Sziasztok . Szelep fedél gumi pakolás ki fog rajtam tudnátok adni valami jó tanácsot? Tul erősen húztam le a szelep fedelet? Esetleg tudnátok mondani valami pontos nyomaték értéket amivel biztos nem teszem tönkre a következő pakolást
Sziasztok. Eladóvá vált a paripa. Ha esetleg valakit érdekelne, keressen bátran
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yzf_1000_r/yamaha_yzf_1000_r-13300984
Nekem ugyan YZF 750 van,de kb 8-10 perc kell mire a motorolaj eléri az 50 fokot.A vízhőfok nagyon hamar,4-5 perc alatt 60-70 fokon van,ekkor az olaj még csak max 30 fokos.Digitális vízhőfok és olajhőfok műszert építettem be,ezért tudom pontosan.Én az olajhőfokot tartom mérvadónak,hogy mikor indulhatok.
50töl megugrik én már ovatosan elindulok, semmi hiba, szép lassan megy fel, mondjuk kimegyek a 4esre és megindulok visszaugrik 50re, az olaj meleg, ez ilyen, nagy a hűtő és visszahűl a víz
Állj, az óra elindul, azzal nincs gond. De ez még nem azt jelenti, hogy üzemi hőfokon van a motor. Mikor alapjáraton, meg motorféknél már nem rángat piciket, akkor van üzemmeleg állapotban. Ma kipróbáltam, hogy nem várom meg, míg felmegy 80°-ig, hanem elindulok vele. Sok helyen olvastam, hogy a menetszél adja az ideális melegedést és tényleg. Alig 5 perc alatt már hibátlan volt. Szóval ez a megoldás.
Sziasztok
Nincs valami ötletetek arra vonatkozóan, hogy hogy lehetne lerövidíteni a bemelegedési periódust? Hidegen alig érezhetően hullámzik kicsit a fordulat, meg amúgy is. Használattól függően kb 20 perc, mire eléri az üzemi hőfokot. Ötletek?
Köszönöm
Sziasztok!
Bocsi, ha már volt szó a témáról, de ahogy keresgettem nem találtam ideillő bejegyzést.
3 éve vettem a vasat, azóta már volt teljes nagyszervizen (szelephézag, karbitisztítás, szinkron, stb). Időhiány miatt egy ismerős csinálta, de a karbi beállítás nem sikerült valami fényesen. Azt tervezem, hogy most én rakom rendbe a drágát.
Olyan kérdésem van, hogy a pilot csavarok (levegőcsavar) egységesen mind a 4 karbinál 3 fordulat?
Furán hangzik, de az előző vasamon (GSX750-F) a két külső és a két belső karbin más volt a gyári beállítás (Haynes manual). Ugyanez volt a szitu (nem dalolt valami fényesen és miután beállítottuk az eltérő értékeket (szinkronnal egybekötve) mintha megtáltosodott volna a gép).
Előre is köszi a tippet!
https://blackbears.ru/index_en...
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yzf_1000_r/yamaha_yzf_1000_r-13300984
..a gyári nekem is megvan, köszönöm!
Nincs valami ötletetek arra vonatkozóan, hogy hogy lehetne lerövidíteni a bemelegedési periódust? Hidegen alig érezhetően hullámzik kicsit a fordulat, meg amúgy is. Használattól függően kb 20 perc, mire eléri az üzemi hőfokot. Ötletek?
Köszönöm
Fojtásról tud valaki valamit?
Hogy van megfolytva a 100 lovas?
Bocsi, ha már volt szó a témáról, de ahogy keresgettem nem találtam ideillő bejegyzést.
3 éve vettem a vasat, azóta már volt teljes nagyszervizen (szelephézag, karbitisztítás, szinkron, stb). Időhiány miatt egy ismerős csinálta, de a karbi beállítás nem sikerült valami fényesen. Azt tervezem, hogy most én rakom rendbe a drágát.
Olyan kérdésem van, hogy a pilot csavarok (levegőcsavar) egységesen mind a 4 karbinál 3 fordulat?
Furán hangzik, de az előző vasamon (GSX750-F) a két külső és a két belső karbin más volt a gyári beállítás (Haynes manual). Ugyanez volt a szitu (nem dalolt valami fényesen és miután beállítottuk az eltérő értékeket (szinkronnal egybekötve) mintha megtáltosodott volna a gép).
Előre is köszi a tippet!
Üdv:
Szabolcs
Ment pü.
Holnap nézem és írom...
Új tag vagyok, ősszel vettem meg a mocim.
Szerelem első látásra.
Köszi :)