Ez is soknak tűnik. Egy tankból elmentem 210 mérföldet = ~330km-ert a legbrutálisabb araszolós/kigyorsítós forgalomban úgy, hogy volt a tankban még vagy 1,5 liter. Mióta az Arrow rendszer fent van, mintha kicsit többet fogyasztana, de ez majd holnap derül ki tankolásnál. 3 felett szerintem nemigen kéne fogyasztania egyiknek sem.
nem bassza szét a motort, nagyobb főfúvóka kell mert etanolból nem elég neki ugyan annyi mint benzinből és így több is lesz a fogyasztás, ha utánaszámolsz így már nem igazán éri meg, egyedül gumicsöveket meg a tömítéseket tudja tönkretenni de azokat nagyon gyorsan megeszi, sztem nem éri meg
10 liter benzin 200 km alatt. És MOL-nál tankoltam.... Az mi? Most máshol tankoltam. Kíváncsi vagyok hogy most mennyit fog kajálni a végén. De 5 literes átlagfogyasztás elég lehetetlen nem?
háth ez egy jó kérdés, még van 2 vizsgám a hétre szal nem érek rá mókuskodni ezzel, de hétvégén énis nekiugrok a témának... mert engem meg a levegö benzin keverék álitási lehetöség érdekelne...
Igen azt mondták ezek az okosok h nincs hozzá fuvoka és h csak furni lehet de inkább azt kihagyom!és szted hol tudnám megnézni vagy vmi ötleted?meg hanyas karbi van ezen?ez sincs ráirva vagy belevésve semmi tiszta üres az egész!link vagy vmi h hol tudom meglesni?!
Eddig nekem is ok (koppkoppkopp), de ugye nem tudjuk, hogyan ápolták (-e egyáltalán) azokat a bovdemeket, érte-e víz, hogyan használták stb, ezektől azért jelentősen függ az élettartamuk.
Nincs hozzá fuvoka :O:O az mekkora kamu?! Adrin is cserélt fuvokákat ha jóltudom! Meg már volt szó róla itt h vki variált áttétellel és fuvokákkal... sztem ne XThez keress, hnem karbihoz... gugli--mikuni...
Mivan ezekkel a bovdenekkel?gyárilag elvannak baszva?vagy mi?Nekem egyenlöre még annak hála a joistenek semmi baja nincsen h kopogjam le!Bevittem valmeik nap a Yamaha-ba megkérdeztem h lehet e fuvokát cserélni vagy vmi megoldás h ne fulladjon be nekem amikor oda huzom neki erre azt mondja h nincs hozzá fuvoka és megkell furni na mondom felejtsük el az egészet!Valakinek vmi tippppp?
Persze szívesen segítenék, bár az elektronikai részhez nem nagyon értek , de az MSN-t megtalálod az adatlapomon.
karmi_jr.:
Az üres visszajelző nekem is kontakthibás, elvileg most viszem majd valami elektronikai mesterhez, mert a márkaszervizben eléggé pofátlan megoldásokat mondtak rá.
Enyém is csörög mint az állat, de ez ilyen... R6-ok is csörögnek, attól még a mechanikailag megbízhatóak.
Nekem elektronikai problémáim vannak, de ez nem gyár dolog, hanem az előző tulaj fakeze. Ezt leszámítva semmi. Legyen mindig kéznél tartalék gáz/kuplung bovdem, valamint egy indítórelé, és akkor nem érhetnek meglepetések.
Ja! Juteszembe, belőttük a karburátort a rendszerhez, és tényleg erősebb, pörgősebb lett a motor!+1-2 lóerőre tippelek, aki nagyjából meg is felel a gyári arrow diagramm mérésének. Jó így, szeretem.
Köszi srácok! Vannak gyakori hibák amik több embernél is jelentkeztek a motoron? Valaki írta régebben hogy a blokk elég "csörgősen" jár. Kinek milyen tapasztalatai vannak?
Valaki próbálta már?
Elvileg jó! Csak télen nem szabad használni!
De sokat mentem városban.
A régebbieken meg lehet csinálni hogy kulccsal lehessen zárni a tankot? Nem lenne rossz..
Persze szívesen segítenék, bár az elektronikai részhez nem nagyon értek , de az MSN-t megtalálod az adatlapomon.
karmi_jr.:
Az üres visszajelző nekem is kontakthibás, elvileg most viszem majd valami elektronikai mesterhez, mert a márkaszervizben eléggé pofátlan megoldásokat mondtak rá.
Nekem elektronikai problémáim vannak, de ez nem gyár dolog, hanem az előző tulaj fakeze. Ezt leszámítva semmi. Legyen mindig kéznél tartalék gáz/kuplung bovdem, valamint egy indítórelé, és akkor nem érhetnek meglepetések.
Ja! Juteszembe, belőttük a karburátort a rendszerhez, és tényleg erősebb, pörgősebb lett a motor!+1-2 lóerőre tippelek, aki nagyjából meg is felel a gyári arrow diagramm mérésének. Jó így, szeretem.