Ha valakinek nem tetszik az R 18 hatalmas, krómozott kipufogója, most lecserélheti az Akrapovič vadonatúj, az eredetinél közel tíz centivel rövidebb, mattfekete dobjára. A két végdob összesen 8200 grammot nyom, azaz egy kilóval könnyebb a gyárinál, és emellett természetesen a hangja is szebb.
Mivel a gyárival megegyező alkatrészként szerepel a katalógusban és az R 18-cal együtt homologizálták a kipufogót,
a beszereléséhez nincs szükség átépítési engedélyre, sőt a forgalmiba sem kell bejegyeztetni a módosítást.
A bajorok további extrákat is piacra dobtak, melyek még inkább kiemelik az új kipufogót. Ilyen például a bobber stílusú, egyszemélyes nyereg, valamint a továbbfejlesztett, még stílusosabb hátsó sárvédő.
Nem véletlen, hogy a márka ilyen nagy hangsúlyt fektet az R 18-ra és az ahhoz kínált felszerelésekre, elvégre Magyarországon ez a legnagyobb darabszámban eladott új cruiser 2022-ben és remekül szerepel hazájában is.
A modell sikerére utal, hogy az éppen két éve megjelent, és itthon elsőként általunk tesztelt R 18 azóta már elérhető Classic, Bagger és az amerikai túragépeket idéző Transcontinental változatban is.