Nézd elméletben én ugyvagyok vele ha darabra megvan és motorikusan jó(nemkell szétboritani 1böl..)nincs rátaknyolva MZ/SIMSON...stb alkatrész kis alkuval megvenném .Az hogy gumi,teloszimerring,akku,fékbetét kell az velejárója én megcsinálnám itthon....
Szia.Akkor ezt régota hirdetik csak gondolom lelakták mert emléxem valami 3-400körül volt több éve.Á nemmegyek el mert még a végén lealkudom nagyon és megveszem
Hali! Na ez a gép volt amit a TDR előtt megnéztem... Hát úristen ez volt az amivel nem mertem elmenni próbakörre,mert olyan állapotban van! Ennél a blokk hangja tényleg szép volt,de ezenkívül,ami létezik az lelakva-faragva. 4 éve van a srácnál és kérdeztem,hogy láncszettet mikor cserélt,erre ő:soha. Az ülés alól dőlt az akkusav,de úgy hogy lemarta a vázról+spoilerről a festéket,a lábtartó alu része is kivirágzott. A telókból dőlt az olaj+ahogy ráültem koppra le is feküdt elöl-hátul.A műszerfal egy vicc volt... A gumik-a fékek....tükör a hátsó guma,erre azt mondta,hogy a legutóbbi vizsgán is le volt kopva már,de elfogadták....vááááááááá!/nincs műszaki rajta jelenleg,tehát ez min. 2 éve volt/Na ennyi.Kicsit hosszú lett,de ezt az élményt meg kellett osztanom!Azért még bízok,egyszer,hátha...Köszi,amúgy!
Hali.Igen vanhogy kosárban hirdetik mert szétszedni könnyü volt Igen a fiatal gépekre is igaz,a szervizt nemtudja fizetni mert csak a részletre futja...erre mondják:Nemcsak megkell venni..
Hello! Mondjuk nekem más,mert kint éltem és járok is ki gyakran,csak az a fene papír intézés,a hideg ráz tőle!No,mindegy keresgélünk... csak hát itt a nyár.... A hazai barkácsolók,meg ááááá....Tudom testközelből,apámnak autószervize van és csak a legvégső stádiumban fordulnak szakemberhez,mikor már a "Sanyi" se tudta összerakni,de közben szétcseszett mindent!Egyébként ez igaz az elég fiatal gépekre is,sajnos....
Szia.Tudod ezek a motorok ritkák és ha jok/szépek ennyibe kerülnek,ha szétfaragták öket vagy megveszed és használod,(ezt szokták csinálni)vagy visszaállitod a gyári állapotot(ami sok idő,utánjárás,pénz )Sajna nálunk mindenki szerelö és/vagy barkácsolja öket(értsd legolcsobb alkatrész bele/rá tesz/farag valahogy..)Azt is birom mikor a gyári állapotut átalakitják mert ne legyen már retros A lényeg:ezeket a ritka motorokat kevesen értékelik/ismerik/megbecsülik!Most azt hagyjuk hogy mennyire más a mostani motorozó társadalom(trendi/divat/fika Géza ...stb) De igaz a kintiek többsége jobb/szebb(de nemfeltétlenül olcsobb) de itthon is találsz jót belölük!
Hát ezen nincs mit csodálkozni! Amilyen állapotúakat lehet fellelni a "gondos" gazdáktól! Majdnem beleugrottam én is egybe most,csak azért,mert szeretem ezeket a zümmögőket és sokkal elnézőbb vagyok az állapottal kapcsolatban...sajnos.Chevy,köszi megint! Viszont 400-500ezret se vagyok hajlandó fizetni egy 20 éves cangáért. Szerettem volna TZR250-t,ill.RGV250-t ,de vicc amiket szoktak árulni itthon. Ajánlom az angol motortradert,vagy E-bayt,na ott találsz gyönyörűt és gondozottat!
Mert senkinek sincs kedve egy leharcolt motort hajtani (szerintem)