Nincs már meg sajna. Három éve eladtam. De miért kellett volna neked? Ahogy látom hegyekben állnak nálad a 2T 250-esek. Ennyire nem lehetsz megszállott. :) Amúgy Tamásiba vitték el első motornak. Ha kell akkor arra felé keresd.
Sziasztok! Visszaolvasgatva a fórumban, látom, hogy itt többeknek igen komoly tapasztalatai vannak TZR 3xv kontra NSR MC28 témában. "Messziről" mindkét típus nagyon hasonló (hátsó lengőkar kivételével), különösen a blokk tekintetében. Mint lelkes érdeklődő kérdezném, hogy mennyire összehasonlíthatóak a motorok? Mi az egyik és másik előnye-hátránya? Használatban, motorozhatóságban ugyanolyanok? Blokkfelújításban, alkatrészek ill. alkatrészárak tekintetében, beszerezhetőségben van eltérés?
Véleményekett előre is köszönöm!
Hali.Igen egyre ritkábbak de találni A szokásos oldalakon hasznaltauto.hu motor.hu sűrűn kell nézegetni.Mondjuk mi az olcsóbb és a javítgatással megéri e?Na itt fogsz elakadni
Az jó. Szívesen olvasnék róla.
Mert ahogy néztem 180as hengerek vannak nsr 125höz, de nem ugyanolyan dugó való bele, viszont a 125ösnek csapszegje is más...
Üdv
Majd valószínű benne lesz a Superbike magazinban , egyik barátomnak átadtam a koncepciót (főtngely hengerek technológiát) és beépíti az Mc21 -be ,én sajnáltam az Mc28 -at odaadni nekik De lehet összehasonlítják a következő fejlesztéssel ami vagy Aprilia RS400 (kell vennem egy + blokkot a főtengely átalakítás miatt),vagy Nsr 500 lesz csak nincs 5 tengelyes CNC-jó áron
Nem 150-ért vettem.
Akkor megnyugodtam,h normális a pilács üresben.
Sajna tudom,h ritka fosok is a főtengelytől meg a nicasiltól rendesen.
Yamaháéktól kell rendeljek tartályt akkor?
Necces lesz
És tartályom ugyan nincs,de power szelepem, gyújtás,váltókar és 1 lengőkarom van hozzá (Csak azért mondom mert ritka típus,és én is anno beraktároztam hozzá..)
Sziasztok!Kellene egy kis segítség.3MA-hoz kellene nekem olajtartály+sapka.Nem tudom,h ugyanolyan-e mindegyik TZR-en.
Meg egy kuplung kar is jó lenne.
Másik kérdés:Alapjáraton röfögve ég az olaj visszjelző meg a N,ha belököm speedbe elalszik az olaj is.Van telli köcsög olaj:DMost ez így van mindegyiken vagy nyomozzak testzárlat után?
Véleményekett előre is köszönöm!
Megvan még a TZR 3xv eladod?
Megvan még a TZR add meg a számod köszi!
honnan tudnék vmi olcsóbb javítgatásra szoruló 250 es 2t sportot
mert nem nagyon találok
Mert ahogy néztem 180as hengerek vannak nsr 125höz, de nem ugyanolyan dugó való bele, viszont a 125ösnek csapszegje is más...
Majd valószínű benne lesz a Superbike magazinban , egyik barátomnak átadtam a koncepciót (főtngely hengerek technológiát) és beépíti az Mc21 -be ,én sajnáltam az Mc28 -at odaadni nekik De lehet összehasonlítják a következő fejlesztéssel ami vagy Aprilia RS400 (kell vennem egy + blokkot a főtengely átalakítás miatt),vagy Nsr 500 lesz csak nincs 5 tengelyes CNC-jó áron
Akkor megnyugodtam,h normális a pilács üresben.
Sajna tudom,h ritka fosok is a főtengelytől meg a nicasiltól rendesen.
Yamaháéktól kell rendeljek tartályt akkor?
Necces lesz
MC21-es igaz? Csak hogy fájdítsad a szívemet.
Te vetted meg az NSR250-t amit 150-ért hírdettek tagnap?
Meg egy kuplung kar is jó lenne.
Másik kérdés:Alapjáraton röfögve ég az olaj visszjelző meg a N,ha belököm speedbe elalszik az olaj is.Van telli köcsög olaj:DMost ez így van mindegyiken vagy nyomozzak testzárlat után?
esetleg komplett blokkod?
amit csak vázba kell tenni
tzr 125é de ugy tudom a 250esé is ilyen, festésre szorul,
ár:10ezer
bármilyen állaputú érdekel
vállasz ide
köszi
egészen nyugodtan!