Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valóban nincsenek semmi papírjai, de mivel félig egy hegyen lakok és a hegyeken keresztül át tudok menni a környéken mindenhova kb. mindezek ellenére nem tudom elkerülni azt hogy, ne menjek útra, és ilyen esetekben nem árt ha drága autós társaink tudomására adom azt hogy merre szeretnék kanyarodni mielőtt seggbe nyomnak speciálba és akkor pisloghatok mint hal a szatyorban.... Nagyon jó a környékem, ismerem már mint a tenyerem és tudom jól hogy sok birka is van itt, és az ilyen birkák miatt inkább felszerelem magam minthogy a későbbiekben komolyabb probléma legyen! Íme pár kép a környékről...
Miért akarsz rá indexet? Gondolom nincsenek papírjai, tehát forgalomban nem tudod használni...
Sziasztok, Üdvözlök Mindenkit!
Most a múlt hét hétvégéjén vettem egy "csodálatos" XT600-ast, és volna jó pár dolog amit meg szeretnék csinálni vagy csináltatni rajta!
A főbb problémák amiket ki szeretnék javítani rajta a következők:
1.: Blokk tömítései igencsak csúnyák és csöpögnek(pasztával lett megoldva) és ezt szeretném orvosolni, akinek volna,van, vagy esetleg tud szerezni tömítést annak nagyon hálás lennék.

2.: Ha 5.-sebességbe csutkát húzok leáll a motor de, utána simán beindul, tisztítási vagy beállítási hibára gyanakszok bár ez sok minden lehet, de ha valakinek van valami ötlete megcsinálom és meglátjuk hogy műkszik-e úgy...

3.: Világítás ás egyéb más elektronika nincs bekötve, ennek bekötésére cseréjére vagy újra kábelezésére szeretnék egy fess,talpra esett motor villanyászt ha tudtok ajánlani Budapesten vagy környékén.(Ehez kapcsolódóan ha valakinek volna első és hátsó indexei illetve öninditó panelja és egyéb más karok azaz minden ami a kormányra kell! azt EGYBEN! megvenném ha kitalál rá egy árat!)

Lényegében azt szeretném ha egy hozzáértő vagy régóta XT600-ast használó eljönne vagy összefutnánk és megnézné,átnézné a motort és elmondaná ŐSZINTE véleményét.

Ez az eddigi legnagyobb motorom, nagyon durva gépsárkány lenyűgöző a teljesítménye és az ereje... BELESZERETTEM nincs mese!

Remélem új "családtagokat" szerzek itt a fórumon és sikerül beilleszkednem közétek!

Még annyi hogy a motor előző tulaja nem volt biztos az évjáratban (1990) utána néztem de nem nagyon jutottam előre, kereséseim bizonytalanok...

Előre is köszönök minden segítséget és hasznos tanácsot ami segítene nekem előrébb jutni hogy ebből a félig leharcolt motorból egy fantasztikus szörnyet gyártsak!

