Szia!
Konkrétan melyik idomjai érdekelnének?
Gyáriból van teljes farok idom rész (eleje sajnos nincs) Meg van egy teljes együléses pályaidom szett. Ha esetleg tank is kell az is van...
Üdv.:Zoli
a gátló gáztartálya tárolja a működéshez szükséges gázt, csak szakember tudja feltölteni speciális csatlakozóval, tehát simán levegővel felfújni teljesen felesleges. 140 psi nitrogén gáz nyomás kell bele akkor működik jól.
Szia Zé! Nem, mar nincs meg. A 2. fiam erkezesekor eladtam, az utolsó évben kb 600 km-ert mentem vele. Valahol bánom, de nagyon jó árat ajánlottak érte és legalább mennek vele. Te milyen motort használsz most?
Hello Barna!
Csak nem neked még meg van a Thunderace?
Amúgy igaza van Barnának a fordulat szám mérő 3-4 hiba kódot fordulat szám képen mutat. Olvassátok a szak irodalmat mi a hiba kód.
A hátsó futómű tartály mindegyikben szarrá megy (nekem már volt pár), fel kell újítani (kb. 20e forint - volt 10-15 évvel ezelőtt) és nem lesz baj vele többé...
A fordulatszámmérő gyújtáson hibakód jelzőként működik, minden fordulatszam mas-mas elektronikus alrendszerben jelez valami hibat. Ha letoltesz egy kezelesi utmutatót abban benne lesz pontosan, hogy a te 3000es fordulatszamon ugralo merod, milyen hibara utal. A muszernek semmi baja, az csak azt jelzi, hogy valahol defekt van.
Szia. Röhögni fogsz, de mikor mi tisztítottuk a karbit és a teszteléshez nem dugtuk vissza az üzemanyag-jelző csokiját, na akkor csinált ilyesmit. Ott keresgélj, hátha az lesz a megoldás. Fogalmam sincs, mi a kapcsolat a kettő közt, de Ahogy visszadugtuk, megint hibátlan lett. Biztos van benne valami jeladó
azt esetleg tudja valaki, hogy a hátsó gátló gáztartálya mi célt szolgál? mennyi nyomásnak kell benne lenni? fel lehet-e fújni, ilyesmi?
(ha lenyomom a motor hátulját ilyen nagyon lassan jön föl)
.. és nagyon pattog, valami biztos nincs rendben
Enyem.. hát..
Kis átalakításon esett át,most jön még a motorgenerál