Sajnos elég sokba fáj ha nem a yamahánál veszed meg akkor is, himba, kutyacsonttal, 4 csapágy +szimeringek 11.000 + a lengőkar, nálam szintén 4 csapág 2+2 és szimeringek még 5000, kétoldalra a lapos tűgörgős csapágy 2X1100 huf és elvileg kész SKF csapágyakkal! akkor ez összesen: 18.200 Ft, de nem olyan szélesek mint a gyáriak a himbában legalábbis én keskenyebbeket találtam , de legalább van mindegyiknek belseje és nem kell azzal szórakozni!
proxot rendeltem 20ba lesz benne, nem vagyok híve a sufni tuningnak, de ha jók a cuccok akkor persze hogy meg éri. egyébként amint kész lesz már megyek is a másikért 250-f-ért
Ha van az rá idő akkor csapágy boltból is össze lehet vadászni az alkatrészeket kb 15K-ból. De Zsolti ezt jobban tudja mert már tőrt össze csontot is, és 2napja állt neki egy csapágy felújításnak.
Azért kérdezem mert most tárgyalok egy külföldi csapágyas céggel és megpiszkáltam náluk a dolgot és lássatok csodát csinálnak ilyen felújító szetteket konkrétan off-road gépekhez is kb 15.000 be fájna egy himba felújító csomag stiftel szimeringel meg a tűgörgös csapágyakkal együtt ! Ha lenne rá igény akkor lépek a dolog érdekében de gondoltam elöbb meg kérdezem az ittenieket is
Had kérdezzem meg h mennyibe fáj egy himba kutya csonttal együtt történő újra csapágyazása? Csapággyal szimeringekkel meg azokkal a stiftekkel együtt véve ?
Az komoly..
én holnap átszereltetem a rendes gumikat és végre kimegyek csapatni remélem.végre.már kivolt a tököm a tanulással.
sok szerencsét az építéshez.ha kész lesz majd oszd meg a néppel a művet
Zsoltival ma vittük el a vázat hegeszteni. Kell egy hangtompító egy váltókar, berúgókar, egy lánckerék rögzítő pogácsa, össze kell hoznom egy gyújtást, és nagyjából ennyi. A berúgókar a legnagyobb gondom egyenlőre.
Ha van az rá idő akkor csapágy boltból is össze lehet vadászni az alkatrészeket kb 15K-ból. De Zsolti ezt jobban tudja mert már tőrt össze csontot is, és 2napja állt neki egy csapágy felújításnak.
Az komoly..
én holnap átszereltetem a rendes gumikat és végre kimegyek csapatni remélem.végre.már kivolt a tököm a tanulással.
sok szerencsét az építéshez.ha kész lesz majd oszd meg a néppel a művet
Biztos fasza lesz.Lesz egy egyedi és jó motorod.
Mi hiányzik még?mi van hátra?
Mennék én szívesen de hát nem akarom tologatni a vázat, főleg hogy szinte az utolsó csavarig szét van borítva.
Eddig nagyon sokban van pontosan már bele se merek gondolni valahol 400E felet van már és még nincs kész.