Sz.Ádám / 23 / 1990.03.16.
Tel: 06-20-286-38-18
E-Mail: snitch90@freemail.hu
Xt 350 gyujtás óccsón eladó.... és egyéb konzol kapcsolók nyalánkságok kicsipénzért... 30 605 6883
Sziasztok! Eladó egy vadi új hátsó lánckerék. JT márka, gyári méret, 48 fog. A motorom eladtam ez pedig nem lett rá fölszerelve. Bolti áron alul 4000 Ft-ért.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem volna hozzátok, hogyha elszakad a kuplungbovden, akkor gondolom meghúz néhány drótszálat és nem teljesen egyenes vágás található a bovdenen.. vagy igen? Mert ma az történt velem, hogy leparkoltam néhány órára a motorommal és mikor elindultam a motorral még kb. 1 kilométerig tökéletesen tudtam váltani, azután egyik pillanatról a másikra hirtelen elszállt a kuplung. Néztem, hogy mi lehet a probléma és a kuplung végén a pöcök, amit be kell akasztani, egy egyenes (feltehetőleg) vágás mentén el volt "szakadva".. Szerintetek lehetséges, hogy sima szakadás vagy szerintetek kicsit meg lett "vágdosva" a kuplungbovden, hogy még pár váltást kibírjon, aztán kámpec?
Várom a válaszotokat. Üdv: Zalán
Hol van itt XT660 fórum topic?
Vagy esetleg máshol?
Nekem olyat csinál ha melegen alapjáraton hirtelen le akarom csutkázni akkor befullad :) Szóval az egykereket még véletlenül sem tudom vele kipróbálni. Meg fogjuk nézni a kaját hogy kér-e még, avagy kevés Szelephézag állítás után szépen elhallgatott, karbit szépen tisztítottuk, csak utána néztük meg hogy mit csinál csutka gázadásra.
Szétszedtem a karbit,minden tiszta és átjárható.
A helyzet változatlan, 34.re indul és akkor is csak alapjáraton püfög.
Ha egyszer beindul utána pöccre indul egész nap.
A héten veszek bele egy új gyertyát, hátha.....
Van még egy jelenség_! Melegen ha hirtelen odahúzom neki akkor durrog 1-2-őt.Mindha egy kis fekete füstöt lőne ki.
Szerintem a hétvégén szétszedem a karbit
legalább 20 alkalommal kell indítózni és utána kapja el nehezen és akkor is csak pöfög alapjáraton egy darabig. először a gázadásra is lefullad. utána semmi baj
Nem tudom a karbi mennyit párologtathat el ennyi idő alatt, mikor én teljesen kiürítettem a tankot és a karbit, újratöltve és indítózva vagy fél percig tartott míg a vákuum csap annyi benyát nyomott bele míg végre elindult, tehát elég lassan folyik az anyag, elég ha csak pár ml elpárolog. Esetleg azt lehet még, hogy ráteszed a szivatót, gyújtás nélkül rárúgsz manuálisan 1-2x, majd gyújtással szivató + berúgóval vagy önindítóval. Bár nem tudom mi számodra a nehéz indítás? 2-3 sec vagy inkább 10-15 sec mire elkapja?
Ha kiveszem a gyertyát olyan mintha nem kapna anyagot.
A vákumos csap is szépen üzemel.
Nincs eltömődve szerintem mert ha beindul egyszer akkor szépen jár és utána egész nap pöccre indul.
Jól húz,dinamikusan viselkedik.
Szivatóra reagál? Nincs eltömődve? Karbi állítás?
segítséget szeretnék kérni!
nemrég vettem egy xt 125 x-et. 1-2 nap állás után nagyon nehezen indul
mi lehet a baja?
Mármint kifogytam.
A bepapírozásról hallottam, ez az olajszivárgás probléma pedig 1 perces munka, csak pont ilyen méretű O gyűrű nincs.
Sziasztok. Engem egy dolog érdekelne, mégpedig az hogy ki az a szakértő, aki megpróbálta faszán kicsavarni bal oldalt azt a nagy fejű "csavart" a gyújtásnál? Oké, ebből rájöttem hogy nem ért hozzá, de hogy egy rohadt O gyűrűt sem tudott berakni, hanem szarrá húzta és jó ocsmány az egész, sőt még folyik is az olaj, az mindennek a teteje.
Szelephézag ma lett kész, szarrá húzva ott is ami létezik..
De megtaláltam a motort, Nobert0312 felhasználóé volt a motor, ha esetleg olvasod ezt, akkor kérlek beszéljünk már hogy kinek adtad tovább, esetleg te szervizelted-e
Nem, derbin a tengelynél van a km spirál vége.
Szia! Es neked, hogy kapja a jelet a kilométeróra? A tarcsarol méri?
Biztos nincs rendben. Nekem 1500km alatt 1 vonalnyit nem csökkent az olajszint a nívón... Közrejátszhatott a borulás, de akkor is soknak tűnik a deci. Ha az égéstérbe kerülne jelentős mennyiség akkor gondolom füstölt volna eléggé. Blokk kívül nem volt olajos?
Nekem sendán a második tárcsa van gyárilag. Nagyon jol fog, mellete kezelhető is. És kopás álló igy 16 e km után is.
Sziasztok! Szerintetek rendben van, ha 2500 km után 1dl olajat elfogyasztott, ugy h volt benne sajnos két borulás (égéstérbe is mehetett talán) is ?! Mellesleg győr moson sopron megyéből ha van valaki, hova érdemes vinni műszakiztatni? :) köszi!
Kiszedtem az érzékelőt aminek a vége tulajdonképpen egy mágnes. Ha ehhez a mágneshez fém tárgyat közelítesz azzal egy impulzust küld a km-órának, ki is próbálhatod, ha kellően gyorsan mozgatsz előtte egy csavarhúzót, akkor a km óra "mérni fog". Egyébként én ilyen sűrű mintázatos tárcsát még nem láttam. Az R-en ahogy néztem olyasmi tárcsa van mint az x-nek a hátsó.