Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerencse hogy nem lett nagy a baj,a szuper szerelő miatt..
Enyem.. hát..
Kis átalakításon esett át,most jön még a motorgenerál
Helló, leesett az első lánckerék, sérült a tengely is, szarul rakta össze a dabasi szuper motorszerelő. Már jó a gép, MátráztamTiéd?
Üdv Shasa! Milyen betegsége volt a lovadnak?
Üdv Neked is!
Az utóbbi 2évben szinte semmi nem volt itt..
Néha valaki betéved,aztán annyi,mint ahogy most én is
Csütörtök délelött valaki Mátra esetleg?
Igen sikerült, szerencsére találtam egy normális hozzáértő szerelőt
Szia. Végig olvastam én is, a tiédnek sikerült a blokkját megjavitani?
Szia, sajna ja, az elejétől visszaolvastam az irottakat azért vettem ezt a típust, már 5 éves tapasztalatom van benne.... saját káromon is
Üdv. Mindenkinek kár hogy így megált ez a topic, kicsit későn találtam ide.
Szia! Fehér-piros van. Hétvégén tudok róla képet küldeni, ha kell...
Hali! Nekem farok idomból jobb oldali kellene piros színben.
Sziasztok! Bukó gombát vennék a mocimhoz.Ha van kérlek jelezd.
Szia!
Konkrétan melyik idomjai érdekelnének?
Gyáriból van teljes farok idom rész (eleje sajnos nincs) Meg van egy teljes együléses pályaidom szett. Ha esetleg tank is kell az is van...
Üdv.:Zoli
Sziasztok! Valakinek idomok elado?
Ok, köszönöm, ránézek!
Ha a váltó tengelye cserés, akkor az also blokkfelet kell eltávolítani, ahogy a képen is van...(másik eröforrásról van a kép)
Sziasztok,ma menet közben leesett az első lánckerék, csavar sérült, tengely is,tengely hogy lehet kiszedni a legkissebb bontással?
köszönöm szépen a választ!
a gátló gáztartálya tárolja a működéshez szükséges gázt, csak szakember tudja feltölteni speciális csatlakozóval, tehát simán levegővel felfújni teljesen felesleges. 140 psi nitrogén gáz nyomás kell bele akkor működik jól.
Én most egy kis családi egy-négyest hajtok
Szia Zé! Nem, mar nincs meg. A 2. fiam erkezesekor eladtam, az utolsó évben kb 600 km-ert mentem vele. Valahol bánom, de nagyon jó árat ajánlottak érte és legalább mennek vele. Te milyen motort használsz most?
Hello Barna!
Csak nem neked még meg van a Thunderace?
Amúgy igaza van Barnának a fordulat szám mérő 3-4 hiba kódot fordulat szám képen mutat. Olvassátok a szak irodalmat mi a hiba kód.

A hátsó futómű tartály mindegyikben szarrá megy (nekem már volt pár), fel kell újítani (kb. 20e forint - volt 10-15 évvel ezelőtt) és nem lesz baj vele többé...
A fordulatszámmérő gyújtáson hibakód jelzőként működik, minden fordulatszam mas-mas elektronikus alrendszerben jelez valami hibat. Ha letoltesz egy kezelesi utmutatót abban benne lesz pontosan, hogy a te 3000es fordulatszamon ugralo merod, milyen hibara utal. A muszernek semmi baja, az csak azt jelzi, hogy valahol defekt van.
Szia. Röhögni fogsz, de mikor mi tisztítottuk a karbit és a teszteléshez nem dugtuk vissza az üzemanyag-jelző csokiját, na akkor csinált ilyesmit. Ott keresgélj, hátha az lesz a megoldás. Fogalmam sincs, mi a kapcsolat a kettő közt, de Ahogy visszadugtuk, megint hibátlan lett. Biztos van benne valami jeladó
azt esetleg tudja valaki, hogy a hátsó gátló gáztartálya mi célt szolgál? mennyi nyomásnak kell benne lenni? fel lehet-e fújni, ilyesmi?
(ha lenyomom a motor hátulját ilyen nagyon lassan jön föl)
.. és nagyon pattog, valami biztos nincs rendben