felnicsík? hát a legjobb ha: szánsz rá sok türelmet, pár óra szabad időt.
a legkönnyebb ha kiveszed a kereket, ha nem akarod akkor csak rakd fel az emelőre ujj le a kerékhet és szemre szépen kezd el. Másik, elötte jól mosd meg a felnit, és mielött ragasztod denaturált szesszel töröld át, így tuti minden zsír meg kosz eltűnik. Ezután ha kicsit , tényleg csak minimálisan megnedvesíted a felületet akkor a ragasztás után még tudod picit mozgatni, amig a víz elnem párolog. kb mint az autók fóliázása. nem lesz bonyolult, mert dikrekt 17 colos görbületbe vannak legyártva a matricák ha egyről beszélünk. csak az elkezdés helye legyen pontos, utána szinte már magától felfekszik.
én igy csináltam. (utána ondoltam a kerék kiszedésre )
A héten hívtam a yamahát és a BRO-t is, senki nem tud semmit! Állítólag az emailos jelentkezések feldolgozás alatt állnak, és amint van konkrét info válaszolnak is rá!
Ok! Ahogy nálam a motor, aznap meg is rendelem. Majd kereslek. Remélem egy hét, max másfél. És kössz a gyors választ. Ez ilyen kis indexes is?
Jah, és küldök majd róla képet!
Persze hogy lehet!
Viszont sajna R6-on nincs még róla kép, pedig egy talicskányit adtunk már el erre - esetleg te majd kisegíthetnél minket ezügyben!
A rendszámtartó rész mindegyiknél ugyanaz, csak a konzol más - és teljesen az ülésidom alatt van, ellentétben a gyárival!
Ha tudsz majd vmit légyszi szólj nekem is, bár én valszeg házit csinálok, mert pályaidomos lesz utcán is, és a lámpát is arra tervezem! De azért érdekelnek más megoldások is!
Jah, még fontosabb: rendszámtartó! Ha valaki tud r6r-re felhajtható rendszámtáblát, légyszi szóljon, az lenne az első beruházás! (gondolom az ideire is rámegy az előző modellre gyártott).
Hi!
Csatlakozom, nem lesz semmi baja felfelé váltásnál kuplung nélkül, sőt, sokkal simább úgy.
Nekem a piros-fehér jön be amúgy a legjobban. Fekete volt a k6-som, elég kényes szín.
Amúgy 2,75 az új ára, de elég sokat sikerült ebből alkudni.
Próbáld ki azt, hogy gurulsz egyenletes gázzal közepes fordulaton, finoman elkezded húzni felfelé a váltókart, és amikor úgy árzed már feszül picit visszaengedsz a gázból! Így egyből feljebb ugrik! a lényeg, hogy picit mindig engedj a gázból vissza amikor váltasz! Tök mindegy hogy 2000-nél vagy 12000-nél csinálod! semmi baja nem lesz! Én azért 1ből 2-be még hasznáélom a kuplungot, már ha eszembe jut!
Az ég világon semmi baja nem lesz! Úgy van kialakítva a fogazás, hogy fordulaton, kuplung nélkül is tökéletesen összeilleszkedjenek! Nem véletlenül 3.-tól váltunk kuplung nélkül (már a 3. fok.-hoz sem kell!)! Próbáld csak ki, rá fogsz jönni, hogy amellett, hogy gyorsabbban fogsz váltani, sokkal finomabban fogsz tudni kapcsolni, csattogások nélkül! Visszafelé term., kell a kuplung + a gázfröccs is!
a legkönnyebb ha kiveszed a kereket, ha nem akarod akkor csak rakd fel az emelőre ujj le a kerékhet és szemre szépen kezd el. Másik, elötte jól mosd meg a felnit, és mielött ragasztod denaturált szesszel töröld át, így tuti minden zsír meg kosz eltűnik. Ezután ha kicsit , tényleg csak minimálisan megnedvesíted a felületet akkor a ragasztás után még tudod picit mozgatni, amig a víz elnem párolog. kb mint az autók fóliázása. nem lesz bonyolult, mert dikrekt 17 colos görbületbe vannak legyártva a matricák ha egyről beszélünk. csak az elkezdés helye legyen pontos, utána szinte már magától felfekszik.
én igy csináltam. (utána ondoltam a kerék kiszedésre )