Húú te nem is tom ez csak kb még sosem mértem ki pontosan:
1. 165-170
2. 200
3. 230-240
4. 260-270
5. 299
6. 299+
Bár most egyel kissebb lánckereket tettem elörre úgyhogy már ez sem igaz! Így biztos csal egy kicsit! Meg állítolag amikor 299nél max 275öt megy! tervezem hogy GPSel megnézem de még nem került sorá!
Szinte nem is volt olyan hogy csak 1000esekkel vagy csak 600asokkal motorztunk volna kivétel nélkül vegyesen szoktunk lenni! Az világos hogy egy 1000es kényelmesebben tud lendületesen menni ,meg hogy egy 600ason többet kell válltani... De amikor cseréltem a Lacival motort nem éreztem hogy nagyon erölködnie kéne az RR nek! Jó autópályán amikor a 600asnak vége van ott még bökök egy 4est a 1000esen! De pl versenypályán a legtöbb ismerős aki 10-15éve pályázik azt mondja hogy sokkal jobb a pályára a 600as és nem mennek sokkal rosszabb köröket se! Szóval nekem az a véleményem hogy a két katagória között nem a teljesítmény a fő különbség hanem a stílus! bizonyos emberek a 600asra esküstnek pl Yoshi barárom! Valaki meg kávédarálónak hívja és soha nem is volt 600asa! Ez olyan mint a Dízel Vs. Benzines dolog! Én esküszöm a dível autókra valaki meg utálja!
Ezt te sem gondolod komolyan hogy nincs különbség egy 600rr és egy 1000rr közt akkor miért fizetek 800.0000 ft ot? pl a 2009 es modellek ára 1000=3.680.000ft 600=2.850.000ft és az a cirka 60 lóerő is csak jelent valamit meg az hogy nem kell 12 13 ezres fordulaton nógatnod hogy haladjál de én cáfolom azt hogy lehet tartani a lépést egy 1000 el nekem volt 6000 as rr em nagyon jó tényleg le a kalappal de köze nincs az 1000 hez
Én is gyűjteném az ilyen barátokat :D