sem enged ameddig nem megyek 6000 km-et a motorommal! Most úgy gondolom, hogy már megértem a próbára de azt belátom én is, hogy az én jobb kezembe is be van építve egy kisördög ami nem valószínű, hogy engedné, hogy egy kicsit ne cibáljam meg! Ebből kifolyólag lehet, hogy igaza van!? Szerintem a lényeg az, hogy egy próbának, vagy akár a saját motoroddal történő kezdeti motorozásnak ne az legyen a lényege, hogy az első egyenesben kihozd Belőle a hatodik végét!!! Jók legyetek!
Csak most olvastam el a válaszodat & nagyon-nagyon reménykedem abban, hogy nincs igazad! Természetesen nem rosszindulatból (!!!) de én még majd csak most kezdem ezt a procedúrát & semmi kedevem visszamenni az redeti gazdájához, többet fizetni meg végképp nincs kedvem!!! Amúgy az itteni okmányirodában mondta 3 okos (-nak tűnő :) nő. Légyszi ha tudsz majd valami új infót írj mert nekem, bár szerintem még sokmindenkinek, ez az egyik legfontosabb dolog, & ha a tavaszt motor nélkül kell kezdenem az nem igazán lesz tuti!
hát igen,télleg sok múlik azon,h fejbe mi van,mer aki nem elég komoly az adott tejjesítményhez,azeblőőb uttóbb eselik,rosszabb esetbe meg is hal...
tisztelni kell a motor tejesítményét(ha babettád van,akkor ne féjj...)és ésszel kell mocizni,megkell tudni álni,h odatépd a bűvös kart...én imádom a száguldást,az ad nagy adrelalint,ezér vettem speed gépet,de azér megtudom álni,hogy ne száguldjak,mint a barom...
egész jól szemléltetik a képek hogy mekkora erő van egy ütközésnél, pedig 50-el mentem (erre akár meg is esküszöm)
és a kombi ladának a job hátsó ajtaját vertem a motorral telibe. mégis váz és villacserés lett a moci.
szia
40km/h a megengedett a sgédmotornak.
nekem is volt 125 ös dt-m, igaz csak 2 hétig mert sikerült egy kötsög ladás miatt összecsuknom azt helyreállítás utánn eladtam és vettem egy tsr125-t
50 es papirral futott nekem mindegyik motorom, pedig aztán nem 40 el jártam vele.
igazoltatásokon rendszeresen részt vettem , de mivel hogy műszakilag kifogástalan voltak a gépek sose kötöttek bele iagzán komolyan. a mostani 600 ast is rendszám nélkül használom,tam.
de most a balesetemnél megfizettem a tanulópénzt rebdesen, most jöttem rá hogy mégis kell az a rendszám ,meg a biztosítás.
Sziasztok!!!
2évig jártam egy Suzuki Ts80-as enduróval (ötvenes papírokkal). Szerencsére egyszer sem állítottak meg a rendőrök, de fülem, farkam behúztam mikor elmentem mellettük. Most már egy Dt125-öst hajtok rendszámmal, de szerintem így sokkal jobb. Nyugodtam mehetek bárhol. Amikor vettem a dt ajánlottak 50es papírral is, igaz sokkal olcsóbb volt, de ki hinné el arról, hogy segédmotor. Meg szerintem azért is gázos egy 125/50, mert városon kívül senki se fog 50-nel döcögni. Egy 50-es meg elvileg 45-tel mehet egy 25-ös meg lazán megy 100-at. Az meg 100%-os sebesség túllépés. Szerintem egy 125-ös (pl: RS125) gépet egy 14éves gyerek még ha el is bír vele, nem biztos hogy megálja hogy ne húzza neki. A motorozáshoz szerintem ész is kell, mert anélkül gondok lehetnek.
Én meg most június elején vettem a mito-t, jogsit is akkor csináltam. Előtte nem volt semmilyen jogsim, sőt nem vezettem semmilyen motort előtte, ülni is csak állóhelyzetben szalonban ültem motoron, sőt még robogót sem vezettem!!! Eddig köbö csupán 3-4000km van bennem!!!

Mégis, jogsit megcsináltam simán, köbö 20 percbe telett ráéreznem a motorozásra és azóta nem volt gond. Első motorom, sőt első motor az oktatós-on kívűl amit vezettem az a Cagiva Mito-m, ami azért egy kőkemény sportgép 125-ben. Tisztelettel fordultam a gép felé, óvatosan kezdtem (bár legelső utam az pestről le kecskemétre, majd két nap múlva vissza volt!!), tudtam, hogy lehet ezzel is nagyot bukni és fokozatosan kell megismerni próbálgatni. Nem megyek vele még közel sem tökéletesen, de szerintem nem vezetek rosszul (leaglább is eddig mindenki ezt mondta). Ezeddig idén június közepe óta, ami nem sok idő, 18 féle motort vezettem (kis 50-es naked-től a csopperen át az 1000es K4-es gixerig) mindet kivétel nélkül tisztelettel és maximálisan lépésről-lépésre megismerve a vasat és láss csodát -bár alig van motoros tapasztalatom- mégis simán és jól ment mindegyikkel!!

Ebből csak azt akarom kihozni, hogy ez a "való-nem való" dolog 100%ig egyénfüggő. Az életkor, vagy éppen az első motor hengerűrtartalma nem számít semmit!!!! Minden fejben dől el!!! Tisztelni kell a kétkerekűt, ésszel kell vele megtanulni bánni és akkor nincs gáz. Van olyan aki 30-on felül van, de katasztrófálisan vezet -még kis motort is-, de van olyan 14-15 éves aki még az 1000 soros4esekkel is simán elbánik, mert van hozzá tehetsége. Hál isten -lekopogom- úgy tűnik én azért nem a bénábbak közé tartozom, de akár az is lehetnék!
jó tuodom,hogy nem oan sok,de én rendszámos motort vettem,és azér nem mind1,h 0km vagy 4000km tapasztalat,azér megszoktam már a közlekedést,emg minden,és nem mindenkinek van pénze egész nap motorozni...
Császtok én 2 év alatt 20-on valahány ezer km-ert mentem és volt 4 motorom először 14 évesen egy Runnerem aztán aprilia Rs 50-en ezzl elmentem a siroki motoros találkozóra tavaj aztán tavasszal vettem egy tzr-t 50 ezzel idén nyáron a h
Harley-Davidson-os motoros találkozóra mentem el Balatonra és nyár közepén vettem a mitomat ezzel eddig 7000km-ert mentem eddig. szóval királyság a motorzás csak vigyázzatok magatokra na előre is minden jót a következő evi motorozásokhoz.
én a TZR-rel 8ezret mentem 1,5 év alatt, előtte egy év alatt 6ezret robesszal...és mind2 50es