Sziasztok!
Az a kérdésem lenne, hogy elméletileg két fajta gyári féktárcsával adták ki a kis xt-t. Az lenne a kérdésem, hogy ezek miben különböznek. A kilométeróra hogyan veszi a jelet róluk?
Akinek a "sűrűbb" mintázatú tárcsája van legyen szíves irjon véleményt róla.
Hali!
Sajnos a két tárcsa nagyon különbözik. Én nem tudom megoldani szerintem. Megpróbálom eladni hátha, bár nagyon durva lett tőle a fék nagyon harap. Itt a kép a tárcsáról.
Hali! Mennyire különbözik az új tárcsa a régitől? Erre a gyártáskor nem hívtad fel a gyártó figyelmét? Nem maradt "teli anyag" a tárácsán ahol esetleg új bemélyedéseket lehetne készíteni, szám szerint 6 ilyen kis rovátkára lenne szükség meghatározott távolságra egymástól. Aki a tárcsát csinálta, nem foglalkozik amúgy fékekkel, hogy a munkahenger problémájával hozzá fordulj? De szerintem mindenképp valami fék specialistához kéne fordulni. Sajnálom ami történt! Olcsó benyát! Üdv
Féltem is nehogy rossz helyre kerüljön, mert tényleg vigyáztam rá. De akkor örülök neki, hogy rendben van a gép. Hátsó fék meg a tárcsa miatt nyekereg mert kivan vállasodva már. Összefuthatunk majd valamikor.
Hali! :) Köszönöm, igen rendben muzsikál. Nem mentem vele sokat olyan 1200km nél tartok most, már azért megszoktam, először a telót alulra raktam hogy leérjen a lábam de visszatettem mert így jobb. Amúgy egy "baja" volt eddig: a hátsó fék lámpa kapcsoló nem ment valamiért már amikor megvettem, de szétszedtem, mondván, veszek hozzá újat, kicsit kipucoltam visszaraktam és jó is lett. Meg eléggé nyikorog a hátsófék, azt is cserélem majd lassan. Szóval semmi baj nem volt vele 2.6-2.8 ra saccolom a fogyasztását, erre se lehet panasz... A riasztó sajnos kuka, kár értem mert elég jó fajta volt, majd azt is teszek bele újat valamikor. Talán ez a fólia probléma ami kicsit aggaszt, nem tudom még mit csinálok vele, elég nehéz leszedni, újra kéne fóliáztatni de egyenlőre nem foglalkoztam vele, ez legyen a legnagyobb baja... Ma néztem az olajat már kicsit barnul de még 4500 -ra van, attól függ még mennyit megyek vele, de szerintem szezon végén, kövi elején cserés lesz. Összességében meg vagyok vele elégedve, látszik hogy vigyáztál rá, jó helyről, jó helyre került :) Köszi még1x Üdv!
(ui: látom van új vasad, ha gondolod összefuthatunk valamikor egy eszmecserére)
Sziasztok!
Sikerült összekapargatnom egy kis pénzt, amiből fel szerettem volna újítani a motort. Mindent megcsináltam szépen, és eljutottam a legnagyobb munkáig a fékekhez. Rájuk fért egy kis felújítás, mert már nem viselkedtek rendesen. Arra gondoltam, hogy két új tárcsát és fékbetétet megérdemel. Na itt kezdődtek a gondok. Tárcsákat legyártattam, jobbak és erősebbek lettek a gyárinál. Viszont más a mintájuk, ezért nem mér rendesen a kilométeróra, a valós sebesség hetedét mutatja, mert az első tárcsáról kapja a jelet. A gyári tárcsával pedig azért nem fogott a fék rendesen, mert az előző tulaj rossz fékpofát szerelt bele. A hátsófék alig fogott és a tárcsája teljesen elvetemedett. Néhány hónapja amikor még nem vetemedett el csak nem fogott elvittem szerelőhöz ( hiba volt). Csak annyi baja volt, hogy bekoszosodott. De összeszereléskor az derült ki, hogy a két szemben álló munkahenger közül az egyik tömítőgyűrűje elöregedett, és nem lehet visszanyomni a dugattyút a hengerbe. Több napi keresgélés után se tudtam ilyen alkatrészt szerezni, a legtöbb boltban nem is láttak még ilyen hibát. Ekkor mondta a szerelő, hogy ő majd megoldja gyártat ilyen gyűrűt. Össze is rakta, azóta használtam, de nem fogott rendesen és teljesen tönkretette a tárcsát. Most, hogy szétszedtem kiderült, hogy a gumi amit betett nem engedte mozogni a dugattyút. Ezért csak egyik oldalról érte nyomás a tárcsát, ettől nem fogott és ment tönkre. Így viszont nem rakhatom össze. Szóval most itt állok a motor darabokban..... Ráadásul a kifolyt fékolaj miatt a motor lecsúszott az emelőről és eldőlt. A kormány, a kuplung és a kézvédő kárára, a lábtartó elhajlását nem is mondom. Ráadásul eddigi nem kis költségek többsége felesleges volt mert vagy az előző tulaj gondatlanságát vagy a szerelő hibáját kellett megfizetnem.
Ha valaki tudja, hogy tudnám megoldani a kilométeróra problémáját, vagy a gumi gyűrű pótlását azt megköszönném.
Széles utat!
Nekem rengeteg csavarra lenne szükéségem mert sokáig szét volt kapva és eltüntek, Hátsó keréknek a tengelye, fejidom, faridom , index kapcsolónak a belső szerkezete, a váz alatti fecskeidombol nekem csak a szerszámos ládának az "ajtaja" kellene ha azt külön eladnnád.
mostanság készítettem fel a mocit a szezonra és azt is kicseréltem nekem 32.e km ig voltak jók de a végefelne a legutolsó állásban is laza volt. Ha nem keretel és nincs megnyúlva felesleges hozzányúlnod. A yamaha ba rendeltem meg a készletett 40.e felett volt ráadásként a láncon nem volt +gyengitett láncszem amit szétszedhettem volna. Az egész lengővillát ki kellet kikapni. Tehát ha nem fontos ne nyulj hozzá mert drága és nagy macerával jár.
Sziasztok!
Ti szoktatok láncot, lánckereket cserélni? Mennyi kilométer vagy idő után? Mert az én láncom és lánckerekem az eltelt 13 ezer kilométer óta ugyan azok, de semmilyen lógása nyúlása nincs, a lánckerekek se kopottak. Érdemes egyáltalán ezeket cserélni?
Előre is köszi!
Hello, csavarok nem igen vannak viszont idomból a jobb oldali tank idom, az ülés alatti két idom illetve a váz elején az a kopoltyú szerűség még megvan.
Az a kérdésem lenne, hogy elméletileg két fajta gyári féktárcsával adták ki a kis xt-t. Az lenne a kérdésem, hogy ezek miben különböznek. A kilométeróra hogyan veszi a jelet róluk?
Akinek a "sűrűbb" mintázatú tárcsája van legyen szíves irjon véleményt róla.