Az egész akkor kezdődött amikor gumit cseréltettem egy Yamaha szervízben, mindent kipróbáltam, más fékbetét, tisztítás, minden szart, amúgy XT-n nagyon kis gagyi hátsó fék van.
Miután leszartam egy fokkal jobb, de néha még mindig nyikorog egy kicsit.
Csáó.Azzal a problémával találkoztam h nyár végefelé elkezdett sírni a hátsófékem...de csak gyenge fékezéskor...kis sebességnél...na hát végülis jártam vele 1hónapot ilyen síros hanggal...aztán most kicseréltem a fékbetétet...mostmár pontosan nem tudom milyenre de 7ezer ft-volt,de most sztem nem is lényeges az én esetembe...na szóval kicseréltem...finomabban használtam h összekopjon a tárcsával....és ténylegessen semmijen hangot nem adott fékezéskor...kb azóta mentme vele 50km-ert és megint elkezdte...konkrétan már a faszom kivan vele...valaki találkozott ilyen problémával?! mert tényleg nagyon bosszantó...valahol fékezek és mindenki megbámúl h miez a hang....nagyon hangos....és füllsértő...
Én azért nem írtam mert kb 3helyen megkérdezte már ugyanezt az illető.Nekem van rajta hátsó kapaszkodó doboztartóval.Nem szép de praktikus és ha nem kell a doboz akkor egy mozdulattal le lehet szedni
Jól pakolható, kétszer is voltam vele 3 napos túrán, én mondjuk elvoltam egy hátitatyóval, de láttam fórumozót aki rakott rá Tanktáskát, szóval rakható rá.
Dobozt meg gyártanak is rá akár, bár nagyon ocsmány, ezért nem tettem rá.
"A probléma ezzel csak annyi, hogy ezt a motort nem a japánok gyártják"- na erre írtam, hogy okostojás vagy. Mert ez egy okostojás megjegyzés!
Nem , nem vagyok "xt guru" csak egypárat már szereltem a yamahánál és szerintem eléggé ismerem a motort..
Nincs már meg egyik blokkom sem. De biztos, hogy az önindító a rossz? mert az xt szabadonfutója elég hamar elfossa magát..
jól van okostojás.. azért mert Olaszországban vagy máshol gyártják nem azt jelenti hogy ök is fejlesztették.. és hamár itt tartunk van egy 2007es xt125x/r donorblokkom amit spec japánban raktak össze. amúgy meg nincs azzal baj, hogy gyakrabban cseréled..inkább többször. csak megjegyeztem, hogy nyugodtan lehet tartani a gyári elöirást.
A repsol jó, bár én föleg Cepsa olajat használtam bele. Most egy 650es hondám van abba repsol teszek. Azt hiszem Town a neve 10w40 ásványi abba is már 60E km van de nem eszi az olajat, bár itt a gyár 4000ként javasolja a cserét.
igen az a fémszürö az olajszürö (amit 10E kmenként célszerü tisztitan)...a legtöbb 50-125 4t-ben ilyen van, persze lehet 3000km után cserélni csak felesleges. A szervizkönyv is ennyit ir és gondolom a japánok is átgondolták mielött igy döntöttek, hogy elég a 6000 km. 250E km van a motoromban, de nem eszi az olajat. Ami fontos az olaj minösége és fajtája.
Az csak egy fém "rács" , nem olyan szerepe van mint egy rendes olajszűrőnek az csak a nagyobb "szilánkokat" hivatott felfogni, de nem szeretnék vitatkozni, javasoltam valamit meg fogadja meg fogadja, ha nem nem. Én 3000-enént cserélem és még úgy is gusztustalan ami kijön belőle, pedig beleillő jó minőségű olajat kap.
Az egész akkor kezdődött amikor gumit cseréltettem egy Yamaha szervízben, mindent kipróbáltam, más fékbetét, tisztítás, minden szart, amúgy XT-n nagyon kis gagyi hátsó fék van.
Miután leszartam egy fokkal jobb, de néha még mindig nyikorog egy kicsit.