Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

figyu én azt mondom ha van msned vegyél fel !

nem vagyok yamaha fejlesztőmérnök de szívesen segítek !

a deklit elvileg ha kilazítottad (az önindító házában is van 2 csav)akkor van rajt két kis fül valamelyik hajlatban azt (ha nem fbs sel rakták össze) jól belekapaszkodsz és simán lejön ! a tömítő felületet ne bántsd csavarhuzókkal pajszerokkal stb. lendkeréklehuzató lesz az első célszerszám ami kelleni fog nekem van de sokra nem mész vele mert nem vadosfán laksz és nem tudsz érte átjönni lehuzató nélkül neki se állj körmös lehuzatókkal ne próbálkozz mert sokba lesz !
a másik a szelep ! szelepet 1 enként nem cserélünk ! sztem ne titánt vegyél mert felesleges kaphatók már itthon is mx faction vagy kibblewiht acélszelepek is csak ezekhez szükség van rugókra is ! gyári acél nincs ! sztem az összes szelepben lesz geller ! szóval kuka !
Ja és egyébként szeretem a kihívásokat, azért szedem szét én.
Valahogy csak meg kell tanulni, hamár nem vagyok autó-motor szerelő szerencsére

Nyomok is egy képet a törött szelepről.
Nem szerelem meg, csak szétkapom, hogy lássan mi az ami tuti kell. Már szedtem szét ennyire mocit, csak az kicsit más volt.

Nem igazából bízom a szerelőkben... Elviszem szétkapja, és közli, hogy kell 5 szelep, holott mondjuk csak egy van eltörve....

Kb. 2e km-el ezelőtt volt a gép szerelőnél, mondtam, hogy nem nagy tétel a vezérműlánc, cserélje ki. Válasz: áááá azt most még tuti nem kell. Ehhez képest a feszítővel valami nem stimmelt, mert leugrott a vezlánc... Egy törött szelepet már látok, pedig még nincs leszedve a hengerfej és az kb annyi mint egy vezlánc csere.

De megnyugtatásul mondom, hogy már csak 1 csavar választ el a sikertől. Már egy fél flakon csavarlazítót kapott, de még tartja magát. Kis krova elgörgül, nagy meg nem fér oda
Szi(sztok)Te nembántásból de ha nemértesz hozzá miért kinlodsz vele Ez az interneten megszerelem sose jó
Hát ha olyan egyszerű lenne levenni a deklit...
Már mindent kilazítottam, de meg sem moccan. Hol kell feszíteni, vagy hogy?
Nem tom. Ma este talán okosabb leszek. Leszedem a deknit aztán meglátom. Majd beszámolok.
én levenném a deklit gyújtást és onnan már könnyen hozzá férsz a vezlánchoz ugyanis allul a fogaskeréknél van egy ilyen vezetó baszás ami nem engedi leugrani a láncot ezért nem tom neked hogyan eshetett le róla ! nem hajtókaros a masina ? vagy annyira szétrágta magát a vezlánc hogy teljesen beállt !
Na sikerült kiemelni a blokkot. Hogy ez milyen rohadt nehéz...
Szóval egyenlőre annyit látok, hogy valószínűleg a főtengelyen lévő fogaskerékről leugrott a vezlánc. Ennek örömére még nem tudtam szétszedni a hengerfejet, mivel a láncot meg kéne bontani de nem tudom tekerni a berugóval. Valakinek ötlet hogyan tovább?
Érdekes, hogy egész feszes a lánc. Próbáltam még a vez tengelyt eltávolítani, hátha ki lehet forgatni a lánc alól, de nem.
a durvaszűrő elől van, a vázleeresztő csavar alatt megy rá két cső a vázra alulról. Ha a motoron ülsz akkor a jobboldali.

itt megmutatja hogy jön ki: http://www.youtube.com/watch?v...

A lengővillát már szerintem se hagyd benne, ha úgyis kiveszed a blokkot..
csak azt a tengelyt kell kiütni ami átmegy a blokkon is ! a többit hagyd ! felbakolod a vasat és vele eggyüt a hátsókereket is és mikor húzud a tengely valamit beletolsz a helyére ! a blokkot mikor kivetted meg visszarakod az eredeti tengelyt és kész ! bár ha generál van én szétszedném az egész hátulját is !
Hát ha a blokkot ki akarom szedni akkor feltétlen szét kell szedni a lengőt is...
Alul sem jött le az olaj, szóval nem a vázban lévő szűrő a gond szerintem. Habár azt nem tudom, hogy hol van.
olajszűrőbe van reszelék? nézd meg a durvaszűrőt is a vázban, mert az is genya lehet. talán azért nem jött le az olaj a vázból. bár kitudja
azt nem muszáj ! viszont ha marad akkor 2 emberes munka !
Srácok!

Valaki szedett már ki blokkot? Tényleg a hátsó lengőkart is le kell szedni?
A kipuff csatlakozásnál kifúj egy picit
Simán forog, túl simán... Nem blokkolt a kerék szerencsére. De hogy hova tűnt az olaj, arra még mindig nem jöttem rá.
te miaz a baszott kox a blokkon ! nem tömít a kipuff ?
vez lánc szakadásnál nagy a lehetősége a szelepszakadásnak is (neadjisten) át tudod forgatni a motort ? mármint a berúgóval .
blokkolt a kerék amikor megállt vagy tovább tudta forgatni ?
Most itt tartok, holnap kijön a blokk mindenestül...
Természetesen menet közben
Nagy reccs, aztán mintha lekapcsoltam volna a gyújtást...
Fingom sincs hol folyt el az olaj, csak nincs benne. Kipuffot leszedtem, berugót megmozgattam és az a szelep ami látszik, nem mozog... egyre jobban azt sejtem, hogy vezlánc. Még jó, hogy mondtam a szerelőnek nyár elején, hogy cserélje ki nekem megér egy 20-ast. Erre ő aszongya, nem kell, azt tuti jó....
Ezentúl tuti én szerelem a mocit, a szerelők meg monnyanak le! Inkább elkúrok egy-két dolgot én, minthogy a lusta balfaszok miatt szívjak! Mi lett volna, ha nem ajánlás útján megyek a szerelőhöz?
motorolás közben ért a meglepetés vagy indulás előtt ?
hol folyt el az olaj ? deklik? blokkfél? olajleeresztő ? minden esetre érdekes ! lehet valami dugulás azt fent van a vázban !
2003-as év végi...
Elkezdtem szétszedni, egy deka olaj nincs benne. Pedig kb. 40 km-el korábban töltöttem rá kb. 3 decit mert minimum fölött volt nem sokkal.
Mikori évjárat Hanter?
Meghozza fenyekes beszamolot kerunk... Minden apro mozzanatot... :P

Reszvet amugy . . .
ajaj ! részvétem ! tájékoztathatnál majd mi történt mert én is ezen a típuson ülök azt hátha.......
Ma reggel beadta a kulcsot a gépem
Reccs aztán csend.... szerintem vezlánc, vagy dugó lehet.
Azt hiszem tudom mire fogok spórolni a télen. De legalább nem állt be...