Ha gyorsan tekersz vele akkor már nem is szitál a kormány, próbáltam, háááát egy kicsit félelmetes.
Főleg ahogy lefelé tud menni vele, a tulaj is nehéz a bicikli is nehéz, és lefelé akárhogy tekerek nem tudom utól érni, simán gurul 70et egy jó lejtőn, ami a horvátoknál van bőven.
Bár lehet hogy meg kéne próbáljam nem 5000ft /db os terep gumival, de még ígyis lehetett
gurulni vele 80at, egy nagyon hosszú nagyon állat lejtőn ami még kanyargott is.
Euroringre kell menni.Azt 125-osre,vagy annal kisebb motorra csinaltak.Hungaroringre tenyleg csak akkor erdemes felmenni 125-tel (Mito vagy RS),ha mar kicsiket jobban megy.
aztakúrva, ez már nem is bicikli
magyarországon túráztunk
Pápa-Szombathely-zalaegerszeg-kehidakustány-zalak aros-balaton déli part (almádiig)-Pápa
kb 776.27 km óra szerint
na akkor leírom:
megszorult egyszer, mert le volt marva a dugóból is meg a hengerfejből is valamennyi(kurvasok) és ez betett neki
elvittük szerelőhöz, megcsinálta. új dugó, henger, hengerfej blablabla
faszán be lett járatva, volt benne kb 2500-2600km, amitől elvileg bejáratódik
aztán megszorult megint, pedig hűtés jó volt, be volt járatva, nem volt teljes gázon
valószínüleg nagyobb dugó volt benne mint kellett volna és nem tudott eleget tágulni, de én ennyire nem értek hozzá :(
ra tényleg röviden ennyi a lényeg
Idén saját túrát kell szervezni mert a református lelkész aki addig csinálta úgylátszik lefáradt(15 évig csinálta a túrákat).
Ja a biciklije(min 40 kiló, van benzines vízforraló, sátor, meg minden ami hegymászáshoz kell+ telefon+++stb.):
140 nél?
Pedig ott azért még a hűtés is jobb.
Nem kapott olajat?
Az előzö tulaj az olajjal baszta el,a régi blokkomat, miután raktak bele új
prox cuccokat, nem véletlen hogy 23ért eladta.
nyáron kettő volt( mito meg a robogó)
a mito megszorult, a robogóval meg belementem egy kb 15 cm mély kimart gödörbe
semmi tábla nem volt a gödröt meg nem lehetett látni. Majdnem bukta lett. és ez az ügy azóta is húúúúúúúúzódik, bár nyár óta már sokat használtam a robogót.
a cbr-t meg 1hónapja vettem
Teljes nap: 12 000.- Ft
Délelőtt: 6 000.- Ft
Délután: 8 000.- Ft
1 óra: 4 000.- Ft
Esti: 5 000.- Ft
Autó:
Teljes nap: 20 000.- Ft
Délelőtt: 10 000.- Ft
Délután: 12 000.- Ft
1 óra: 6 000.- Ft
Esti: 8 000.- Ft
Gokart:
Teljes nap: 5 000.- Ft
Fél nap: 3 000.- Ft
1 óra: nincs
Teljes nap: 9-18 h-ig
Délelőtt: 9-12:30 h-ig
Délután: 13:30-18 h-ig
1 óra: 17-18 h-ig
Este: 18-20 h-ig
05.15-től 09.15-ig
Bérgokart:
8 perc: 2 000.- Ft/gokart
1 óra: 15 000.- Ft/gokart
1 óra: 48 000.- Ft/4 gokart
1 óra: 68 000.- Ft/6 gokart
ezek az árak
Egyébként pont holnap megyunk Csehbe,latni fogunk egy 6 hengeres fostos 4T-et.
nem vagyok jártas ilyen dolgokban
Főleg ahogy lefelé tud menni vele, a tulaj is nehéz a bicikli is nehéz, és lefelé akárhogy tekerek nem tudom utól érni, simán gurul 70et egy jó lejtőn, ami a horvátoknál van bőven.
Bár lehet hogy meg kéne próbáljam nem 5000ft /db os terep gumival, de még ígyis lehetett
gurulni vele 80at, egy nagyon hosszú nagyon állat lejtőn ami még kanyargott is.
ennyit a 2t.4t vitáról
senki sem utálja a 2t-t ezért nincs rendes anyázás itt
magyarországon túráztunk
Pápa-Szombathely-zalaegerszeg-kehidakustány-zalak aros-balaton déli part (almádiig)-Pápa
kb 776.27 km óra szerint
megszorult egyszer, mert le volt marva a dugóból is meg a hengerfejből is valamennyi(kurvasok) és ez betett neki
elvittük szerelőhöz, megcsinálta. új dugó, henger, hengerfej blablabla
faszán be lett járatva, volt benne kb 2500-2600km, amitől elvileg bejáratódik
aztán megszorult megint, pedig hűtés jó volt, be volt járatva, nem volt teljes gázon
valószínüleg nagyobb dugó volt benne mint kellett volna és nem tudott eleget tágulni, de én ennyire nem értek hozzá :(
ra tényleg röviden ennyi a lényeg
Ja a biciklije(min 40 kiló, van benzines vízforraló, sátor, meg minden ami hegymászáshoz kell+ telefon+++stb.):
Magyarország, vagy külföld?
Pedig ott azért még a hűtés is jobb.
Nem kapott olajat?
Az előzö tulaj az olajjal baszta el,a régi blokkomat, miután raktak bele új
prox cuccokat, nem véletlen hogy 23ért eladta.
140 körül beállt, de erről egy oldalt lehetne írni(k... hosszú) én meg nem szeretek gépelni
a mito megszorult, a robogóval meg belementem egy kb 15 cm mély kimart gödörbe
semmi tábla nem volt a gödröt meg nem lehetett látni. Majdnem bukta lett. és ez az ügy azóta is húúúúúúúúzódik, bár nyár óta már sokat használtam a robogót.
a cbr-t meg 1hónapja vettem
Modellre olyan volt az R1 csak speckóbb ugyanis azon komplett Remus rendszer, könnyített főtengely, versenyvezérműtengely meg direktszűrő!!