Én meg hogy jártam motorozok és nem kapcsol a power mondom ugyan mi a baja viszakapcsolok 3. ba
ott se tölt mondom gyenge a motor aztán nem akart elindulni kiderült hogy azért nem kapcsol a póver mert leégett a gyújtótekercs (basszameg) most van a tekercselőnél nem tok motorozni
Amugy nemrossz motor csak az levan lakva kapott az élettöl Én meg az öreg 4T-kel vagyok ugy ha veszek csak 0km eset..csakhát az anyagiak miatt várat magára a vétel
Szia.Hát ezt néztük mi is barátommal(kb 1éve hirdetik...) motorikusan kicsit odavan ám(dugó+powerszelep )sajna külsöleg levan lakva ha rendbeakarod rakni azlesz a kihivás....nemvéletlenül annyi az ára....Igen nehéz döntés lesz ez
Hello! Érdről,motorikusan rendben van,jobban néz ki,mint a képen,van még vizsga rajta egy kevés,de még rágódom! Aggódok a központi teló miatt,mert az gatya....:-((( ma kiszeretném találni,hogy mi legyen!
Elvileg mindent tudsz rendelni hozzá a yamahábol,de nemlesz olcsó utángyártott idomot majosházán tudnak csinálni hozzá.Honnan/melyiket veszed?ha szabad tudni
Már 3x írtam, hogy mi kellene a motoromra, de kb 1 címet kaptam és azon is csak 96 os motorhoz vannak cuccok, nem hiszem el h azutolsó TDR 125 (2000) hez ilyen rohadt nehéz legyen cuccokat találni nagyon kérlek segítsetek már
Köszi a felvilágosítást! Alkatrészügyileg mi a helyzet? Illetve oldalspoilert(hűtőre) honnan tudnék vadászni rá? Meg a hátsó teló is fáradt...:-((( De amúgy nekem bejött ez a TDR feeling mikor kipróbáltam,visszajöttek a gyerekkori krosszozós élményeim!(2T)
Strapabirás-ha állandóan nyelezed azt ez a tipus sem szereti(mint a többi 2t)menetteljesitmény sportmotoros(TZR-blokk)160-170km/h végre,jó gyorsulás,normál temponál lehet 6l/100 is de nagyon csukló függö(nálam 7-8 körül van.A nagyon gyengére nemtudok mondani semmit,ennyémmel megvagyok elégedve
Sziasztok!Most szándékozok venni egy TDR250-est és szeretnék egy-két tapasztalatot hallani róla(strapabírás,menetteljesítmény,fogyasztás),nekem nagyon gyengének tűnik a powernyitás előtt,ez tényleg ilyen? .Előre is köszi!
Sziasztok, érdekelne Yamaha TDR 125 (2000-es évjáratú motorhoz): gyári légszűrő, gyári plexi, és az a konzol ami a lámpát és a műszerfalat tartja mert az enyém nagyon ferde és a törés határán van, plusz érdekelne vmi kapaszkodó hátra ha van, ha valaki bármiben tud segíteni írjon.
csa, én egy kezdö motoros vagyok és ugy néz ki h veszek egy yamaha tdr 125öt, am tetszik a motor meg minden csak a hangja az nem vmi jo, a gyári kipufogoban nincs vmi folytás amit ke lehet venni és akkor lesz egy kicsit izmosabb hangja?vagy vegyek hozzá vmilyen sportkipufogot?ezek kb milyen árban vannak hozzá?
Kár volt bele csiszolnod attol még a hengeren ott marad hogy 125ccm meg egyépként is blokra nem szokott ráírva lenni hogy hány ccm ,tudok én egy jobb megoldást csak nem akarom ide beírni adatlapomon van az msn címem vegyél fel ádám!
Ha csak kicsiszolom és nincs ott semmi az szerintem nem jó én a másik oldalról az (OIL 750ccm3) feliratból kitöröltem az OIL-t meg a 7-est és ott maradt az 50ccm3
ott se tölt mondom gyenge a motor aztán nem akart elindulni kiderült hogy azért nem kapcsol a póver mert leégett a gyújtótekercs (basszameg) most van a tekercselőnél nem tok motorozni