Holnap az igazi első próbakör, mert eddig papirokat intéztünk és addig semmi sajnos. holnap kiderül,. Kormányteló azonnal kell rá, gerié is szitált fel alá utcán, meg pattog, szóval nem egy terepjáró :) pályára való, oda kell egy ilyen gép nem utcára, utcára jólesz egy simson is :) Mégiscsak 2t-vel mutatkozom utcán :)))
Télleg Dadis hogy szuperál a gép??? Nekem is 1,5 év éééés... 600 RR nagyon szép motor, kegyetlen jól néz ki... Milyen színű lett valami képet tolj már fel... Kormánygátlót nem tervezel rá?? azt olvastam hogy nagyon jó rossz úton is de azért egy gátló nem árt ha van rajta....
Ez a topik, kedves Dadis, tökéletes arra, hogy az elvileg összetartó motorosokat is belekényszerítse abba a helyzetbe, hogy ha csak kettő darab különböző motor lenne a világon, akkor is a két motor tulaja szidja a másiknak a gépét, mert az övé jobb. Szóval gratulálok mindenkinek, aki ebben éli ki az örömét, a miszterrel, meg a többi gyökérrel együtt. Ők ám az "Igazi Motorosok" Tapsot érdemelnek. És akkor még ezek a szánalmas kis seggdugaszok büszkék arra, hogy ők motorosok, meg összetartás, meg egyebek... nevetséges.
És tisztelem a másik véleményét, legfeljebb elküldöm a faszba.
És remélem még nagyon-nagyon NAGYON sokáig fogjátok ezt a csontamaradványt rágcsálni! Érdemes! De komolyan!!! Szerintem legalább évekig kéne még boncolgatni, darabjaira szedni, mint a LEGO-t... az való a kis hugyosoknak Már ugyebár ezt azoknak illik magukra venni, akik "höööö bazeeeg ez a jobb, a másik meg gagyi hööööö..." szöveggel emelik e topik fényét (kezeket a billentyűzet fölé, éljenek a majmok ). Persze maga a topik is úgy faszság ahogy van, de mindegy, ez kell a motorosoknak. A jelszó: széthúzás! Gratulálok minden idiótának! Csak így tovább!
Seggfejek...
Kicsit hülyeség ez a topic
mindenki tudja hogy a 2T sokkal jobb mint a 4T
PL A Kawa Zx 250 és az Nsr 250 is kb 75Le
ugyanolyan 4T teljesítményt csak az 500 sportgépek tudnak. 250 Vs 500 hööö szopacs akit bealáz a kis 2T
én nem tudok semmit csak a tényeket közlöm :
nekem egy yamaha rd 250 ls 2T-s mocim van a bátyámnak meg télen egy 4T-s suzuki dr750-ese volt
gyorsultunk és nem tudott otthagyni.
és nem hiszem hogy a 250 es töbet fogyaszt mint a 750 -es
ui:ja és az én motorom 10 évvel öregebb is mint a dr750es.
Remélem sokáig szívjátok még egymás vérét.
szerintetek megéri venni 1 2001-es Honda CR-t 540 ezerért?
V milyen motort érné meg venni terepre?
Miért nincs Vankelmotoros gép.
És tisztelem a másik véleményét, legfeljebb elküldöm a faszba.
És remélem még nagyon-nagyon NAGYON sokáig fogjátok ezt a csontamaradványt rágcsálni! Érdemes! De komolyan!!! Szerintem legalább évekig kéne még boncolgatni, darabjaira szedni, mint a LEGO-t... az való a kis hugyosoknak Már ugyebár ezt azoknak illik magukra venni, akik "höööö bazeeeg ez a jobb, a másik meg gagyi hööööö..." szöveggel emelik e topik fényét (kezeket a billentyűzet fölé, éljenek a majmok ). Persze maga a topik is úgy faszság ahogy van, de mindegy, ez kell a motorosoknak. A jelszó: széthúzás! Gratulálok minden idiótának! Csak így tovább!
Seggfejek...
mindenki tudja hogy a 2T sokkal jobb mint a 4T
PL A Kawa Zx 250 és az Nsr 250 is kb 75Le
ugyanolyan 4T teljesítményt csak az 500 sportgépek tudnak. 250 Vs 500 hööö szopacs akit bealáz a kis 2T
"az ény lapájtom sebb mejt azs OBIból van!"
-"de nem is igas!""azs enyém sebb!"
-"nem is "
-"gyeee!!"
nekem egy yamaha rd 250 ls 2T-s mocim van a bátyámnak meg télen egy 4T-s suzuki dr750-ese volt
gyorsultunk és nem tudott otthagyni.
és nem hiszem hogy a 250 es töbet fogyaszt mint a 750 -es
ui:ja és az én motorom 10 évvel öregebb is mint a dr750es.
Mi ez a písz szöveg? Miért nincs vita? Veszekedni, de gyorsan!
Písz.